Архиве категорија: план рада „Баш челик“

План рада за групу „Баш челик“

  • 16. – 20. март

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Знаменити људи града Чачка – Надежда Петровић

    Млађа група: Презентација о биљкама – подела према врсти стабла, делови биљке, лековите биљке

    Задаци у часопису Kрцко

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16 – 16,30

    УТОРАК: Старија група: Знаменити људи града Чачка –Владислав Петковић Дис

    Млађа група: Учимо рецитацију „Како је никнуо цвет“

    Читамо загонетке о биљкама

    Ликовно стваралаштво: Бициклисти – 15,30 – 16

    СРЕДА: Старија и млађа група: Пројекат – Чачак мој град – израђујемо мапу града

    Графомоторичке вежбе у радном листу „Могу лепо да пишем“

    музичко забавиште: Бројалице, звечке

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16,00 – 16,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Ликовна активност – цвет од креп папира

    Млађа група: Ликовна активност – осликавамо лековите биљке помоћу темпера и сунђера

    Читамо причу ,,Бабина башта“

    ПЕТАК: Старија група: Музеј, конак Јована Обреновића, чачанска црква

    Млађа група: Почетни математички појмови – Формирање појма броја два;(читамо причу ,,Два јарца“ на основу које уводимо појам броја два)

    Решавамо задатке у радном листу ,,Весели вртић“

    Ликовно стваралаштво: Пужићев стан – 15,30 – 16

  • 9. – 13. март

    ЖИВА И НЕЖИВА ПРИРОДА

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Упознавање околине: Шта чини живу, а шта неживу природу, узајамна повезаност

    Решавамо задатке у часопису “Крцко”

    Млађа група: Упознајемо се са карактеристикама живе и неживе природе – примерима потврђујемо везе живе и неживе природе

    Графомоторичке вежбе у свескама

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16 – 16,30

    УТОРАК:Старија група: Учимо рецитацију “Стварно”

    Задаци у радном листу “Могу лепо да пишем”

    Млађа група: Смишљамо причу на основу датих назива неког дела живе-неживе природе (“Огрлица речи”)

    Ликовно стваралаштво: Моја мама ради – 13 – 13,30

    СРЕДА: Пројектна активност: шетња кроз град, упознајемо се са називима улица нашег града, обилазак значајних установа

    музичко забавиште: Зум, Зум

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16,00 – 16,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: “Цело-половина-четвртина”

    Задаци у радним листовима

    Млађа група: “Број 1”

    Задаци у радним листовима

    ПЕТАК:Старија група: Ликовно: Пластично обликовање – рад по групама – биљке, животиње, људи

    Млађа група: Ликовно: Правимо пано живе и неживе природе од дечијих цртежа

    Ликовно стваралаштво: Расцветала грана – 13 – 13,30

  • 2. – 6. март

    МАМА

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Развој говора: Рецитација „Дугме служи капуту“ Љ. Ршумовић

    Млађа група: Развој говора: Рецитација ,,Ко се роди мајку има“

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16 – 16,30

    УТОРАК: Старија група: Почетни математички појмови – Скупови (утврђивање), решавање задатака у радним листовима из математике

    Млађа група: Математика – Утврђивање знања о геометријским облицима и телима, решавање задатака у радном листу ,,Весели вртић“

    Ликовно стваралаштво: Игре с мајком – 13 – 13,30

    СРЕДА: Пројектна активност: Чачак мој град – планине у нашој околини

    музичко забавиште: упознајемо музику разних народа

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16,00 – 16,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Ликовно стваралаштво – правимо осмомартовске честитке

    Млађа група: Ликовно стваралаштво – од хамера и креп папира правимо цветове за маме

    Решавамо задатке у часопису Крцко

    ПЕТАК: Старија група: Музичко васпитање – покретна игра уз песму ,,Браћу не доносе роде“

    Млађа група: Музичко васпитање – покретна игра уз песму ,,Балада о мајци“, дечији хор Колибри

    Графомоторичке вежбе у свескама

    Ликовно стваралаштво: Честитка за маму – 13 – 13,30

  • 24. – 28. фебруар

    МАГНЕТИЗАМ

    ПОНЕДЕЉАК: Луткарска позоришна представа „Звездан“ – Градска библиотека

    Старија група: Упознавање околине – Шта је магнет, како је откривен, шта привлачи магнет, полови магнета, примена магнета у свакодневном животу

    Млађа група: Шта су магнети, чему служе? Шта је магнетизам? Упознајемо се са овом појавом и учимо како је можемо користити у игри. Изводимо оглед помоћу магнета, чиода, спајалица

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Старија група: Развој говора – На слово, на слово… Њ, уочавамо глас у речима, наводимо речи са почетним и крајњим датим гласом, правимо магнетно слово

    Млађа група: Читамо причу „Легенда о магнету“

    Играмо се игре ,,пецања“ предмета помоћу магнета на штапићима

    Часопис Крцко

    Ликовно стваралаштво: Мој друг – 13 – 13,30

    СРЕДА: Старија група: Пројектна активност: Чачак – мој град – река Западна Морава и остале реке у околини

    Почетни математички појмови – појам скупа, елементи скупа, решавамо задатке у радном листу из математике

    Млађа група: Уз помоћ магнетне плоче упознајемо се са геометријским облицима и уочавамо сличности и разлике

    Задаци у радним листовима

    музичко забавиште: Слушање музике – Дизнијеви цртани филмови

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Ликовно стваралаштво – правимо магнетне украсе

    Млађа група: Ликовно стваралаштво – од тврђег папира правимо моделе драгих особа које затим лепимо на магнетну траку

    ПЕТАК: Старија група: Физичко васпитање – Котрљање лопте између чуњева

    Графомоторички задаци у радним листовима

    Млађа група: Физичко васпитање – игре са лоптом, ношење лопте у пару

    Ликовно стваралаштво: Украси свој број – 13 – 13,30

  • 18. – 21. фебруар

    ЕЛЕКТРИЦИТЕТ

    ПОНЕДЕЉАК: Нерадан дан – Дан државности

    УТОРАК:Старија група: Развој говора: “Песма посвећена Николи Тесли” – Ј. Ј. Змај

    Графомоторичке вежбе у радном листу

    Млађа група: Упознавање околине: Упознајемо се са појмом електрицитет – како настаје, да ли га можемо створити, у каквој је вези са струјом и да ли је опасан?

    Изводимо оглед: “Електрицитет у коси”

    Ликовно стваралаштво: Пилићи – 13 – 13,30

    СРЕДА: ПРОЈЕКТНА АКТИВНОСТ: “Чачак – мој град” – Упознајемо се са значењем назива нашег града и његовим знаменитостима

    Музичко забавиште: Имитирање животиња кроз музику и покрет

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Упознавање околине: Електрицитет – Како настаје, како се може видети и да ли га можемо створити?

    Експеримент: ”Лењир и папирићи”

    Млађа група: Почетни математички појмови: Придруживање елемената скупу

    Задаци у радном листу “Весели вртић”

    ПЕТАК:Старија група: Слушање музике “На лепом плавом Дунаву”

    Задаци у часопису “Крцко”

    Млађа група: Покретна игра уз песму “Струја” Бранко Коцкица

    Графомторичке вежбе у свескама

    Ликовно стваралаштво: Омиљена прича – 13 – 13,30

  • 10. – 14. фебруар

    ЗВУК

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Упознавање околине – Шта је звук? Који је природан звук, а који звук ствара човек? Уочавамо и препознајемо различите звукове

    Млађа група: ЗВУК – како настаје, како се одбија, какви звуци постоје; Изводимо оглед – „Телефон од пластичних чаша“

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Старија група: Музичко васпитање – Упоређујемо звукове – игра меморије, проналазимо парове истих звукова звечки направљених од природних материјала

    Млађа група: Учимо рецитацију ,,Звук-тон“

    Цртамо у свескама све што производи звук

    Ликовно стваралаштво: Чаробни пасуљ – 13 – 13,30

    СРЕДА: Старија група: Почетни математички појмови – Цело- половина, усвајамо појам половине, уочавамо да свако цело има две једнаке половине, решавамо задатке у радном листу из математике

    Млађа група: Ликовна култура – Од пластичних боца правимо звечке пунећи их предметима од различитог материјала. Украшавамо боце креп и колаж папиром

    Решавамо задатке у часопису Крцко

    Музичко забавиште: Заклео се бумбар

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: физичко васпитање – Игра ,,Музичке столице“

    Решавамо задатке у часопису Крцко

    Млађа група: Музичко васпитање – На основу експеримента ,,Музикалне боце“ упоређујемо добијене висине тонова. Производимо звук помоћу дрвених и металних штапића, ударањем о боце

    ПЕТАК: Старија група: Развој говора – Од гласа до слова М, уочавамо глас у речима, одређујемо положај гласа, почетни, медијални или финални глас, записујемо симбол у свескама

    Млађа група: Игра ,,Покрет на звук“

    Графомоторичке вежбе у свескама

    Ликовно стваралаштво: Смешна зверка – 13 – 13,30

  • 3. – 7. фебруар

    ВОДА

    ПОНЕДЕЉАК: ст. група: Развој говора: На слово, на слово Љ

    Усвајамо појмове који су у вези са водом – водоинсталатер, воденица

    Решавамо задатке у часопису “Крцко”

    Млађа група: Учимо рецитацију “Песма о води”- разговарамо о песми и уочавамо значај воде за живот

    Графомоторичке вежбе у свескама

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК:Старија група: Упознавање околине: Истражујемо шта све може вода – како испарава, раствара, струји, проводи, потискује

    Задаци у радном листу “Могу лепо да пишем”

    Млађа група: “Кружење воде у природи” – помоћу сликовитог приказа учимо како вода у природи кружи и у ком све облику је виђамо

    Изводимо оглед: “Течни сендвич” уз помоћ воде, уља и глицерина

    Ликовно стваралаштво: Свемирски брод – 13 – 13,30

    СРЕДА: Старија група: Почетни математички појмови: Увиђање количине воде – мерење

    Графомоторичке вежбе у свескама

    Млађа група: Покретна игра уз песму “Вода”

    Изводимо оглед: “Шећер и сапун покрећу предмете”

    Музичко забавиште: слушање музике

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Сликамо воденим бојама и правимо макете бродова

    Читамо причу: “Свету се не може угодити”

    Млађа група: Воденим бојама осликавамо чамац на језерцету

    Изводимо оглед: “Чамац на течни сапун”

    ПЕТАК: Старија група: Слушање музике “На лепом плавом Дунаву”

    Читамо причу: “Путник и гостионичар”

    Млађа група: Игра: “Поплава, пљусак и олуја”

    Читамо причу: “Приправљали ражањ за зеца”

    Ликовно стваралаштво: Пингвини – 13 – 13,30

  • 27. – 31. јануар

    СВЕТИ САВА

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група:Упознавање околине: Живот и дела Светог Саве, читамо приче и предања везана за Свeтог Саву

    Читамо причу: „Стефан Немања добија сина Растка“

    Млађа група: Упознавање околине: Живот Светог Саве, говоримо о храму Светог Саве као великој знаменитости нашег главног града

    Цртамо храм Светог Саве на основу фотографије

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Старија група: Музичко: Обрада песме по слуху “Химна Светом Сави”

    Читамо причу: „Душан Силни – детињство будућег цара „

    Млађа група: Развој говора: Читамо причу: “Свети Сава и ђаци”, уочавамо особине Светог Саве у тексту

    Графомоторички задаци у свескама

    Ликовно стваралаштво: Моја соба – 13 – 13,30

    Цртани филм „Време је за санкање“, Дом културе, 16 часова

    СРЕДА: Старија група: Темпером сликамо лик Светог Саве

    Читамо причу : “Краљ Драгутин испашта грех”

    Млађа група:Обрада “Светосавске химне” по слуху

    Читамо причу “Свети Сава бродар”

    Музичко забавиште: слушање музике

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Развој говора: “На слово, на слово, рецимо Л”, уочавамо глас у речима, записујемо симбол у свескама. Играмо се словима – у празна поља уписујемо слово које недостаје у речи

    Читамо причу: “Краљ Милутин између љубави и круне”

    Млађа група: Појам скупа. Именовање и означавање скупа.

    Решавамо задатке у “Веселом вртићу” на тему скупа

    ПЕТАК: Старија група: Геометријски облици- троугао, квадрат, круг, правоугаоник

    Читамо причу: “Стефан Првовенчани и венецијанска принцеза”

    Млађа група: Техником креда у боји осликавамо лик Светог Саве

    Читамо причу: “Вода Светог Саве”

    Ликовно стваралаштво: Робот – 13 – 13,30

  • 20. – 24. јануара

    ВАЗДУХ

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Упознавање околине – Шта је ваздух, где га све има, шта се дешава приликом загревања ваздуха – експерименти

    Задаци у радном листу

    Млађа група: Дајте нам шуму, дајте нам ваздух – гледамо документарну емисију о значају ваздуха

    Играмо се куглицама од папира – такмичимо се у померању дувањем

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Старија група: Развој говора – На слово, на слово рецимо К, уочавамо глас у речима и наводимо речи које почињу датим гласом

    Задаци у часопису Крцко

    Млађа група: Развој говора – Читамо рецитацију ,,Ветар сејач“ – М. Алечковић

    Графомоторички задаци у свескама

    Ликовно стваралаштво: Доброта се дели – 13 – 13,30

    СРЕДА: Старија група: Почетни математички појмови – Геометријска тела лопта, ваљак, купа, коцка

    Задаци у радном листу из математике

    Млађа група: Разговарамо о загађивачима ваздуха и начинима очувања ваздуха

    Задаци у часопису Крцко

    Музичко забавиште: слушање музике

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Ликовно – Стварамо помоћу сламки и водених боја (дувајући ваздух разливамо боје на папиру)

    Гледамо документарну емисију ,,Без ваздуха нема даха, а без даха ха, ха“

    Млађа група: Експерименти са загревањем ваздуха

    ПЕТАК: Старија група: Музичко васпитање – Упознајемо се са врстама инструмената – дувачки инструменти

    Млађа група: Физичко васпитање – Елементарна игра ,,Задржи у ваздуху“- покушавамо да дувањем задржимо балоне у ваздуху

    Ликовно стваралаштво: Свети Сава и деца – 13 – 13,30

  • 13. – 17. јануар

    СВЕТЛОСТ

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Упознавање околине – природни извори светлости (Сунце, Месец, звезде) и вештачки извори светлости, како настаје сенка

    Задаци у радном листу

    Млађа група: Читамо басну ,,Пас и његова сенка“ Д. Обрадовић – изводимо поуку и разговарамо о особинама ликова, мењамо крај приче

    Решавамо задатке у часопису Крцко

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Старија група: Развој говора – Откривамо речи које су у вези са светлошћу и тумачимо њихово значење (свитац, светиљка, светионик и сл.)

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Млађа група: Разговарамо о значају светлости (природне и вештачке) и упознајемо се са начинима настанка сенке

    Задаци у свескама

    Ликовно стваралаштво: Мој херој – 13 – 13,30

    СРЕДА: Старија група: Почетни математички појмови – Решавамо задатке у радном листу (повежи сенке и поређај их по величини, ширини и дужини)

    Млађа група: Решавамо задатке повезивања сенке са предметом коме припада, заокруживање предмета који стварају сенку, уочавање на примерима како од доба дана зависи дужина сенке

    Читамо причу ,,Магарац Сивко и чаробни камен“

    Музичко забавиште: слушање музике

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Ликовно стваралаштво – вајамо од пластелина фењер, свећу, лампу, светионик

    Млађа група: Ликовно: Цртамо сенке неког предмета или бића Задатак сваког је да погоди о чему је реч на основу сенке

    Графомоторички задаци у свескама

    ПЕТАК: Старија група: Физичко васпитање – цртамо своју сенку на бетону или хамеру

    Решавамо задатке у часопису Крцко

    Млађа група: елементарна игра ,,Дан и ноћ“ помоћу реквизита (лопта, сијалица)

    Читамо причу ,,Зекин репић“

    Ликовно стваралаштво: Идемо у цркву – 13 – 13,30