Архиве категорија: План рада „Три фртаља краља“

План рада за групу „Три фртаља краља“

  • 29.6. – 3.7.

    ПРОЈЕКТНА ТЕМА: ПУТУЈЕМО И ОТКРИВАМО – РУСИЈА

    ПРОЈЕКТНА ТЕМА: РАСТЕМО КАО ПЕЧУРКЕ

    ТЕМА: ЛЕТО

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: разговарамо о освежавајућим напицима и храни коју једемо током лета. Истичемо значај воћа које нам тада стиже. Доносимо воће које тренутно можемо да нађемо на пијаци. Описујемо га и правимо воћну салату

    Прича пред спавање: „Усвојени дека“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: пројектно планирање: Путујемо и откривамо – упознајемо децу са Француском и њеним знаменитостима. Уочавамо карактеристике њене заставе, усвајамо име главног града. Показујемо границе наведене земље

    Прича пред спавање: „Цвет хризентема“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: пројектно планирање: Путујемо и откривамо – деци нудимо сламчице, лепак, папир и правимо Ајфелов торањ. Показујемо снимак Ајфеловог торња и говоримо како је настао. Упознајемо се са осталим културним споменицима Француске

    Прича пред спавање: „Чаробни ланчић“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: пројектна тема: Растемо као печурке: одлазимо у шетњу и запажамо где можемо видети печутке, када смемо да их беремо и где, да ли их све једемо и за шта све можемо да их користимо

    Прича пред спавање: „Колибријеве боје“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: обрада песме „Ближи се, ближи лето“ – Десанка Максимовић

    Ближи се, ближи лето;

    у души већ га слутим.

    Помаља златну косу

    у зрелим њивама жутим.

    Зрикавци су ми рекли

    које у путу сретох:

    Ближи се, ближи лето”.

    Ближи се, ближи лето.

    Помаља усне рујне

    у булкама црвеним.

    Миришу ливаде бујне

    и поља и шумарци

    које у путу сретох:

    Ближи се, ближи лето”.

    Ближи се, ближи лето.

    Kао сјајна царска круна,

    златна му светлуца коса

    румених свитаца пуна.

    Сви су ми они рекли

    кад их у путу сретох:

    Ближи се, ближи лето”.

    Прича пред спавање: „Куле у ваздуху“

  • 22. – 26. јуни

    ПРОЈЕКТНА ТЕМА: ПУТУЈЕМО И ОТКРИВАМО – РУСИЈА

    ТЕМА: ЛЕТО

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, фокус на вежбе стопала

    Предшколска и млађа група: пуштамо песму „Четири годишња доба“. Издвајамо лето као годишње доба и говоримо о његовим карактеристикама. Напомињемо да данас почиње лето и разговарамо о активностима које радимо током лета

    Прича пред спавање: „Три јарца дрекавца“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: Од гласа до слова Ш (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово Ш, тражимо слово Ш у средини и на крају речи). Попуњавамо радне листове из развоја говора

    Разговарамо о руској шубари и српској шајкачи. Упоређујемо их и уочавамо разлике

    Млађа група: Решавамо задатке у радном листу „Мала школа“ и часопису „Крцко“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    Прича пред спавање: „Украдени плуг“

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млаћа група: ликовна активност – од креп папира и обичног папира правимо шубаре и шајкаче. Украшавамо их различитим ликовним техникама. Показујемо фотографије народних ношњи и упоређујемо. Истичемо њихов значај за један народ

    Прича пред спавање: „Жабино краљевство“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: упознајемо се са древним луткама из Русије. Показујемо им Бабушке и расклапамо. Вршимо серијацију по величини и склапамо их у првобитно стање

    Радни лист из математике

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    Прича пред спавање: „Један добри слуга“

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: упознајемо се са руским језиком, и учимо изговор неколико речи (добар дан, довиђења, бројање до 10). Усвајамо и илуструјемо руске народне пословице

    Прича пред спавање: „Стидљиви октопод“

  • 15. – 19. јуни

    ПРОЈЕКТНА ТЕМА: ПУТУЈЕМО И ОТКРИВАМО – РУСИЈА

    ТЕМА: КРВ И КРВНЕ ГРУПЕ

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, фокус на вежбе стопала

    Предшколска и млађа група: Пројектна тема: Путујемо и откривамо – упознајемо се са Бајкалским језером које је највеће језеро на свету. Разговарамо о његовим становницима, како је оно настало и уочавамо разлику између мора, језера и реке. Сазнајемо шта се дешава са језером на ниским температурама које су заступљене у Русији

    Ликовна активност: осликавамо језеро темпером и цртамо острва која се налазе у њему

    Прича пред спавање: „Мала сирена“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: Од гласа до слова Ћ (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово Ћ, тражимо слово Ћ у средини и на крају речи). Радни листови из развоја говора

    Разговарамо о врстама вода, разликујемо стајаће и текуће воде. Набрајамо које све реке и језера познајемо

    Млађа група: Решавамо задатке у радном листу „Мала школа“ и часопис „Крцко“

    Прича пред спавање: „Уображена врана“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: Читамо руску бајку – „Баба Јага и Василиса Прекрасна“, разговарамо о препрекама на које је наилазила Василиса уз помоћ своје лутке, као и начин на који се изборила са реком уз помоћ своје лутке

    Сазнајемо и које су највеће реке у Русији

    Млаћа група: Читамо руску бајку: „Деда и репа“, користимо апликације да представимо причу и радимо градацију. Деца добијају улоге из приче и драматизују је

    Обнављамо појам испред–иза

    Прича пред спавање: „Усамљено чудовиште“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Поводом светског дана давања крви који се обележава 14. јуна разговарамо: Шта је то крв? Из чега се она састоји? Зашто је она битна човеку? Помоћу апликација, упознајемо се са крвним судовима и који је то орган који пумпа нашу крв у организму. Да ли сви имамо исту крв? Упознајемо се са крвним групама. Свако дете има задатак да сазна која је крвна група

    Прича пред спавање: „Бајка о лабуду“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Због немогућности да посетимо Трансфузију, организујемо у нашој соби путем пројектора гледање снимка на којем је представљен поступак давања крви. Истичемо значај трансфузије и коме је она потребна

    Прича пред спавање: „Стидљиви октопод“

  • 8. – 12. јун

    НЕДЕЉНА TEMA:ИНСЕКТИ

    ПРОЈЕКТНА ТЕМА: ПУТУЈЕМО И ОТКРИВАМО – РУСИЈА

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: постављамо слике лептира које су прекривене квадратом тако да деца не могу да их виде. Рећићемо деци да се иза тих квадрата налази слика и да ћемо заједно откривати шта се иза њих налази. У једном кораку се склања квадрат, а деца имају задатак да описују оно што откривају. Подстаћићемо их на разговор питањима о његовом изгледу, месту где живи, чиме се храни. Уколико је потребно усмерићемо њихове одговоре

    Млађа група: постављамо деци загонетке, водимо разговор о лептиру и подсећамо се инсекта кога смо помињали претходне недеље

    Два шарена крила,

    ливадама радо лете,

    па на цвеће слете. (лептир)

    Одело разних боја

    ова буба има,

    ал’ црвено с тачкицама

    најдраже је свима. (бубамара)

    Прича пред спавање: „Оловни војник“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: Од гласа до слова Ф (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово Ф. Тражимо слово Ф у средини и на крају речи). Усвајамо стихове песме „Фифи“

    Млађа група: Решавање задатака у часопису Крцко и Ја у вртићу

    Прича пред спавање: „Мудри паук“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: објашњавамо деци да се лептири слично разможавају као што се разможавају пчеле – лептир полаже своја јаја на лишће и из њих се излегу гусенице, једу лишће и расту. Гусеница се претвара у лутку након тога лутка постаје лептир који излази напоље и када осуши своја крила одлети. Помоћу различитих материјала осликавамо развојни циклус лептира

    Млађа група: ликовна активност, правимо лептира од папира и ролница. Искројена крила различитих боја лепимо за ролнице

    Прича пред спавање: „Свет играчака“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: одлазимо у парк и у шетњу поред реке Западне Мораве. Покушавамо да ухватимо лептире, да их посматрамо и уочавамо боје које имају на себи. По повратку у вртић усвајамо стихове песме „Дете и лептир“

    Прича пред спавање: „Вук и седам јарића“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: пројектна активност – након упознавања са Русијом деца су се заинтресовала за храм Василија Блаженог. Уочавамо разлику између храма и наших цркви

    Ликовна активност: помоћу колаж технике, лепљењем правимо храм

    Прича пред спавање: „Три јарца“

  • 1. – 5. јуни

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, фокус на вежбе стопала

    Предшколска и млађа група: Упознајемо се са причом „Бумбар, заштитник ливаде“, разговарамо о причи, анализирамо. Који инсекти се помињу у причи? Које инсекте још знате? Где их виђате? Колико су опасни по човека? Објашњавамо да има инсеката који лете и који ходају земљом. Постављамо хамер на коме деца лепе апликације инсекта које извлаче и смештају их на одговарајуће место. Они који лете на горњем делу хамера где је насликана шума, а они који не лете у доњем делу хамера где је приказана земља – ливада

    Предшколска група: рад у радном листу Свет око нас: Инсекти које једу птице и животиње из нашег окружења

    Прича пред спавање: „Тужна принцеза“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: Од гласа до слова У – тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово У, тражимо слово У у средини и на крају речи. Радимо задатке у радном листу из развоја говора

    Млађа група: Решавамо задатке у радном листу „Мала школа“ и часопису „Крцко“

    Прича пред спавање: „Уображена врана“

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Пројектна тема: Русија – предлог дечака И. М. коме се допала прича о Москви и фотографија Црвеног трга када смо прелиставали картице знаменитих градова Европе. Упознаћемо се са њеним границама, заставом, химном. Истражујемо зашто је трг добио такво име

    Предшколска група: цртамо Куполе са Црвеног трга

    Млаћа група: цртамо заставу Русије

    Прича пред спавање: „Усамљено чудовиште“

    ЧЕТВРТАК: Предшколска и млађа група: Одлазимо у природу и опажамо инсекте на дрвећу и у трави. Сазнајемо где они живе и како се понашају у природи. Сакупљамо инсекте у теглу и разговарамо о њиховом изгледу, водећи рачуна да их не повредимо, након разговора враћамо их у природу

    Прича пред спавање: „Бајка о лабуду“

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Обележавамо Светски дан заштите животне средине. Разговарамо на које начине штитимо нашу животну средину, како треба да се понашамо према природи како би је заштитили. Одлазимо у шетњу у парк, поред реке и разговарамо о чувању природе

    Прича пред спавање: „Стидљиви октопод“

  • 25. – 29. мај

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Постављамо деци загонетке о тешким и лаким предметима. Показујемо перо, лопту, балон, коцке, столицу и сл. Рукама процењујемо који су тешки, а који лаки предмети. Старија деца експериментишу који предмети пливају, а који тону. Одлазимо у парк и поредимо предмете у природи. Распоређујемо их по тежини. Одлазимо до обале реке Западне Мораве и сакупљамо перје и спуштамо у воду. Уочавамо да ли предмет плива или тоне

    Прича пред спавање: „Човек који никада није лагао“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање помоћу реквизита (обручеви, лопте)

    Предшколска група: Од гласа до слова С (тражимо предмете, имена који почињу и који се завршавају на слово С. Тражимо слово С у средини и на крају речи)

    Млађа група: Решавање задатака у часопису „Крцко“ и „Ја у вртићу“

    Прича пред спавање: „Крај Кануто“

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: објашњавамо да ћемо изговарати слогове, а деца погађати о којој се речи ради. Први пример пролазимо с њима како би схватили шта се очекује од њих. Започињемо са кратким двосложним речима. Изговарамо де-те и рукама тапшемо сваки слог. Дете понови. Питањима га наводимо до одговора (Ко је то? Је ли ти то познато?). То је дете. Пожељно је користити речи које су детету познате и које користи у свакодневном говору. Током шетње проналазимо и уочавамо појмове, а деца покушавају да растављају на слогове.

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: одлазимо на атлетску стазу, заузимамо положај у оквиру стазе за трчање и постављамо картице са сликама воћа које нам стиже у мају. Деца имају задатак да одреде почетни глас у речима. Затим слажемо неколико слика у низ тако да се од првих гласова у називима тих слика може сложити нова реч. Покушавамо одгонетнути о којој се новој речи ради повезујући све почетне гласове у низу. Ако дете погоди, онда је оно на реду да васпитачу зада низ сличица. Број картица у низу поступно се повећава у складу са бројом на стази на којој дете стоји. Стварају се речи од три до шест гласова

    Прича пред спавање: „Икс означава место“

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: одлазимо на стазу здравља. Прелазимо полигон и разговарамо о правим и кривим линијама на стази. Посматрамо балване који су поређани цик-цак, трчимо правим линијама, затим на песку цртамо затворену линију, затворену цик-цак линију

    Прича пред спавање: „Јела“

  • 11. – 15. мај

    ОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Разговарамо о Корона вирусу кроз сликовницу и „Дрвену причу“. Реализујемо експеримент са бибером и водом како би се деци приближио значај прања руку. Пуштамо песму Бранка Коцкице „Зашто да се руке перу“. Усвајамо начин правилног прања руку. Разговарамо како треба да се понашамо у вртићу у складу са мерама превенције и како можемо да се заштитимо

    Боравак и игре деце на свежем ваздуху

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Истичемо значај чувања у новонасталој ситуацији. Доносимо рукавице, маске, визире, средства за дезифекцију и показујемо правилне начине њихове употребе. Објашњавамо колико је важно да избегавамо руковања, љубљења и да са својим другарима треба да поштујемо дистанцу. Подсећамо да се и даље заједно играмо и дружимо, али да то чинимо у мало промењеним условима

    Одлазимо у шетњу. Посматрамо људе око себе. Уочавамо да држе дистанцу док чекају у редовима, носе маске. Одлазимо у парк и истичемо да ћемо наредне дане у нашем вртићу проводити на отвореном, у природи. Све активности ћемо обављати на отвореном простору

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Oдлазимо у парк. Заједно са децом сакупљамо гранчице и поред сваког дрвета формирамо гнезда. Објашњавамо правила игре. Једно дете је кобац, а остала су птичице. Када васпитач каже кобац, птичице беже у гнезда, а кобац их лови. Птичице које су успеле да побегну налазе се у гнезду, а птичице које је кобац дотакао су ван гнезда, односно на зеленој површини. Васпитач води дискусију о томе где се ко налази у односу на гнезда. Неко ко је у једном гнезду, налази се ван другог гнезда, и обратно – обнављамо релацију: у, на, ван

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Одлазимо у парк. Играмо игру боћање са орасима. Постављамо три ораха у основи четврти стављамо на њих како би направили малу гомилу. Правимо више гомила. Свако дете добија по орах. Потребно је да са одређене раздаљине погоди постављене гомилице. Победник је онај који има више оборених гомила које узима као награду

    ПЕТАК: Јутарње петомунитно вежбање

    Одлазимо на обалу реке Западне Мораве. Деца имају задатак да формирају десет скупова које смо ми претходно обележили канапом постављајући га кружно. Потребно је да у први круг ставе један елемент из природе, у други два, али тако да нису иста као у првом и тако сваки наредни се повећава за један елемент, водећи рачуна да не сме бити исти материјал поновљен као у претходним скуповима. Нпр. једна кора дрвета, два парчета маховине, три жира, четири гранчице, пет детелина, шест шишарки, седам цветова, осам кестенова, девет листова, десет каменчића. Такоће можемо скупове разврставати по врстама цветова.

  • 16. – 20. март

    ПРОЈЕКАТ: ПУТУЈЕМО СВЕТОМ

    ТЕМА: У ЗДРАВОМ ТЕЛУ ЗДРАВ ДУХ

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Поводом Светског дана река, разговарамо о рекама у нашем граду и градовима око нас. На који начин и како да чувамо наше реке. Шетња поред реке Западне Мораве, одлазимо на стазу здравља и прелазимо постојећи полигон

    Предшколска група: Графомоторичке вежбе у радном листу „Могу лепо да пишем“

    Предшколска и млађа група: Ликовна активност „Украшавамо лопту“ – различитим техникама украшавамо лопте (тениска, кошаркашка, фудбалска)

    Прича пред спавање: „Вук и јарићи“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска група: Радни лист из упознавања околине – шах, упознајемо се са фигурама и правилима у шаху

    Мини концерт у вртићу – труба, фрула

    Млађа група: Након разговора о спортовима предходне недеље, пажњу посвећујемо куглању јер је то заинтересовало децу. Организујемо куглање у соби и такмичимо се

    Прича пред спавање: „Разболе се лисица“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Музичко забавиште: Бројалице, звечке

    Плодови Шумадије – пројекат интеркултуралне размене са вртићем у Суботици

    Предшколска група: Од гласа до слова С (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово С, тражимо слово С у средини и на крају речи)

    Покретна игра: „Невидљиво слово С“ – деца испред себе имају словарицу са крупним словима азбуке, свако дете треба да уочи слово С и да га прстом испише у ваздуху, по столу, зиду, тепиху, пратећи редослед писања

    Попуњавамо радне листове из развоја говора – скраћујемо и додајемо нове речи

    Млађа група: Радимо радни лист „Ја у вртићу“, графомоторичке вежбе

    Предшколска и млађа група: Организујемо игру надвлачења конопца, децу делимо у две екипе

    Прича пред спавање: „На забави“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Знаменити људи града Чачка – Степа Степановић, обилазимо споменик

    Млађа група: У дворишту вртића организујемо игру „Између две ватре“

    Предшколска група: Рад у радним листовима из математике, скупови. Помоћу различитих предмета у соби формирамо једнакобројне и неједнакобројне скупове

    Прича пред спавање: „Златни магарац“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Пројектно планирање: разговарамо о крзну овце, како се она користи и које процесе пролази да би се добио готов производ. Истичемо да је вуна значајна за човека као и за овцу, јер се шишањем њене длаке олакшава њено функционисање, а човеку користи за израду одеће. Доносимо различите врсте одеће направљене од вуне

    Предшколска група: поводом Светског дана ластавица, упознајемо се са деловима птице и обележавамо их различитим бојама. Решавамо задатке у радном листу из Света око нас

    Прича пред спавање: „Старе папуче“

  • 9. – 13. март

    ПРОЈЕКАТ: ПУТУЈЕМО СВЕТОМ

    ТЕМА: У ЗДРАВОМ ТЕЛУ ЗДРАВ ДУХ

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Исхрана – говоримо о здравој и нездравој храни. Класификујемо воће и поврће, истичемо њихов значај у нашој исхрани, које витамине и минерале садрже. Набрајамо све витамине (А, Б, Ц и сл.) и разговарамо у којим намирницама се највише налазе

    Предшколска група: Графомоторичке вежбе у радном листу „Могу лепо да пишем“

    Предшколска и млађа група: Ликовна активност „Моје омиљено воће“

    Прича пред спавање: „Мали Јова“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска група: Радни лист из упознавања околине – спортови

    Предшколска и млађа група: Разговарамо о спортовима,(фудбал, одбојка, тенис, кошарка, рукомет, карате и сл.) који све постоје и какав утицај имају на наше тело. Истичемо значај телесног вежбања које обављамо свакога јутра и радимо вежбе са реквизитима. Током дана подсећамо децу на значај правилног седења и правилног држања тела

    Прича пред спавање: „Разболе се лисица“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: Зум, зум

    Предшколска група: Од гласа до слова Р (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово Р, тражимо слово Р у средини и на крају речи)

    Покретна игра: „Невидљиво слово Р“ – деца испред себе имају словарицу са крупним словима азбуке, свако дете треба да уочи слово Р и да га прстом испише у ваздуху, по столу, зиду, тепиху, пратећи редослед писања

    Попуњавамо радне листове из развоја говора – скраћујемо и додајемо нове речи

    Млађа група: Радимо радни лист „Ја у вртићу“, графомоторичке вежбе

    Предшколска и млађа група: Одлазак на атлетску стазу и стазу здравља

    Прича пред спавање: „Мудри шакал“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Деца често разговарају о путовањима својих родитеља којима је то у опису посла. То су путовања у земљама Европе, Азије и Америке. Стога смо решили да се упознамо са тим земљама, и сазнамо њихову културу. На предлог Д. С. прво упознајемо Немачку

    Млађа група: Покретна игра – скачемо по исцртаним квадратима на тепиху по ритму музике

    Прича пред спавање: „Пинокио“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Упознајемо се са грницама Немачке и цртамо њена обележја

    Предшколска група: Слушамо химну Немачке и бојимо заставе у радном листу из упознавања околине

    Прича пред спавање: „Крокодил Жак“

  • 2. – 6. март

    ОСМИ МАРТ

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Увежбавамо кореографију за приредбу поводом 8. марта

    Предшколска група: Графомоторичке вежбе у радном листу „Могу лепо да пишем“

    Млађа група: Рад у радном листу „Ја у вртићу“ – скупови

    Прича пред спавање: „Магичне ципелице“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска група: Од гласа до слова П (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово П, тражимо слово П у средини и на крају речи)

    Покретна игра: „Невидљиво слово П“ – деца испред себе имају словарицу са крупним словима азбуке, свако дете треба да уочи слово П и да га прстом испише у ваздуху, по столу, зиду, тепиху, пратећи редослед писања

    Попуњавамо радне листове из развоја говора – скраћујемо и додајемо нове речи

    Млађа група: Радимо часопис Крцко, графомоторичке вежбе

    Прича пред спавање: „Мудра сова“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: упознајемо музику разних народа

    Предшколска група: Обнављање бројева до 7. Решавање задатака у радном листу из математике

    Предшколска и млађа група: Усвајеање песмица за приредбу поводом 8. марта

    Прича пред спавање: „Разболе се лисица“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Обележавамо Светски Дан енергетске ефикасности. Истичемо значај чувања енергије коју човек користи и објашњавамо допринос Николе Тесле који је оставио данашњем друштву. Приказујемо снимак настанка струје, као и начине њеног спровођења до наших домова

    Радионица са татама: Израда честитки за маме

    Прича пред спавање: „У мамином крилу“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Помоћу балона, вунице, папирића, чешља деци изводимо експеримент уз помоћ кога их упознајемо са појмом елекцитритета

    Предшколска група: Рад у радним листовима из Света око нас – појам елекцитритета

    Прича пред спавање: „Мамине приче“