ВОДА
ПОНЕДЕЉАК: ст. група: Развој говора: На слово, на слово Љ
Усвајамо појмове који су у вези са водом – водоинсталатер, воденица
Решавамо задатке у часопису “Крцко”
Млађа група: Учимо рецитацију “Песма о води”- разговарамо о песми и уочавамо значај воде за живот
Графомоторичке вежбе у свескама
енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30
УТОРАК:Старија група: Упознавање околине: Истражујемо шта све може вода – како испарава, раствара, струји, проводи, потискује
Задаци у радном листу “Могу лепо да пишем”
Млађа група: “Кружење воде у природи” – помоћу сликовитог приказа учимо како вода у природи кружи и у ком све облику је виђамо
Изводимо оглед: “Течни сендвич” уз помоћ воде, уља и глицерина
Ликовно стваралаштво: Свемирски брод – 13 – 13,30
СРЕДА: Старија група: Почетни математички појмови: Увиђање количине воде – мерење
Графомоторичке вежбе у свескама
Млађа група: Покретна игра уз песму “Вода”
Изводимо оглед: “Шећер и сапун покрећу предмете”
Музичко забавиште: слушање музике
енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30
ЧЕТВРТАК: Старија група: Сликамо воденим бојама и правимо макете бродова
Читамо причу: “Свету се не може угодити”
Млађа група: Воденим бојама осликавамо чамац на језерцету
Изводимо оглед: “Чамац на течни сапун”
ПЕТАК: Старија група: Слушање музике “На лепом плавом Дунаву”
Читамо причу: “Путник и гостионичар”
Млађа група: Игра: “Поплава, пљусак и олуја”
Читамо причу: “Приправљали ражањ за зеца”
Ликовно стваралаштво: Пингвини – 13 – 13,30