11. – 15. мај

ОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

Разговарамо о Корона вирусу кроз сликовницу и „Дрвену причу“. Реализујемо експеримент са бибером и водом како би се деци приближио значај прања руку. Пуштамо песму Бранка Коцкице „Зашто да се руке перу“. Усвајамо начин правилног прања руку. Разговарамо како треба да се понашамо у вртићу у складу са мерама превенције и како можемо да се заштитимо

Боравак и игре деце на свежем ваздуху

УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање

Истичемо значај чувања у новонасталој ситуацији. Доносимо рукавице, маске, визире, средства за дезифекцију и показујемо правилне начине њихове употребе. Објашњавамо колико је важно да избегавамо руковања, љубљења и да са својим другарима треба да поштујемо дистанцу. Подсећамо да се и даље заједно играмо и дружимо, али да то чинимо у мало промењеним условима

Одлазимо у шетњу. Посматрамо људе око себе. Уочавамо да држе дистанцу док чекају у редовима, носе маске. Одлазимо у парк и истичемо да ћемо наредне дане у нашем вртићу проводити на отвореном, у природи. Све активности ћемо обављати на отвореном простору

СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

Oдлазимо у парк. Заједно са децом сакупљамо гранчице и поред сваког дрвета формирамо гнезда. Објашњавамо правила игре. Једно дете је кобац, а остала су птичице. Када васпитач каже кобац, птичице беже у гнезда, а кобац их лови. Птичице које су успеле да побегну налазе се у гнезду, а птичице које је кобац дотакао су ван гнезда, односно на зеленој површини. Васпитач води дискусију о томе где се ко налази у односу на гнезда. Неко ко је у једном гнезду, налази се ван другог гнезда, и обратно – обнављамо релацију: у, на, ван

ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

Одлазимо у парк. Играмо игру боћање са орасима. Постављамо три ораха у основи четврти стављамо на њих како би направили малу гомилу. Правимо више гомила. Свако дете добија по орах. Потребно је да са одређене раздаљине погоди постављене гомилице. Победник је онај који има више оборених гомила које узима као награду

ПЕТАК: Јутарње петомунитно вежбање

Одлазимо на обалу реке Западне Мораве. Деца имају задатак да формирају десет скупова које смо ми претходно обележили канапом постављајући га кружно. Потребно је да у први круг ставе један елемент из природе, у други два, али тако да нису иста као у првом и тако сваки наредни се повећава за један елемент, водећи рачуна да не сме бити исти материјал поновљен као у претходним скуповима. Нпр. једна кора дрвета, два парчета маховине, три жира, четири гранчице, пет детелина, шест шишарки, седам цветова, осам кестенова, девет листова, десет каменчића. Такоће можемо скупове разврставати по врстама цветова.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *