Архиве категорија: План рада „Јарац живодарац“

План рада за групу „Јарац живодарац“

  • 18. – 21. фебруар

    ЖИВА И НЕЖИВА ПРИРОДА

    ПОНЕДЕЉАК: Нерадан дан – Дан државности

    УТОРАК: Жива и нежива природа (упознавање са карактеристикама живе и неживе природе)

    Рад у радном листу из света око нас: Жива и нежива природа

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    СРЕДА: На слово, на слово Л (набрајамо предмете који почињу и који се завршавају на слово Л. Тражимо слово Л у средини речи)

    Записујемо ново слово

    Обрада песме „Природа”

    Музичко забаниште: имитирање животиња кроз музику и покрет

    ЧЕТВРТАК: Занимљива математика: Унутра-изван (на фотографијама живе и неживе природе радимо занимљиве задатке релације унутра – изван)

    Рад у радном листу из мстематике: Унутра – изван

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    ПЕТАК: Ликовна култура: Сликамо пејзаже живе и неживе природе

    Рад у часопису Крцко

  • 10. – 14. фебруар

    ПРОЈЕКТНЕ АКТИВНОСТИ: ЖИВОТИЊСКО ЦАРСТВО

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Африка (упознајемо се са карактеристикама Африке, грбом, заставом, химном, традицијом)

    Ближе упознавање животиња које живе на овом континенту

    УТОРАК: Ликовно васпитање: Правимо макету континента, животиње које живе на њему и на крају правимо зоо врт са животињама који су становници Африке

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    СРЕДА: Занимљива математика: Релације: У-НА-ВАН (одређујемо положај животиња на одређеним апликацијама)

    Рад у радним листовима из математике: У-НА-ВАН

    Читамо различиту литературу о животињама

    Музичко забавиште: Заклео се бумбар

    ЧЕТВРТАК: На слово, на слово Л (набрајамо имена животиња које почињу или садрже слово Л у средини речи)

    Записујемо ново слово

    Рад у часопису Крцко

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    ПЕТАК: Драмска игра уз музику (опонашање животиња које живе у Африци)

    Рад у радним листовима Могу лепо да пишем (правилно писање различитих симбола)

  • 3. – 7. фебруар

    БЕЛИ МЕДВЕДИ

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Где живе бели медведи, коју храну једу, како изгледају?

    УТОРАК: Развој говора: Прича о Медведићу Мишку и његовим авантурама на северном полу

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    СРЕДА: Покретна игра “Скочи на санту леда као поларни меда”, развијамо спретност, координацију покрета и сналажљивост

    Музичко забаниште: слушање музике

    ЧЕТВРТАК: Мала математика: релације изнад-испод, проналазимо ко се то налази испод, а ко то изнад леда, тражимо примере за ове релације у непосредном окружењу, али и на сликама поларних предела

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    ПЕТАК: Музичко стваралаштво: ритмичка обрада бројалице ”Бели, бели меда одмара на санти леда“

  • 27. – 31. јануар

    СВЕТИ САВА

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Свети Сава (Разговарамо о Светом Сави, о његовом животу)

    Читамо занимљиве приче о Светом Сави

    Рад у часопису Крцко

    УТОРАК: Развој говора: Обрада песме „Химна Светом Сави“

    На слово, на слово К (набрајамо предмете који почињу и који се завршавају на слово К. Тражимо слово К у средини речи). Записујемо ново слово

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    Цртани филм „Време је за санкање“, Дом културе

    СРЕДА: Ликовна култура: Техником мозаик украшавамо портрет Светог Саве

    Рад у радним листовима Могу лепо дСВЕТИ САВА

    ЧЕТВРТАК: Занимљива математика: Релације: УНУТРА – ИЗВАН

    Рад у радним листовима из математике: УНУТРА – ИЗВАН

    Рад у часопису Крцко

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    ПЕТАК: Гледамо цртани филм о Светом Сави

    Физичко васпитање: Вежбе за развој свих мишићних група

    Такмичарске игре у соби вртића

  • 13. – 17. јануар

    САОБРАЋАЈ

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Саобраћај (упознајемо се са врстама саобраћаја, правилима понашања у саобраћају, саобраћајним знацима)

    Рад у радним листовима из света око нас: Саобраћај

    Рад у часопису Крцко

    УТОРАК: Занимљива математика: Релације: Лево – десно (уочавамо који се предмети налазе са леве стране улице, који са десне. Кроз практичне примере уочавамо која је десна а која лева страна)

    Рад у радним листовима из математике: Лево – десно

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    СРЕДА: Ликовно васпитање: „Наш град“ (од различитог ликовног материјала правимо улице нашег града)

    Музичко забавиште: слушање музике

    ЧЕТВРТАК: На слово, на слово Ј (набрајамо предмете који почињу и који се завршавају на слово Ј. Тражимо слово Ј у средини речи)

    Записујемо ново слово

    Ритмичка обрада бројалице „Један, два“

    Читамо занимљиве приче о саобраћају

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    ПЕТАК: Музичко васпитање: Обрада песме „Семафор“ уз инструменталну пратњу

    Рад у радним листовима: Могу лепо да пишем (правилно писање различитих симбола)

  • 6. – 10. јануар

    БОЖИЋНИ ПРАЗНИЦИ

    ПОНЕДЕЉАК: Читамо приче о Божићу и разговарамо о обичајима

    Месимо чесницу, и правимо поклончиће као украсе за бадњак од кукуруза, сламе, бомбона

    Рад у радним листовима из света око нас: Божић

    УТОРАК: Божић

    СРЕДА: Гледамо цртани филм о Исусу Христу

    Рад у часопису Крцко

    Музичко забавиште: слушање музике

    ЧЕТВРТАК: Обрада песмице „Божић, Божић благи дан“

    Рад у радним листовима: Могу лепо да пишем (правилно писање различитих симбола)

    енглески језик: – 14,30 – 15

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Такмичарске игре у соби (пузимо, скакућемо, преносимо терет)

    Рад у часопису Крцко

  • 30.12.2019. – 3.1.2020.

    ПОНЕДЕЉАК: Представа за децу: “Три јелке”

    Позоришна представа у Дому културе: “Потера за Деда Мразом”

    Рад у часопису Крцко

    УТОРАК: Обрада “Новогодишње бајке”

    Најзанимљивије делове из бајке цртамо у свескама

    енглески језик: Happy New Year! – 14,30 – 15

    СРЕДА: Новогодишњи празници – вртић неће радити

    ЧЕТВРТАК: Новогодишњи празници – вртић неће радити

    ПЕТАК: Рад у радним листовима: Могу лепо да пишем (правилно писање различитих симбола)

    Разговарамо о предстојећим празницима, обичајима

  • 16. – 20. децембар

    ГОДИШЊА ДОБА

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Упознајемо се са карактеристикама годишњих доба

    Рад у радним листовима: Годишња доба

    Увежбавамо текст за новогодишњу приредбу

    УТОРАК: На слово, на слово З (подстичемо децу да наброје које годишње доба почиње на слово З, затим набрајамо животиње, имена и предмете који почињу и које се завршавају на слово З. Тражимо слово З у средини речи)

    Обрада песме “Зубобоља”

    Записујемо ново слово.

    Рад у чадопису Крцко

    енглески језик: New Year’s resolutions – 14,30 – 15

    СРЕДА: Ликовна култура (делимо се у четири групе и сликамо годишња доба различитим ликовним материјалом)

    Увежбавамо текст за новогодишњу приредбу

    Музичко забавиште: “Звончићи, звончићи”, музика и покрет

    ЧЕТВРТАК: Занимљива математика: Релације: Лево-десно (на фотографијама са темом “годишња доба” тражимо предмете, биљке, животиње које се налазе на левој и десној страни)

    Рад у радним листовима из математике: Лево-десно

    енглески језик: New Year’s resolutions – 14,30 – 15

    ПЕТАК: Рад у радним листовима Могу лепо да пишем (правилно писање различитих симбола)

    Квизирација (такмичимо се у квизу знања на тему “годишња доба”)

    Читамо одабрану дечју литературу

  • 9. – 13. децембар

    ПРОЈЕКАТ: ЖИВОТИЊСКИ ЦАРСТВО

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Аустралија (упознајемо се са карактеристикама Аустралије, грбом, заставом, химном, традицијом), ближе упознавање животиња које живе на овом континенту

    Рад у радним листовима из света око нас: Дивље животиње

    УТОРАК: Ликовно васпитање: Правимо макету континента, животиње које живе на њему и на крају правимо зоо врт са животињама које су становници Аустралије

    Увежбавамо текст за новогодишњу приредбу

    енглески језик: What are you doing? – 14,30 – 15

    СРЕДА: Занимљива математика: Релације: Испред-иза (одређујемо положај животиња на одређеним апликацијама)

    Рад у радним листовима из математике: Испред-иза

    Читамо различиту литературу о животињама

    Музичко забавиште: “Шири, шири”

    ЧЕТВРТАК: На слово, на слово Ж (набрајамо имена животиња које почињу или садрже слово ж у средини речи)

    Обрада песме: “Седи жаба сама”

    Записујемо ново слово

    Рад у часопису Крцко

    енглески језик: What are you doing? – 14,30 – 15

    ПЕТАК: Драмска игра уз музику (опонашање животиња које живе у Аустралији)

    Рад у радним листовима Могу лепо да пишем (правилно писање различитих симбола)

  • 2. – 6. децембар

    ПОНЕДЕЉАК: Рад у радним листовима: Могу лепо да пишем (правилно писање различитих симбола)

    Занимљива математика: Релације горе–доле

    Рад у радним листовима из математике: Горе–доле

    Пишемо писмо Деда Мразу

    УТОРАК: На слово, на слово Е (подстичемо децу да наброје предмете који почињу и који се завршавају на слово Е. Тражимо слово Е у средини речи), записујемо ново слово

    Ликовна култура: Правимо елипсе са нашим именима

    Ритмичка обрада бројалице „Ево један, ево два“

    енглески језик: Greetings – 14,30 – 15

    СРЕДА: Бајке (упознајемо се са бајкама, са њиховим јунацима, које су најпознатије…)

    Обрада бајке „Снежана и 7 патуљака“

    Пројектна активност: „Животињско царство“ – Аустралија (упознајемо се са карактеристикама Аустралије, грбом, заставом, химном). Ближе упознавање животиња које су становници Аустралије

    Музичко забавиште: “Зимска песма”, слушање музике: инструменти

    ЧЕТВРТАК: Пројектна активност: Правимо зоо–врт са животињама које живе у Аустралији

    Рад у часопису Крцко

    енглески језик: Greetings – 14,30 – 15

    ПЕТАК: Упознавање околине: Станишта

    Рад у радном листу из света око нас: Станишта