ГОДИШЊА ДОБА
ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Развој говора: „На слово, на слово, рецимо Ж“ – проналазимо речи које у себи садрже глас Ж и украшавамо слово мотивима четири годишња доба
Млађа група: Развој говора: Песма “Четири годишња доба”, разговор о песми и ликовно представљање сваког годишњег доба по групама воденим бојама. Одгонетање загонетки о годишњим добима
енглески језик: What are you doing? – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30
УТОРАК: Старија група: Упознавање околине: Карактеристике годишњих доба – израда паноа са четири годишња доба
Читамо “Приче из чудесне шуме”
Млађа група: Карактеристике годишњих доба – “Како се мењају годишња доба”, импровизацијом и покретима показујемо шта се догађа у сва четири годишња доба
Читамо причу „Змај и комета“
Ликовно стваралаштво: Животиња као човек – 14,45 – 15,15
СРЕДА: Старија група: Почетни математички појмови: утврђивање релација положаја и величина – пребројавање седмица у месецима по годишњим добима
Задаци у часопису “Крцко”
Млађа група: Игра – “Јесен, зима, пролеће, лето, па поново све то”, увежбавање релација и промене положаја
Графомоторичке вежбе у свескама
Музичко забавиште: „Шири, шири“
енглески језик: What are you doing? – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30
ЧЕТВРТАК: Старија група: Музичко васпитање: Слушање музике “Четири годишња доба” А. Вивалди
Графомоторички задаци у свескама
Млађа група: Музичко васпитање: Слушање музике “Четири годишња доба” А. Вивалди
Задаци у часопису “Крцко”
ПЕТАК: Старија група: Ликовно васпитање – ”3D дрво“
Читамо басну „Гавран, кукавица и сова“
Млађа група: Ликовно васпитање – Правимо стабла и крошње са обележјима годишњих доба
Читамо причу „Најбољи пријатељи“
Ликовно стваралаштво: Круна – 14,45 – 15,15