Архиве категорија: План рада „Три фртаља краља“

План рада за групу „Три фртаља краља“

  • 16. – 20. март

    ПРОЈЕКАТ: ПУТУЈЕМО СВЕТОМ

    ТЕМА: У ЗДРАВОМ ТЕЛУ ЗДРАВ ДУХ

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Поводом Светског дана река, разговарамо о рекама у нашем граду и градовима око нас. На који начин и како да чувамо наше реке. Шетња поред реке Западне Мораве, одлазимо на стазу здравља и прелазимо постојећи полигон

    Предшколска група: Графомоторичке вежбе у радном листу „Могу лепо да пишем“

    Предшколска и млађа група: Ликовна активност „Украшавамо лопту“ – различитим техникама украшавамо лопте (тениска, кошаркашка, фудбалска)

    Прича пред спавање: „Вук и јарићи“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска група: Радни лист из упознавања околине – шах, упознајемо се са фигурама и правилима у шаху

    Мини концерт у вртићу – труба, фрула

    Млађа група: Након разговора о спортовима предходне недеље, пажњу посвећујемо куглању јер је то заинтересовало децу. Организујемо куглање у соби и такмичимо се

    Прича пред спавање: „Разболе се лисица“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Музичко забавиште: Бројалице, звечке

    Плодови Шумадије – пројекат интеркултуралне размене са вртићем у Суботици

    Предшколска група: Од гласа до слова С (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово С, тражимо слово С у средини и на крају речи)

    Покретна игра: „Невидљиво слово С“ – деца испред себе имају словарицу са крупним словима азбуке, свако дете треба да уочи слово С и да га прстом испише у ваздуху, по столу, зиду, тепиху, пратећи редослед писања

    Попуњавамо радне листове из развоја говора – скраћујемо и додајемо нове речи

    Млађа група: Радимо радни лист „Ја у вртићу“, графомоторичке вежбе

    Предшколска и млађа група: Организујемо игру надвлачења конопца, децу делимо у две екипе

    Прича пред спавање: „На забави“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Знаменити људи града Чачка – Степа Степановић, обилазимо споменик

    Млађа група: У дворишту вртића организујемо игру „Између две ватре“

    Предшколска група: Рад у радним листовима из математике, скупови. Помоћу различитих предмета у соби формирамо једнакобројне и неједнакобројне скупове

    Прича пред спавање: „Златни магарац“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Пројектно планирање: разговарамо о крзну овце, како се она користи и које процесе пролази да би се добио готов производ. Истичемо да је вуна значајна за човека као и за овцу, јер се шишањем њене длаке олакшава њено функционисање, а човеку користи за израду одеће. Доносимо различите врсте одеће направљене од вуне

    Предшколска група: поводом Светског дана ластавица, упознајемо се са деловима птице и обележавамо их различитим бојама. Решавамо задатке у радном листу из Света око нас

    Прича пред спавање: „Старе папуче“

  • 9. – 13. март

    ПРОЈЕКАТ: ПУТУЈЕМО СВЕТОМ

    ТЕМА: У ЗДРАВОМ ТЕЛУ ЗДРАВ ДУХ

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Исхрана – говоримо о здравој и нездравој храни. Класификујемо воће и поврће, истичемо њихов значај у нашој исхрани, које витамине и минерале садрже. Набрајамо све витамине (А, Б, Ц и сл.) и разговарамо у којим намирницама се највише налазе

    Предшколска група: Графомоторичке вежбе у радном листу „Могу лепо да пишем“

    Предшколска и млађа група: Ликовна активност „Моје омиљено воће“

    Прича пред спавање: „Мали Јова“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска група: Радни лист из упознавања околине – спортови

    Предшколска и млађа група: Разговарамо о спортовима,(фудбал, одбојка, тенис, кошарка, рукомет, карате и сл.) који све постоје и какав утицај имају на наше тело. Истичемо значај телесног вежбања које обављамо свакога јутра и радимо вежбе са реквизитима. Током дана подсећамо децу на значај правилног седења и правилног држања тела

    Прича пред спавање: „Разболе се лисица“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: Зум, зум

    Предшколска група: Од гласа до слова Р (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово Р, тражимо слово Р у средини и на крају речи)

    Покретна игра: „Невидљиво слово Р“ – деца испред себе имају словарицу са крупним словима азбуке, свако дете треба да уочи слово Р и да га прстом испише у ваздуху, по столу, зиду, тепиху, пратећи редослед писања

    Попуњавамо радне листове из развоја говора – скраћујемо и додајемо нове речи

    Млађа група: Радимо радни лист „Ја у вртићу“, графомоторичке вежбе

    Предшколска и млађа група: Одлазак на атлетску стазу и стазу здравља

    Прича пред спавање: „Мудри шакал“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Деца често разговарају о путовањима својих родитеља којима је то у опису посла. То су путовања у земљама Европе, Азије и Америке. Стога смо решили да се упознамо са тим земљама, и сазнамо њихову културу. На предлог Д. С. прво упознајемо Немачку

    Млађа група: Покретна игра – скачемо по исцртаним квадратима на тепиху по ритму музике

    Прича пред спавање: „Пинокио“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Упознајемо се са грницама Немачке и цртамо њена обележја

    Предшколска група: Слушамо химну Немачке и бојимо заставе у радном листу из упознавања околине

    Прича пред спавање: „Крокодил Жак“

  • 2. – 6. март

    ОСМИ МАРТ

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Увежбавамо кореографију за приредбу поводом 8. марта

    Предшколска група: Графомоторичке вежбе у радном листу „Могу лепо да пишем“

    Млађа група: Рад у радном листу „Ја у вртићу“ – скупови

    Прича пред спавање: „Магичне ципелице“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска група: Од гласа до слова П (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово П, тражимо слово П у средини и на крају речи)

    Покретна игра: „Невидљиво слово П“ – деца испред себе имају словарицу са крупним словима азбуке, свако дете треба да уочи слово П и да га прстом испише у ваздуху, по столу, зиду, тепиху, пратећи редослед писања

    Попуњавамо радне листове из развоја говора – скраћујемо и додајемо нове речи

    Млађа група: Радимо часопис Крцко, графомоторичке вежбе

    Прича пред спавање: „Мудра сова“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: упознајемо музику разних народа

    Предшколска група: Обнављање бројева до 7. Решавање задатака у радном листу из математике

    Предшколска и млађа група: Усвајеање песмица за приредбу поводом 8. марта

    Прича пред спавање: „Разболе се лисица“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Обележавамо Светски Дан енергетске ефикасности. Истичемо значај чувања енергије коју човек користи и објашњавамо допринос Николе Тесле који је оставио данашњем друштву. Приказујемо снимак настанка струје, као и начине њеног спровођења до наших домова

    Радионица са татама: Израда честитки за маме

    Прича пред спавање: „У мамином крилу“

    енглески језик: Toys – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Помоћу балона, вунице, папирића, чешља деци изводимо експеримент уз помоћ кога их упознајемо са појмом елекцитритета

    Предшколска група: Рад у радним листовима из Света око нас – појам елекцитритета

    Прича пред спавање: „Мамине приче“

  • 18. – 21. фебруар

    ПРОЈЕКТНА ТЕМА: КРЗНО

    ТЕМА: КОЖА – ДОДИР

    ПОНЕДЕЉАК: Нерадан дан – Дан државности

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска група: Од гласа до слова Њ (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово Њ, тражимо слово Њ у средини и на крају речи)

    Покретна игра: „Невидљиво слово Њ“ – деца испред себе имају словарицу са крупним словима азбуке, свако дете треба да уочи слово Њ и да га прстом испише у ваздуху, по столу, зиду, тепиху, пратећи редослед писања

    Попуњавамо радне листове из развоја говора – скраћујемо и додајемо нове речи

    Млађа група: Радимо часопис Крцко, графомоторичке вежбе

    Прича пред спавање: „Лукави лисац“

    енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: имитираање животиња кроз музику и покрет

    Предшколска група: Обрада броја 6 кроз скупове од 6 елемената. Упознајемо се са изгледом броја 6

    Обрада броја 6 у радном листу из математике

    Млађа група: Препознавање геометријских облика: круг, троугао, квадрат. Рад у радном листу, настављамо започети низ од геометријиских облика, заокружујемо исте облике

    Прича пред спавање: „Лисица и грожђе“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: пројектно планирање – испитујемо нашу кожу из каквих се слојева она састоји. Каква је њена улога и значај. Шта се догоди када се повредимо? Како она тада изгледа? Како да је заштитимо?

    Ликовна активност: „Моја кожна ципела“ – на исцртан модел ципеле лепимо различите материјале од коже коју су деца донела од куће

    Прича пред спавање: „Мачак у чизмама“

    енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Упознјемо се са чулима -чуло слуха, вида, додира, укуса и мириса. Акценат стављамо на чуло додира. Наводимо како осећамо чуло додира? (рукујемо се, грлимо, додирујемо). Играмо игру „Опипај и погоди ко сам“ – Децу делимо у две групе. Дете има за задатак да завуче руке у два круга на кутији и опипа предмет који се налази у њој (глатко,меко..) и на основу тога погоди о ком се предмету ради. Победник је група која има више погодака. Постављамо деци питања шта је супротно од глатког, меког, танког,великог и сл. Након препознавања свих предмета једном детету вежемо очи и оно има за задатак да додиром препозна члана друге екипе

    Предшколска група: Анализирамо и усвајамо стихове песме „Гњави ме теча“ Љ. Ршумовић

    Прича пред спавање: „Мала сирена“

  • 10. – 14. фебруар

    ПРОЈЕКТНА ТЕМА: КРЗНО

    ТЕМА: ОДЕЋА

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: Разговарамо о гардероби коју носимо у одређено доба године. Издвајамо делове одеће у односу на годишње доба. решавамо задатке у радном листу Свет око нас

    Млађа група: игра „Погледај и зампанти“ – изводимо тако што свој деци поделимо картице са деловима гардеробе. Деца прво одвајају делове које облачимо на доњи део тела, а затим посебно на горњи. Прекривамо картице и извлачимо једну. Деца имају задатак да погоде која недостаје. Играмо и игре меморије са постављеним картицама.

    Прича пред спавање: „Отворени пут“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, фокус на вежбе кичменог стуба

    Предшколска група: упознајемо децу са словом и гласом Н. Уочавамо слово Н на почетку, у средини и на крају речи. Играмо игру „Направи слово Н“. Деца су у пару окренута лешима једна ка другом, треба да укрсте руке, па затим да се наизменично савијају у струку и подижу руке и на друге начине која деца желе. Решавање задатака у радном листу из развоја говора

    Млађа група: деци нудимо апликације са деловима одеће, потребно је да издвоје шта коме припада: Индијанцу, Ескиму, Мексиканцу, Србину итд. Описујемо делове гардеробе и именујемо од чега ммогу да се праве

    Прича пред спавање: „Градски и сеоски миш“

    енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: Заклео се бумбар

    Предшколска и млађа група: деца су показала заинтресованост за коришћење коже у изради обуће човека. Када су се упознала са наведеним питали су да ли се клизаљке праве од коже? Како бисмо проверили одлазимо до клизалишта и дајемо могућност деци да запослене питају све што желе

    Прича пред свање: „Чаробни пасуљ“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

    Предшколска и млађа група: у оквиру пројектне активности истражујемо који делови гардеробе се праве од крзна и коже. Продубљујемо дечја интересовања и детаљније објашњавамо појам вештачког и правог крзна и коже за који су се заинтересовали прошле недеље

    Прича пред спавање: „Живот на сеоском имању“

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања.

    Предшколска група: помоћу геометријских облика цртамо делове гардеробе. Решавамо задатак у радном листу из упознавања деце са почетним математичким појмовима „Издвој облик“

    Млађа група: решавање задатака у радном листу „Ја у вртићу“ – деца имају задатак да обоје делове гардеробе дечака

    Прича пред спавање: „Грмљавина и Муја“

  • 3. – 7. фебруар

    ПРОЈЕКТНА ТЕМА: КРЗНО

    ТЕМА: КОЖА

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Пројектно планирање – након посете обућару, деца су се заинтересовала за алат који користи и обућу коју прави и поправља у својој радњи. Тако је настала идеја да сакупимо што више различитих модела обуће и анализирамо их

    Предшколска група: Упознајемо се са појмом „Пар“. Игра: „Путује патика до свог власника“

    Прича пред спавање: „Петало шетало“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска група: Од гласа до слова М (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово М, тражимо слово М у средини и на крају речи)

    Покретна игра: „Невидљиво слово М“ – деца испред себе имају словарицу са крупним словима азбуке, свако дете треба да уочи слово М и да га прстом испише у ваздуху, по столу, зиду, тепиху, пратећи редослед писања

    Попуњавамо радне листове из развоја говора – скраћујемо и додајемо нове речи

    Млађа група: Радимо радни лист и часопис Крцко, у радном листу проналазимо сваком предмету пар

    Прича пред спавање: „Лукави лисац“

    енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: слушање музике

    Предшколска група: Разговарамо о изгледу наше коже, истичемо да је највећи орган код човека, набрајамо делове тела које она покрива. Обрада броја 5 кроз упознавање делова тела, бројимо прсте на једној руци, формирамо скупове са 5 елемената. Упознајемо се са изгледом броја 5

    Обрада броја 5 у радном листу из математике

    Млађа група: Разговарамо о изгледу коже човека. Игра меморије. Помоћу израђених картица пронаћи слику животиње и њене коже, након упаривања, детаљније је описујемо и уочавамо разлике међу њима

    Прича пред спавање: „Лисица и грожђе“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

    Предшколска и млађа група: пројектно планирање – Испитујемо врсте коже од којих се прави обућа

    Ликовна активност: „Моја кожна ципела“ – на исцртан модел ципеле лепимо различите материјале од коже

    Прича пред спавање: „Мачак у чизмама“

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања.

    Предшколска и млађа група: Нега и заштита коже, на који начин је штитимо и негујемо? Како поступамо када се повредимо, како изгледа кожа након посекотине и шта урадити у таквој ситуацији?

    Предшколска група: радни лист из упознавања околине – делови тела човека

    Прича пред спавање: „Мала сирена“

  • 27. – 31. јанаур

    ПОЈЕКТНА ТЕМА: КРЗНО

    ТЕМА: МОЋ ПРИРОДЕ

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Обележавамо дан Светог Саве, говоримо о његовом раду и делу и истичемо његов значај и допринос за нашу културу. Дан његове смрти се обележава као Дан просвете. Слушамо и усвајамо стихове песме „Химна Светом Сави“

    Предшколска група: Читамо приче о Светом Сави и анализирамо их – „Свети Сава и слијепац“ и „Свети Сава као лекар“

    Прича пред спавање: „Свети Сава и пустињак“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска група: Од гласа до слова Љ (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово Љ, тражимо слово Љ у средини и на крају речи)

    Покретна игра: „Невидљиво слово Љ“ – деца испред себе имају словарицу са крупним словима азбуке, свако дете треба да уочи слово Љ и да га прстом испише у ваздуху, по столу, зиду, тепиху, пратећи редослед писања

    Попуњавамо радне листове из развоја говора – гласови могу бити различити

    Млађа група: Радимо радни лист и часопис Крцко, у радном листу запажамо детаље који недостају на цртежу и доцртавамо их

    Прича пред спавање: „Свети Сава и хроми вук“

    енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

    Цртани филм „Време је за санкање“, Дом културе

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: слушање музике

    Предшколска група: Обрада броја 4 кроз песму „Четири девојчице“. Упознајемо се са изгледом броја 4 и уочавамо животиње са 4 ноге које имају крзно

    Обрада броја 4 у радном листу из математике

    Предшколска и млађа група: Покретна игра: „Пробуђени медо“ – Одреди се једно дете да буде меда који спава зимским сном, деца прилазе меду и говоре: „Медо, буди се.“ Меда пита: колико је сати? Деца се договарају и кажу одређен сат. Медо броји до задатог сата, а деца се уназад удаљавају правећи задати број корака. Меда устаје и почиње да их јури, дете које ухвати постаје меда

    Прича пред спавање: „Свети Сава и два супарника“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

    Предшколска и млађа група: пројектно планирање – Након што смо разговарали о ескимима и начину како се они облаче, деца су се заинтересовала за кожу и шта се све може добити од ње (обућа, торбе, новчаници…) .Због тога идемо у посету обућару и сазнајемо процес настанка једне кожне ципеле/чизме

    Прича пред спавање: „Мачак у чизмама“

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања.

    Предшколска група: Уочавање промена на телу код животиња зими, у односу на друга годишња доба и препознавање чиме је прекривено тело животиње: длака, перје, крљушт. Решавање радног листа из упознавања света око нас.

    Млађа група: Деци нудимо одштампане слике које треба да разврстају по паровима: једна серија представаља животиње, а друга детаље њихове коже. На основу стечених знања, деца упарују картице и повезују

    Прича пред спавање: „На имању“

  • 20. – 24. јануара

    ПОЈЕКТНА ТЕМА: КРЗНО

    МОЋ ПРИРОДЕ

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група:изводимо луткарску представу „Жуто Сунце и Плави Месец”.Када завршимо са извођењем представе водимо краћи разговор о смени дана и ноћи. Уочавамо када је код нас дан, а када ноћ. Објашњавамо да свугде не траје исто дан и ноћ и описујемо на половима да 6 месеци траје дан, 6 месеци ноћ

    Млађа група: Приказујемо деци слику неба током дана и током ноћи. Деца уочавају разлике, а затим стављамо на одређену површину. Делимо апликације са радњама, биљкама, животињама и деца имају задатак да је залепе на одговарајуће место

    Читање приче: „Први људски плес“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: Децу делимо у пет група, једну месец, три звезде и једну сунце. Говоримо им да је њихов задатак да слике месеца и сунца намажу лепком и залепе на хамер папир, а затим посипају материјал који им дајемо. Нудимо им материјал кокос, рижу и ситно сецкану фолију који су импровизација звезда. Правимо свемир где описујемо смену дана и ноћи. Помоћу глобуса доносиумо закључак док је код нас дан на другој страни планете Земље је мрак јер сунчеви зраци не осветљавају тај део планете.

    Млађа група: Деци постављам загонетке:

    Дању лаже, а ноћу је истина? (сан)

    Идем ја, иде он, оба идемо и никада

    Не можемо да се стигнемо? (дан и ноћ)

    Пуна тепсија, златних колачића“ (звезде на небу)

    Изводимо игру „Дан – ноћ“ тако што изговарам речи „дан“ или „ноћ“. Кад кажем „дан“ – деца треба да устану, а кад кажем „ноћ“ – треба да чучну. Ко погреши испада из игре, а последњи који остаје је победник.

    Читање приче: „Надмении слепи миш“

    енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: слушање музике

    Предшкослка и млађа група: пројектно планирање на тему „Крзно“ наставили смо у складу са интресовањем деце. Запитали су нас како људи коисте крзно животиња. Говоримо о Ескимима којима служи да се утопле на северном полу, неки људи корисре у изради модних детаља. Приказујемо докуметарац о начинима коришћења крзна животиња

    Читање приче: „Плач ветра“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

    Предшколска група: Усвајамо стихове песме „Први зраци“

    Кад први сунчеви зраци

    обасјају твој град

    јутро је тад.

    Подне је онда

    кад сунце највише греје.

    Кад сунце заспи

    а на небу се појави месец жут

    вече је кренуло на пут.

    Млађа група: изводимо покретну игру Падобран. Сва деца ухвате се за падобран. На реч ,,ноћ“ сва деца чучну, а на реч ,,дан“ сва се деца усправе. У падобран бацамо лопте. Деца подижу и спуштају падобран како би лоптице почеле да скачу, док траје музика

    Читање приче: „Како је настао кинески зид

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: усвајамо даје у недељи. Објашњавамо деци да свих седам дана заједно називамо седмица јер их је седам. Чешће их зовемо недеља. Затим показујемо макету седмице у облику круга где ће деца уочити периодичност времена, да после недеље опет долази понедељак. Пребројавамо дане сви заједно, затим их именујемо. Потврђујемо да их има седам. Показујемо суботу и недељу и говорим да те дане називамо викенд

    Млађа група: правимо полигон где деца имају задатак да се провуку кроз круг, да ускоче у круг, да стану на круг и прескоче га. Упознајемо децу са појмом кружнице која нас подсећа на Месец и Сунце

    Читање приче: „Фазан и кокошка“

  • 13. – 17. јануар

    ПРОЈЕКТНА ТЕМА: КРЗНО

    СЕВЕРНИ И ЈУЖНИ ПОЛ

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: Постављамо откривалицу – деца откривају мапу света. Показујемо деци континенте, а затим посебно истичемо где су полови. Упознајемо се са наведеним појмом и прецртавамо полове на бели папир. Решавање задатака у радном листу из упознавања околине

    Млађа група: Разговарамо о животињама – зимским спавалицама (медвед, јеж, веверица, риба, жаба, миш, хрчак, показујемо апликације). Како изгледају? Чиме се хране? Где се крију током зиме? Помињемо и птице које се селе у топлије крајеве. Истичемо какво је крзно медведа, које је боје

    Прича пред спавање: „Палчић“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: Упознајемо се са животињама које живе на свереном и јужном полу, говоримо о начинима њиховог преживљавања на снегу. Описујемо како људи граде куће у хладним крајевима и по чему се ескими разликују од нас

    Млађа група: Упознајемо се са поларним медведом, као животињом далеких крајева. Уочавамо разлике између њих, зашто је медвед у нашим крајева браон боје, а у далеким беле

    Прича пред спавање: „Биберче“

    енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: слушање музике

    Предшколска група: Од гласа до слова Љ (тражимо предмете, имена која почињу на слово Љ, тражимо слово Љ у средини речи). Попуњавамо радне листове из развоја говора.Читамо причу „Зечица Тина иде на зимовање“, разговарамо о прочитаном

    Млађа група: Помоћу папира формирамо белог медведа који живи на северном полу

    Прича пред спавање: „Уображени петао“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

    Предшколска и млађа група: пројектно планирање: КРЗНО – деца су показала интересовање да сазнају нешто о крзну, о бојама крзна, разликама и зашто долази до њих. Разговарамо чему крзно служи и ко све има крзно. Пратимо дечије исказе и активности планирамо у складу са дечијим интересовањима

    Прича пред спавање: „Црвенкама“

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: разговарамо како је на северном и јужном полу током целе године хладно. Доносимо макету. Говоримо о белим медведима, пингвинима, поларним лисицама и другим животињама које тамо живе. Правимо пингвине од папирних ролница и помоћу стиропора израђујемо макету северног пола

    Млађа група: игра „Нађи своју кућицу“ – Деци нудимо слику ескима, индијанца, дечака и њихове куће. Потребно је да деца повежу апликације са одговарајућим местом живљења. Истичемо како се облаче људи који живе у местима где је увек снег да би преживели хладне зиме

    Прича пред спавање: „Јеж Мики“

  • 6. – 10. јануар

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: разговарамо о догађају који се десио на данашњи дан и истичемо значај рађања Исуса Христа. Говоримо зашто је битно Бадње вече и које обичаје тада спроводимо. Како га они обележавају у свом дому

    Прича пред спавање: „Божић бата“

    УТОРАК: Божић

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: слушање музике

    Предшколска и млађа група: Разговарамо како се у нашим кућама обележава Божић, који су обичаји карактеристични за овај празник. Пуштамо цртани филм о рађању Исуса Христа

    Прича пред спавање: „Божићна трпеза“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    енглески језик: – 12 – 12,30

    Предшколска група: Од гласа до слова Л (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово Л, тражимо слово Л у средини и на крају речи)

    Решавамо задтак у радном листу из развоја говора

    Млађа група: решавање задатака у часопису Крцко

    Прича пред спавање: „Девојчица са шибицама“

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Посета дечјој играоници My Space где играмо фудбал и кошарку

    Прича пред спавање: „Мали Жућа“