25. – 29. мај

ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска и млађа група: Постављамо деци загонетке о тешким и лаким предметима. Показујемо перо, лопту, балон, коцке, столицу и сл. Рукама процењујемо који су тешки, а који лаки предмети. Старија деца експериментишу који предмети пливају, а који тону. Одлазимо у парк и поредимо предмете у природи. Распоређујемо их по тежини. Одлазимо до обале реке Западне Мораве и сакупљамо перје и спуштамо у воду. Уочавамо да ли предмет плива или тоне

Прича пред спавање: „Човек који никада није лагао“

УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање помоћу реквизита (обручеви, лопте)

Предшколска група: Од гласа до слова С (тражимо предмете, имена који почињу и који се завршавају на слово С. Тражимо слово С у средини и на крају речи)

Млађа група: Решавање задатака у часопису „Крцко“ и „Ја у вртићу“

Прича пред спавање: „Крај Кануто“

СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска и млађа група: објашњавамо да ћемо изговарати слогове, а деца погађати о којој се речи ради. Први пример пролазимо с њима како би схватили шта се очекује од њих. Започињемо са кратким двосложним речима. Изговарамо де-те и рукама тапшемо сваки слог. Дете понови. Питањима га наводимо до одговора (Ко је то? Је ли ти то познато?). То је дете. Пожељно је користити речи које су детету познате и које користи у свакодневном говору. Током шетње проналазимо и уочавамо појмове, а деца покушавају да растављају на слогове.

ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска и млађа група: одлазимо на атлетску стазу, заузимамо положај у оквиру стазе за трчање и постављамо картице са сликама воћа које нам стиже у мају. Деца имају задатак да одреде почетни глас у речима. Затим слажемо неколико слика у низ тако да се од првих гласова у називима тих слика може сложити нова реч. Покушавамо одгонетнути о којој се новој речи ради повезујући све почетне гласове у низу. Ако дете погоди, онда је оно на реду да васпитачу зада низ сличица. Број картица у низу поступно се повећава у складу са бројом на стази на којој дете стоји. Стварају се речи од три до шест гласова

Прича пред спавање: „Икс означава место“

ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска и млађа група: одлазимо на стазу здравља. Прелазимо полигон и разговарамо о правим и кривим линијама на стази. Посматрамо балване који су поређани цик-цак, трчимо правим линијама, затим на песку цртамо затворену линију, затворену цик-цак линију

Прича пред спавање: „Јела“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *