ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: На слово, на слово… рецимо Б; Уочавамо глас у речима, наводимо речи са почетним и крајњим датим гласом, украшавамо слово у свескама и вежбамо записивање симбола
Млађи: Украшавање облика слова Б мозаик техником
Решавамо задатке у часопису „Крцко“
енглески језик: October song – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30
УТОРАК: Почетни математички појмови: Просторне релације У, НА, ПОРЕД
Уочавамо положај предмета и развијамо просторну оријентацију Формирамо одређене појмове просторних односа
Решавамо задатке у радном листу из математике
Млађи: задаци у радном листу „Весели вртић“
Ликовно стваралаштво: Птице на жици – 14,45 – 15,15
СРЕДА: Упознавање околине: Чула – која све чула имамо, који су њихови органи, шта и како осећамо помоћу њих
Пројектна активност: Гледамо документарну емисију „Како дресирати пса“
Радни лист из упознавања околине, страна број 6.
музичко забавиште
енглески језик: Food in autumn – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30
ЧЕТВРТАК: Ликовно стваралаштво: Јесење дрво од папира (натрон папир, папир у боји)
Читамо причу „Жућа рачунџија“ Б. Ћопић
Графомоторички задаци у радном листу „Могу лепо да пишем“
Млађи: Задаци у радном листу ,,Весели вртић“
ПЕТАК: Физичко васпитање: Бацање и хватање лопте
Игра „Котрљање лопте кроз тунел“
Читамо причу из одабране дечије литературе
Ликовно стваралаштво: Веселе воћкице – 14,45 – 15,15