ПРОЈЕКТНА АКТИВНОСТ: ДЕТЕ У САОБРАЋАЈУ
У свакодневној игри и симулацији саобраћајних ситуација и замишљених игара уз помоћ лего коцкица, пластичних конструктора, фигура пешака, аутића, ватрогасних кола деца су показала заинтересованост за тему саобраћаја
ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање
Разговарамо са децом шта је то саобраћај? За шта нам је потребан? Разговарамо о правилима у саобраћају? Питамо децу како се они понашају у саобраћају, како се понашају њихови родитељи
Деца су имала задатак да заједно са родитељима израде албум на тему: „Ја у саобраћају“ и да напишу причу „Моја прва вожња“- правимо изложбу албума и читамо приче из породице пред групом
Предшколска група: Графомоторичке вежбе
Старија и млађа група: Рад у радним листовима
Прича пред спавање: „Руменко у саобраћају
УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање
Децу занима саобраћај како у садашњости, тако и у прошлости.
Листамо енциклопедије и упоређујемо прве моторе са савременим болидима. Читамо деци о разликама у начину превоза некад и сад, о начину кретања, брзинама, опасностима, густини саобраћаја. Правимо албум са сликама старих превозних средстава
Рад у часопису „Крцко“
Прича пред спавање: „Тамарина авантура“
енглески језик: обнављање градива – 11,30 – 12,30
СРЕДА: Јутарење петоминутно вежбање
Стани! Погледај! Ослушни! – Разговарамо о правилном кретању пешака у саобраћају, на шта је важно да обратимо пажњу. Причамо о заустављању, стајању, гледању и слушању кроз игре. Снимили смо саобраћајне звуке, деца треба да препознају звук превозног средства
Играмо игру „Музички кип“ – да би деца боље разумела значење речи „СТАНИ“, Зашто стајемо? – да би смо безбедно прешли улицу и да бисмо дали возачима времена да нас виде
Играмо игру „Погледај“ – Стављамо неколико предмета на сто и тражимо да деца запамте шта је постављено. Затим склањамо један од предмета док деца не гледају да проверимо да ли могу да одреде који предмет недостаје
Предшколска група: графомоторичке вежбе
Прича пред спавање: „Драганова авантура“
ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање
Разговарамо са децом о најбезбеднијем начину да пређу улицу, разговарамо о пешачком мосту или подземном прелазу као најбезбеднијим местима за прелазак улице. Читамо причу која говори о томе: „Буцкова авантура“
Предшколска група: Глас и слово Ј и К
Стерија и средња група: рад у радним листовима
Прича пред спавање: „Црна мачка“
Енглески језик: the weather (sunny, cloudy, windy) – 11,30 – 12,30
ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање
Мој друг семафор – Деци показујемо кругове обојене у боје на семафору: црвена, жута и зелена. Разговарамо шта свака боја значи за учеснике у саобраћају када се упали на семафору.
Након разговора деца изаберу које ће превозно средство бити и на који начин ће се кретати: бицикл, ауто,камион. Деца се крећу по соби, васпитач у тишини подиже одређени круг. Претходно се договарамо око правила игре: Зелено – Крећу се у простору попут изабраног превозног средства. Жуто – Крећу се успорено.
Црвено – Стану мирно или легну на земљу
Рад у часопису Крцко
Прича пред спавање: „ Пажљивкова правила у саобраћају „.