15. – 19. јуни

ДА ПРИРОДНИ НАУК НЕ БУДЕ БАУК

Деца док су се играла у парку, сакупљала су шишарке које су ређала у круг. У тај круг су убацивали цвеће. Питали смо их шта то праве, рекли су да је то саксија са цвећем. Шишарке смо понели у вртић да их залепимо око пластичне саксије или кофице и тако направимо украсну саксију за цвеће које ћемо посадити.

Недељна тема: У СУСРЕТ ЛЕТУ

Током претходне недеље када смо разговарали о годишњим добима, деца су често помињала како су ишла на море, Разговарали смо шта све можемо видети на мору и када можемо поново да идемо. Ове недеље ћемо кроз тему „У СУСРЕТ ЛЕТУ“, разговарати о овом годишњем добу, шта све тада радимо, каво је време и сл.

ПОНЕДЕЉАК: Јутарње разгибавање

Причамо о путовањима: Где све путујемо? Са којим превозним средством путујемо? Шта све носимо на путовање? Шта пакујемо у кофер од гардеробе?

Ликовна активност: Украшавамо шаблон папуча

Игра меморије: „Пронађи своју папучу“ – папуче које смо украсили ставимо на тепих окренуте тако да украшени део буде окренут ка поду. Деца излазе једно по једно, окрећу папучу за коју сматрају да је њихова, остала деца морају пажљиво да прате, ако дете погреши да упамте где није или где јесте њихова папуча

Прича за спавање: „Мудра ласта“

УТОРАК: Јутарње разгибавање

Обрада и усвајање песмице: „Сунце на плажи“ – Божидар Тимотијевић

Кад сунце прошета

по сребрној плажи

белу децу јури,

белу децу тражи.

А када их нађе,

онда их на песку

крај воде построји

и нико не види

кад их полако

у црне обоји.

Игра меморије: децу делимо у две групе једна група има задатак да обоји „Сунце“, а друга „Плажу и море“. Слике које смо обојили изрежемо и деца имају задатак да сложе слагалицу (слику коју су обојили)

енглески језик: Our families – 11,30 – 12

Прича за спавање: „Мала сирена“

СРЕДА: Јутарње разгибавање

Пројектно планирање: „УКРАСНА САКСИЈА“ – Лепимо шкољке и каменчиће на пластичну саксију или кофицу

Утврђивање песмице: „Сунце на плажи“ – децу делимо у две групе, свака група ће добити задатак како ће да изрецитује (тихо, гласније, најгласније)

Прича за спавање: „Морска дубина“

ЧЕТВРТАК: Јутарње разгибавање

Ликовна активност: „Бродићи од папира“ – са децом правимо и украшавамо бродиће од папира

Игра: Бродиће које смо правили и украшавали стављамо у пластичну посуду са водом. Дувамо у њих да се померају као да плове по мору

енглески језик: Our families – 11,30 – 12

Прича за спавање: „Пепељуга“

ПЕТАК: Јутарње разгибавање

Групни рад “На плажи“ – на великом белом хамеру деца имају задатак да обоје море, песак, да залепе бродиће, сунце, сунцобране, шкољке, пешкире на плажи…

Покретна игра: „Разиграна шкољка“ – Разбрајалицом одредимо једно дете које ће представљати „шкољку“, остала деца се ухвате у круг. Шкољка је у средини круга. Васпитач пусти музику, деца која су у кругу, крећу се и играју а имају и задатак да додирну „шкољку“. За то време шкољка држи затворене очи, и мора да погоди ко је пипнуо кад стане музика

Прича за спавање: „Врабац и голубови“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *