ПРОЈЕКТНА ТЕМА: КРЗНО
ТЕМА: КОЖА – ДОДИР
ПОНЕДЕЉАК: Нерадан дан – Дан државности
УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања
Предшколска група: Од гласа до слова Њ (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово Њ, тражимо слово Њ у средини и на крају речи)
Покретна игра: „Невидљиво слово Њ“ – деца испред себе имају словарицу са крупним словима азбуке, свако дете треба да уочи слово Њ и да га прстом испише у ваздуху, по столу, зиду, тепиху, пратећи редослед писања
Попуњавамо радне листове из развоја говора – скраћујемо и додајемо нове речи
Млађа група: Радимо часопис Крцко, графомоторичке вежбе
Прича пред спавање: „Лукави лисац“
енглески језик: At school – 11,15 – 11,45
СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање
Музичко забавиште: имитираање животиња кроз музику и покрет
Предшколска група: Обрада броја 6 кроз скупове од 6 елемената. Упознајемо се са изгледом броја 6
Обрада броја 6 у радном листу из математике
Млађа група: Препознавање геометријских облика: круг, троугао, квадрат. Рад у радном листу, настављамо започети низ од геометријиских облика, заокружујемо исте облике
Прича пред спавање: „Лисица и грожђе“
ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање
Предшколска и млађа група: пројектно планирање – испитујемо нашу кожу из каквих се слојева она састоји. Каква је њена улога и значај. Шта се догоди када се повредимо? Како она тада изгледа? Како да је заштитимо?
Ликовна активност: „Моја кожна ципела“ – на исцртан модел ципеле лепимо различите материјале од коже коју су деца донела од куће
Прича пред спавање: „Мачак у чизмама“
енглески језик: At school – 11,15 – 11,45
ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања
Предшколска и млађа група: Упознјемо се са чулима -чуло слуха, вида, додира, укуса и мириса. Акценат стављамо на чуло додира. Наводимо како осећамо чуло додира? (рукујемо се, грлимо, додирујемо). Играмо игру „Опипај и погоди ко сам“ – Децу делимо у две групе. Дете има за задатак да завуче руке у два круга на кутији и опипа предмет који се налази у њој (глатко,меко..) и на основу тога погоди о ком се предмету ради. Победник је група која има више погодака. Постављамо деци питања шта је супротно од глатког, меког, танког,великог и сл. Након препознавања свих предмета једном детету вежемо очи и оно има за задатак да додиром препозна члана друге екипе
Предшколска група: Анализирамо и усвајамо стихове песме „Гњави ме теча“ Љ. Ршумовић
Прича пред спавање: „Мала сирена“