Архиве категорија: план рада „Баш челик“

План рада за групу „Баш челик“

  • 29.6. – 3.7.

    ТЕМА: МОРСКА СЛИКА

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Рецитација ,,Морска песма“ Н. Крижанић, илустрација рецитације воденим бојама

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16 – 16,30

    УТОРАК: Упознавање околине: Морски свет – биљни и животињски свет мора (прелиставамо енциклопедије)

    СРЕДА: Музичко васпитање: Слушње музике – музика из филма ,,Мала сирена“

    Читамо причу ,,Прича о делфинима“

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16,00 – 16,30

    ЧЕТВРТАК: Ликовно стваралаштво: Морска слика – рад по групама (од различитих материјала правимо пано на коме је приказан живот под морем)

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Елементарна игра на отвореном: ,,Између две ватре“

    Читамо причу ,,Мала сирена“

  • 22. – 26. јуни

    ЛЕТО

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Учење песмице „Летња песма“ Р. Арсић, илустрација песмице воденим бојама

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16 – 16,30

    УТОРАК: Упознавање околине: Карактеристике и обележја лета, биљни и животињски свет

    Игра „Избаци уљеза“ (оно што није обележје лета)

    СРЕДА: Ликовна култура: „Шта се крије у рибарској мрежи?“ – комбинована техника, групни рад

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16,00 – 16,30

    ЧЕТВРТАК: Математика: Сабирање бројева до 10

    Игра са новцем (новчићи од 1, 2, 5 и 10 дин)

    Рад у раднима листовима из Математике

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Елементарне игре у природи – „Између две ватре“ и „Фудбал“

  • 15. – 19. јуни

    ИГРАМО СЕ РЕЧИМА

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Направи две речи од једне (миш+оловка, сто+нога, Бео+град, рибо+ловац и сл.), проналазимо речи које се састоје од две речи, вежбамо правилан изговор гласова

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16 – 16,30

    УТОРАК: Музичка култура: Обрада песме по слуху ,,На слово, на слово“

    СРЕДА: Почетни математички појмови: Број 10, уочавамо скупове са датим бројем елемената, упоређујемо скупове, записујемо цифру броја 10. Решавамо задатке у радном листу из математике

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16,00 – 16,30

    ЧЕТВРТАК: Развој говора: Палиндроми – проналазимо речи које се читају исто са леве и десне стране (Ана, поп, потоп…), записујемо их и вежбамо правилан изговор гласова

    ПЕТАК: Физичко васпитање: игре са ношењем предмета – штафетне игре на атлетској стази


  • НАРОДНЕ УМОТВОРИНЕ

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Упознајемо се са кратким народним умотворинама (пословице, загонетке, брзалице, питалице, изреке…). Увежбавамо правилан изговор гласова

    Рад у радним листовима

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16 – 16,30

    УТОРАК: Упознавање околине: „Ко је био Вук Стефановић Караџић?“ – разговор и занимљивости из његовог живота кроз његов лик и дела

    Цртамо „Вуков портрет“

    СРЕДА: Музичко васпитање: Народна покретна игра „Коларићу Панићу“ и народне бројалице: “Ен ден доре”, “Ен тен тини”, “Еци пеци пец“

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16,00 – 16,30

    ЧЕТВРТАК: Математика: обрада броја 9 – моделовање броја мозаик техником

    Рад у раднима листовима из Математике

    ПЕТАК: Физичко васпитање: прелажење полигона препрека решавањем загонетки

  • 1. – 5. јуни

    ТЕМА: МАТЕРИЈАЛИ

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Од чега су направљени предмети? – врсте, својства, намена материјала

    Игра „Чаробни шешир“ – на основу тактилне перцепције погађамо о ком материјалу је реч

    УТОРАК: Развој говора: “На слово, на слово Ц“

    Игра „Цигле“ – дете слика правоугаонике (цигле) које означава словима а потом их изреже. Праве зид од цигли ређајући их да слова чине смислене речи. Подстичемо развој крупне и фине моторике и сарадњу у групи

    СРЕДА: Изводимо оглед: Понашање материјала у води – уочавамо који се материјали растварају а који плутају

    Рад у радним листовима из упознавања околине

    ЧЕТВРТАК: Математика: обрада броја 8 – моделовање броја пластелином

    Рад у раднима листовима из Математике

    ПЕТАК: Ликовно: рад у групама – од различитих материјала (тканина, гума, пластика, картон, камен, дрво) које дете извуче из кутије прави предмет који такође извлачи из кутије

  • 25. -29. мај

    ЧУВАРИ ПРИРОДЕ

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Читамо интерактивну ,,Шумску еколошку причу“ – Разговарамо о значају очувања шума, као и природе уопште. Развијамо свест о важности чувања природе

    Шетња бедемом и стазом здравља

    На слово, на слово рецимо Х – уочавамо глас у речима, проналазимо речи са почетним и крајњим датим гласом

    УТОРАК: Упознавање околине: Шетња стазом здравља и обилазак некадашње дивље депоније – разговарамо о начинима очувања животне средине

    Правимо пано ,,Еколошке заповести“

    СРЕДА: Физичко васпитање: полигон препрека ,,Путовање кроз шуму“ – развој координације покрета целог тела, брзине и такмичарских особина

    ЧЕТВРТАК: Почетни математички појмови: Број 7 – Уочавамо скупове од седам елемената, формирамо седмочлане скупове од елемената пронађених у природи (каменчићи, листови, цветови). Пребројавамо елементе скупова, упоређујемо их, записујемо цифру броја 7

    ПЕТАК: Музичко васпитање: обрада песме по слуху ,,У природи“

    ,,Волим поток кад жубори, волим шуму кад шумори,

    Радује ме цвркут птица, ја сам увек ведра лица.

    Хајмо сада сви у поље, у зелени гај,

    У природи најлепше је, то је прави рај.“

  • 18. – 22. мај

    ВОДОЗЕМЦИ

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Боравак у природи обогатићемо учењем песмице „Жаба чита новине“ Ј. Ј. Змај, разговарамо о песми и илуструјемо је

    На слово, на слово Ф“ – уочавамо слово у песми и наводимо појмове на дато слово

    УТОРАК: Упознавање околине: Истражујемо енциклопедије и упознајемо се са појединим водоземцима, организујемо шетњу Стазом здравља како бисмо ишли до откривене мочваре где деци можемо показати станиште жаба и слушати звук који оне производе. Разговарамо о њеном изгледу, начину кретања, исхрани и оглашавању

    СРЕДА: Физичко васпитање: Игре у природи „Роде и жабе“ и „Жабљи скокови“

    Рад у часопису „Крцко“

    ЧЕТВРТАК: Почетни математички појмови: „Обрада броја 6“ у природи – уочавамо скупове од 6 елемената у природи и формирамо шесточлане скупове од лишћа, каменчића, травки, биљака, од тих материјала исписујемо цифру броја

    Рад у радном листу из Математике

    ПЕТАК: Ликовно стваралаштво: Правимо жабу од папира (оригами техника) и организујемо такмичење у природи „Чија жаба јаче скаче?“

  • 11. – 15. мај

    ТЕМА: ГМИЗАВЦИ

    ПОНЕДЕЉАК: Разговарамо о Корона вирусу, превенцији и мерама заштите – како се правилно руке перу и колико често, како треба да се понашамо у вртићу

    Развој говора: “Прича о гуштеру“, читамо причу и разговарамо о особинама главног лика

    На слово, на слово рецимо У – обрада гласа и слова У

    УТОРАК: Упознавање околине: Гмизавци – главне одлике, врсте

    Задаци у часопису “Крцко“

    СРЕДА: Физичко васпитање: Полигон спретности

    Графомоторички задаци у радном листу “Могу лепо да пишем“

    ЧЕТВРТАК: Почетни математички појмови: Сабирање до 5, рад у радном листу из математике

    ПЕТАК: Ликовно стваралаштво: “Корњача“ – декупаж техника

  • 16. – 20. март

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Знаменити људи града Чачка – Надежда Петровић

    Млађа група: Презентација о биљкама – подела према врсти стабла, делови биљке, лековите биљке

    Задаци у часопису Kрцко

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16 – 16,30

    УТОРАК: Старија група: Знаменити људи града Чачка –Владислав Петковић Дис

    Млађа група: Учимо рецитацију „Како је никнуо цвет“

    Читамо загонетке о биљкама

    Ликовно стваралаштво: Бициклисти – 15,30 – 16

    СРЕДА: Старија и млађа група: Пројекат – Чачак мој град – израђујемо мапу града

    Графомоторичке вежбе у радном листу „Могу лепо да пишем“

    музичко забавиште: Бројалице, звечке

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16,00 – 16,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Ликовна активност – цвет од креп папира

    Млађа група: Ликовна активност – осликавамо лековите биљке помоћу темпера и сунђера

    Читамо причу ,,Бабина башта“

    ПЕТАК: Старија група: Музеј, конак Јована Обреновића, чачанска црква

    Млађа група: Почетни математички појмови – Формирање појма броја два;(читамо причу ,,Два јарца“ на основу које уводимо појам броја два)

    Решавамо задатке у радном листу ,,Весели вртић“

    Ликовно стваралаштво: Пужићев стан – 15,30 – 16

  • 9. – 13. март

    ЖИВА И НЕЖИВА ПРИРОДА

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Упознавање околине: Шта чини живу, а шта неживу природу, узајамна повезаност

    Решавамо задатке у часопису “Крцко”

    Млађа група: Упознајемо се са карактеристикама живе и неживе природе – примерима потврђујемо везе живе и неживе природе

    Графомоторичке вежбе у свескама

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16 – 16,30

    УТОРАК:Старија група: Учимо рецитацију “Стварно”

    Задаци у радном листу “Могу лепо да пишем”

    Млађа група: Смишљамо причу на основу датих назива неког дела живе-неживе природе (“Огрлица речи”)

    Ликовно стваралаштво: Моја мама ради – 13 – 13,30

    СРЕДА: Пројектна активност: шетња кроз град, упознајемо се са називима улица нашег града, обилазак значајних установа

    музичко забавиште: Зум, Зум

    енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16,00 – 16,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: “Цело-половина-четвртина”

    Задаци у радним листовима

    Млађа група: “Број 1”

    Задаци у радним листовима

    ПЕТАК:Старија група: Ликовно: Пластично обликовање – рад по групама – биљке, животиње, људи

    Млађа група: Ликовно: Правимо пано живе и неживе природе од дечијих цртежа

    Ликовно стваралаштво: Расцветала грана – 13 – 13,30