29.6. – 3.7.

ДА ПРИРОДНИ НАУК НЕ БУДЕ БАУК

Док смо украшавали собу и правили пчеле, једна девојчица је рекла како пчеле живе у природи и слећу на цвет, као и да пчеле праве мед који узимају из цвета. Тако смо дошли на идеју да у склопу нашег пројекта са децом разговарамо и истражујемо о пчелама. Док шетамо парком посматраћемо цвеће и гледати да ли је нека пчела слетела да узме полен. Од корнета ћемо правити саће, кошнице, пчеле од папира и сл.

НЕДЕЉНА ТЕМА: ВОДЕНИ СВЕТ

ПОНЕДЕЉАК: Јутарње разгибавање

Са децом причамо о воденом свету. Шта се све налази у њему? Које животиње и биљке? Показујемо слику како изгледа водени свет у мору и океанима. Деца причају своје утиске када су били на мору. Да ли су видели медузе, рибе, рака

Покретна игра: „Весело море“ – деца су у кругу који је обележен плавом сатенском траком и представља море. Васпитач разбрајалицом одреди једно дете које је ајкула. Деца пливају и играју се по „мору“ уз музику. Кад музика стане „ајкула“ улази и јури децу. Дете које је ухваћено у следећем кругу је „ајкула“

Прича за спавање:„Билијев први дан у школи“

УТОРАК: Јутарње разгибавање

Усвајање и обрада песмице: „Морска песма“

Желим мирно море,

не желим буру,

јер крећем бродом у авантуру.

На море идем, свак` му се диви,

да видим ко све у води живи.

Рибице живе мање и веће,

пераја имају то их покреће.

Видећу морску звезду

и избројати колико има крака

а видећу надам се и једног рака.

Да не би било суза ,

морам се чувати медуза.

Јежеви морски и они боду

зато пажљиво кроз морску воду.

А у дубини мора плава ,

једна бисерна шкољка спава.

Еј, море плаво, поздрав ти шаљем,

у авантуру крећем даље.

Наташа Крижанић

Покретна игра: „Ледене фигуре“ – деца плешу уз музику. Кад музика сатане деца остају у положају у ком су се затекла. Победник је оно дете које најдуже може да издржи у том положају да се не помери

Прича за спавање: „Јадни Јова“

Енглески језик: Our families – 11,30 – 12

СРЕДА: Јутарње разгибавање

Утврђујемо песмицу: „Морска песма“

Ликовна активност: правимо“ медузе од картонских тањирића и конца. Тањирић исечемо да са једне стране буде раван, затим зумбом изумбамо рупе. Кроз рупе провлачимо конац. Очи и уста доцртамо фломстером

Прича за спавање: „Лисцу Билију је досадно“

ЧЕТВРТАК: Јутарње разгибавање

Ликовна активност: Од теста правимо рибице, шкољке, морске звезде и сл. Деци ћемо замесити тесто од кога ће правити и украшавати морске животиње

Игра меморије: Разврстај где ко живи – од креп папира, хамера и плавих кеса правимо море, реку, океан. У једну кутију стављамо сличице свих водених животиња. Деца имају задатак да изаберу сличицу и да ставе где која животиња припада

Прича за спавање: „Пиле Пилић“

Енглески језик: Our families – 11,30 – 12

ПЕТАК: Јутарње разгибавање

Групни рад: Од картонских кутија правимо море и морско дно. Кутија се сатоји из три нивоа. На највишем нивоу је “небо и Сунце“, следећи део представља “површину мора“, а дно кутије је „морско дно“. Деца заједно боје кутију, а потом стављају морске животиње које су предходног дана направили

Игра меморије: Децу делимо у четири групе, свака група има задатак да састави и пронађе делове одређене морске животиње. Победник је она група која прва заврши и сложи слику

Прича за спавање: „Мали бата и мала сека“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *