Архиве категорија: Некатегоризовано

  • 24. – 28. фебруар

    ПТИЦЕ

    ПОНЕДЕЉАК: Луткарска позоришна представа „Звездан“ – Градска библиотека

    Упознавање околине: Птице (упознајемо се са птицама, њиховим карактеристикама, деловима тела. Разгововарамо о врстама које постоје, које су селице, које станарице)

    Рад у радним листовима из света око нас: Птице – селице, станарице

    УТОРАК: Обрада слова Л (подстичемо децу да наброје предмете, имена, животиње које почињу и које се завршавају на слово Л. Тражимо слово Л у средини речи. Тражимо слово Л у називима птица, у песмама, причама о птицама)

    Записујемо ново слово

    Обрада песме: „ Ластавице“ – Васил Куновски

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    СРЕДА: Музичко забавиште: Слушање музике – Дизнијеви цртани филмови

    Занимљива математика: Сенке (радимо занимљиве задатке и повезујемо сенке птица онако како је исправно)

    Рад у радним листовима: Могу лепо да пишем (правилно писање различитих симбола)

    ЧЕТВРТАК: Ликовно васпитање: Техником мозаик украшавамо различите врсте птица (семенке, кукуруз, мак, пшеница)

    Рад у часопису Крцко

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    ПЕТАК: Музичка култура: Обрада песме „Пролећна песма“ уз инструменталну пратњу

    Читамо занимљиве приче о птицама

  • 24. – 28. фебруар

    ВОДЕ СРБИЈЕ


    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње телесно вежбање

    Луткарска позоришна представа “Звездан” – Градска библиотека

    Упознавање околине: Упознајемо се са водама Србије, учимо да оне могу да буду стајаће и текуће. У стајаће воде спадају језера и баре, док у текуће воде спадају реке и потоци. Деци показујемо разне фотографије, именујемо реке, језера из наше околине. Слушамо звукове воде

    Правимо плакат – додајемо сличице, лепимо

    Прича за поподневни одмор: “Брод који плови“

    енглески језик: My school – 11,15 – 11,45

    УТОРАК: Јутарње телесно вежбање

    Ликовно: сликамо воденим бојама извучени појам. Правимо изложбу радова, деца коментаришу шта су насликала

    Шетња до реке Западне Мораве – посматрамо боју реке, дубину, таласе, шта се у њој налази, пратимо њен ток

    Часопис Крцко

    Прича за поподневни одмор: „Прича о незахвалном мишу“

    СРЕДА: Јутарње телесно вежбање

    Музичко забавиште: Слушање музике – Дизнијеви цртани филмови

    Развој говора: Драматизација приче “Краљ Дунав и краљица Сава“. Након што васпитач драматизује причу, старија група добија задатак да измени ток приче. Овом игром деца испољавају своју спонтаност, самосталност и машту

    Часопис Крцко

    Прича за поподневни одмор:“Лакомени мечићи“

    енглески језик: My school – 11,15 – 11,45

    ЧЕТВРТАК: Јутарње телесно вежбање

    Математика: упознајемо се са мером за мерење течности – литар

    Користимо бокал, чаше, флаше. На самом крају активности играмо се такмичарске игре, свако дете добија по чашу воде, такмичимо се ко ће први да попије воду, а да не проспе, победник добија награду

    Радни листови

    Прича за поподневни одмор: „Мачак у чизмама“

    ПЕТАК: Јутарње телесно вежбање

    Обнављамо шта смо све научили ове недеље. Игра експеримената: погоди по укусу – слано, слатко, кисело; шта плута, а шта тоне; пресипање воде сунђером

    Прича за поподневни одмор: „Два јарца“

  • 24. – 28. фебруар

    КОД ДЕДЕ НА СЕЛУ

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарња гимнастика

    Децу боље упознајемо са радом људи на селу – занимања људи, информишемо о начину живота у сеоском домаћинству, ближе упознавање домаћих животиња

    Мотивисање деце за предстојећу активност оствариће се драматизацијом текста ,,У дворишту мога деде”. Након тога ћемо разговарати са децом: Ко се све помиње у песми? Где живе ове животиње? Где живи деда? – Настављамо причу о другим животињама које живе у дедином дворишту

    Прича пред спавање: ,,Чупко”

    УТОРАК: Јутарња гимнастика

    Активност почињемо загонеткама о домаћим животињама о овци, крави, коњу, псу, мачки. Показујемо слике од тих животиња. Разговор настављамо које су боје, величине, какве користи имамо од њих, чиме се хране, ко се брине о њима

    Прича пред спавање: ,,Maчак и петао”

    СРЕДА: Јутарња гимнастика

    Музичко забавиште: Слушање музике – Дизнијеви цртани филмови

    Деци ћемо понудити слике животиња различитих величина, деца треба да их рећају по величини од најмање до највеће

    Шетња до реке Западне Мораве

    Прича пред спавање: ,,Слон у аутобусу”

    ЧЕТВРТАК: Јутарња гимнастика

    Деци су понуђене слике животиња из делова, деца треба да их саставе да би добили слику одговарајуће животиње

    Шетња до реке Западне Мораве

    Прича пред спавање: ,,Дрво и цвет”

    ПЕТАК: Јутарња гимнастика

    Мајке су изгубиле своју младунчад. Потребно је да их пронађемо, именујемо, спојимо са мајком. Имитираћемо кретање животиња и њихово оглашавање

    Шетња до стазе здравља

    Прича пред спавање: ,,Лесин велики пријатељ”

  • 24. – 28. фебруар

    НАША ПОРОДИЦА

    Разговараћемо о породици, шта је то породица, ко све чини породицу, о значају породице.

    Заједно ћемо направити дрво наше породице и на њега налепити отиске прстију, свака грана дрвета представљаће једну породицу наше групе.

    Обрада песмице „Шта је дом“

    Шта је дом (Недељко Попадић)

    Дом нису тапете,

    ни теписи лепи.

    Дом је кад неко

    за тебе брине – стрепи.

    Дом нису ролетне,

    ни зидови голи.

    Дом је кад ти неко

    шапне да те воли.

    Дом нису фотеље,

    ни библиотека.

    Дом је кад те неко,

    пун љубави чека .

    А ко ти може

    такву нежност дати.

    Једина на свету,

    само добра мати

    У склопу пројектних активности „Тиха књига моје групе“ од различитих материјала правићемо странице за нашу књигу на тему породице

    Музичко забавиште: Слушање музике – Дизнијеви цртани филмови – среда

  • 18. – 21. фебруар

    ЖИВА И НЕЖИВА ПРИРОДА

    ПОНЕДЕЉАК: Нерадан дан – Дан државности

    УТОРАК: Жива и нежива природа (упознавање са карактеристикама живе и неживе природе)

    Рад у радном листу из света око нас: Жива и нежива природа

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    СРЕДА: На слово, на слово Л (набрајамо предмете који почињу и који се завршавају на слово Л. Тражимо слово Л у средини речи)

    Записујемо ново слово

    Обрада песме „Природа”

    Музичко забаниште: имитирање животиња кроз музику и покрет

    ЧЕТВРТАК: Занимљива математика: Унутра-изван (на фотографијама живе и неживе природе радимо занимљиве задатке релације унутра – изван)

    Рад у радном листу из мстематике: Унутра – изван

    енглески језик: At school – 14,30 – 15

    ПЕТАК: Ликовна култура: Сликамо пејзаже живе и неживе природе

    Рад у часопису Крцко

  • 6. – 10. јануар

    ПОНЕДЕЉАК: Китимо бадњак бомбонама. Сазнајемо да је то храстово или церово дрво. Месимо чесницу. Разговарамо о значају новчића, пасуља који се у њу стављају.

    Прича за спавање: ,,Бамби”

    УТОРАК: Божић

    СРЕДА:Музичко забавиште: слушање музике

    Рад у радном листу

    Прича по сликама о Божићу

    Прича за спавање: ,,Приче из Библије”

    ЧЕТВРТАК: Читамо причу о рођењу Исуса Христа

    Рад у радном листу

    Прича за спавање: ,,Приче из дечије Библије”

    ПЕТАК: Учимо песму ,,Божић, Божић благи дан”

    Прича за спавање: ,,Приче из дечје Библије”

  • 6. – 10. јануар

    ПОНЕДЕЉАК: Китимо Бадњак

    Излет у манастир Липар – месимо чесницу, сечемо Бадњак

    Месимо чесницу са децом и правимо украсе за чесницу. Причамо са децом зашто је Божић велики празник за нас, шта се све тај дан ради

    Прича пред спавање: „Јела“

    УТОРАК: Божић

    СРЕДА: Музичко забавиште: слушање музике

    Радни листови: Мали Крцко стр.4. – Доцртај и обоји јелку

    Полазим у вртић стр. 40. – Доцртај Снешка Белића као што је започето

    Прича пред спавање: „Божићне догодовштине“

    ЧЕТВРТАК: Обрада приче: „Божићна прича“ – Чарлса Дикенса

    Разговарамо са децом о причи, шта се дешава у причи и ко су главни ликови

    Прича пред спавање: „Мала срна“

    ПЕТАК: Ликовно стваралаштво: Отискујемо шаке правећи облик рукавице и потом украшавамо наше рукавице

    Прича пред спавање: „Легенда о патуљцима“

  • 30.12.2019. – 3.1.2020.

    БОЖИЋ

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње телесно вежбање

    Позоришна представа у Дому културе: “Потера за Деда Мразом”
    Развој говора: Обрада песмице ,,Божић, Божић“ уз хармонику
    Изражајно читање и учење песме по деловима
    Прича за поподневни одмор: “Сима и велика открића”
    Радни листови

    УТОРАК: Јутарње телесно вежбање
    Обнављање песмице, рецитовање у групама, у пару
    Правимо новогодишњу журку у нашој соби
    Прича за поподневни одмор: “Медова кућа од меда”
    Радни листови

    СРЕДА: Новогодишњи празници – вртић неће радити

    ЧЕТВРТАК: Новогодишњи празници – вртић неће радити

    ПЕТАК: Јутарње телесно вежбањеОбнављање песмице, рецитовање у групама, у паруРазговарамо и учимо о Божићу, какви су обичаји за овај празник, шта се догодило тада, читамо причу о Божићу затим вршимо анализу приче и илуструјемо јеПрича за поподневни одмор: “Снешко Белић”

  • 30.12.2019. – 3.1.2020.

    НОВА ГОДИНА ЈЕ ТУ…

    ПОНЕДЕЉАК: Зашто прослављамо Нову годину, шта она означава

    Позоришна представа у Дому културе: “Потера за Деда Мразом”

    Новогодишња пошта – пишемо једни дугима честитке и жеље, међусобно их размењујемо

    Прича пред спавање: ”Новогодишња бајка”

    УТОРАК: енглески језик: Happy New Year! – 8,30 – 9

    Музичко стваралаштво: слушамо најлепше новогодишње песме, правимо новогодишњи програм и “жур”

    Прича пред спавање: ”Рудолф, ирвас црвеног носа”

    СРЕДА: Новогодишњи празници – вртић неће радити

    ЧЕТВРТАК: Новогодишњи празници – вртић неће радити

    ПЕТАК: Разговарамо о празнику који је посвећен нашим очевима – оци и читамо песмице које се односе на овај празник

    Прича пред спавање: ”Очева тајна”

  • 9. – 13. септембра

    ПОНЕДЕЉАК: Графомоторичке вежбе (правилно писање одређених симбола)

    Обрада приче: “Дабар Љупче гради мост” – Николета Новак

    УТОРАК: Кутија жеља (подстичемо децу да своје жеље пренесу на папир, затим правимо кутију за те жеље и разговарамо о њима)

    енглески језик: Our classroom – 13 – 13,30

    СРЕДА: Породица (шта је то породица, ко чини нашу породицу. Водимо разговор ма тему уже и шире породице).

    Правимо пано са породичним фотографијама

    ЧЕТВРТАК: Линија живота (подстичемо децу да уоче промене у њиховом одрастању и да развију појам о себи)

    енглески језик: This is my family – 13 – 13,30

    ПЕТАК: Обрада песме “Породица”

    Друштвена игра “Тридио” (решити задатке према задатом образсцу)