18. – 21. фебруар

ПРОЈЕКТНА ТЕМА: КРЗНО

ТЕМА: КОЖА – ДОДИР

ПОНЕДЕЉАК: Нерадан дан – Дан државности

УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

Предшколска група: Од гласа до слова Њ (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово Њ, тражимо слово Њ у средини и на крају речи)

Покретна игра: „Невидљиво слово Њ“ – деца испред себе имају словарицу са крупним словима азбуке, свако дете треба да уочи слово Њ и да га прстом испише у ваздуху, по столу, зиду, тепиху, пратећи редослед писања

Попуњавамо радне листове из развоја говора – скраћујемо и додајемо нове речи

Млађа група: Радимо часопис Крцко, графомоторичке вежбе

Прича пред спавање: „Лукави лисац“

енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

Музичко забавиште: имитираање животиња кроз музику и покрет

Предшколска група: Обрада броја 6 кроз скупове од 6 елемената. Упознајемо се са изгледом броја 6

Обрада броја 6 у радном листу из математике

Млађа група: Препознавање геометријских облика: круг, троугао, квадрат. Рад у радном листу, настављамо започети низ од геометријиских облика, заокружујемо исте облике

Прича пред спавање: „Лисица и грожђе“

ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска и млађа група: пројектно планирање – испитујемо нашу кожу из каквих се слојева она састоји. Каква је њена улога и значај. Шта се догоди када се повредимо? Како она тада изгледа? Како да је заштитимо?

Ликовна активност: „Моја кожна ципела“ – на исцртан модел ципеле лепимо различите материјале од коже коју су деца донела од куће

Прича пред спавање: „Мачак у чизмама“

енглески језик: At school – 11,15 – 11,45

ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

Предшколска и млађа група: Упознјемо се са чулима -чуло слуха, вида, додира, укуса и мириса. Акценат стављамо на чуло додира. Наводимо како осећамо чуло додира? (рукујемо се, грлимо, додирујемо). Играмо игру „Опипај и погоди ко сам“ – Децу делимо у две групе. Дете има за задатак да завуче руке у два круга на кутији и опипа предмет који се налази у њој (глатко,меко..) и на основу тога погоди о ком се предмету ради. Победник је група која има више погодака. Постављамо деци питања шта је супротно од глатког, меког, танког,великог и сл. Након препознавања свих предмета једном детету вежемо очи и оно има за задатак да додиром препозна члана друге екипе

Предшколска група: Анализирамо и усвајамо стихове песме „Гњави ме теча“ Љ. Ршумовић

Прича пред спавање: „Мала сирена“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *