3. – 7. фебруар

ВОДА

ПОНЕДЕЉАК: ст. група: Развој говора: На слово, на слово Љ

Усвајамо појмове који су у вези са водом – водоинсталатер, воденица

Решавамо задатке у часопису “Крцко”

Млађа група: Учимо рецитацију “Песма о води”- разговарамо о песми и уочавамо значај воде за живот

Графомоторичке вежбе у свескама

енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

УТОРАК:Старија група: Упознавање околине: Истражујемо шта све може вода – како испарава, раствара, струји, проводи, потискује

Задаци у радном листу “Могу лепо да пишем”

Млађа група: “Кружење воде у природи” – помоћу сликовитог приказа учимо како вода у природи кружи и у ком све облику је виђамо

Изводимо оглед: “Течни сендвич” уз помоћ воде, уља и глицерина

Ликовно стваралаштво: Свемирски брод – 13 – 13,30

СРЕДА: Старија група: Почетни математички појмови: Увиђање количине воде – мерење

Графомоторичке вежбе у свескама

Млађа група: Покретна игра уз песму “Вода”

Изводимо оглед: “Шећер и сапун покрећу предмете”

Музичко забавиште: слушање музике

енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

ЧЕТВРТАК: Старија група: Сликамо воденим бојама и правимо макете бродова

Читамо причу: “Свету се не може угодити”

Млађа група: Воденим бојама осликавамо чамац на језерцету

Изводимо оглед: “Чамац на течни сапун”

ПЕТАК: Старија група: Слушање музике “На лепом плавом Дунаву”

Читамо причу: “Путник и гостионичар”

Млађа група: Игра: “Поплава, пљусак и олуја”

Читамо причу: “Приправљали ражањ за зеца”

Ликовно стваралаштво: Пингвини – 13 – 13,30

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *