9. – 13. март

ЖИВА И НЕЖИВА ПРИРОДА

ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Упознавање околине: Шта чини живу, а шта неживу природу, узајамна повезаност

Решавамо задатке у часопису “Крцко”

Млађа група: Упознајемо се са карактеристикама живе и неживе природе – примерима потврђујемо везе живе и неживе природе

Графомоторичке вежбе у свескама

енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16 – 16,30

УТОРАК:Старија група: Учимо рецитацију “Стварно”

Задаци у радном листу “Могу лепо да пишем”

Млађа група: Смишљамо причу на основу датих назива неког дела живе-неживе природе (“Огрлица речи”)

Ликовно стваралаштво: Моја мама ради – 13 – 13,30

СРЕДА: Пројектна активност: шетња кроз град, упознајемо се са називима улица нашег града, обилазак значајних установа

музичко забавиште: Зум, Зум

енглески језик: All about me – прва група: 15,30 – 16, друга група – 16,00 – 16,30

ЧЕТВРТАК: Старија група: “Цело-половина-четвртина”

Задаци у радним листовима

Млађа група: “Број 1”

Задаци у радним листовима

ПЕТАК:Старија група: Ликовно: Пластично обликовање – рад по групама – биљке, животиње, људи

Млађа група: Ликовно: Правимо пано живе и неживе природе од дечијих цртежа

Ликовно стваралаштво: Расцветала грана – 13 – 13,30

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *