13. – 17. јануар

СЕВЕРНИ ПОЛ


ПОНЕДЕЉАК: Јутарње телесно вежбање

Обрада песмице: „Журка на Северном полу“

На крају света, на санти леда, пуно пингвина на санке седа.

Кроз тунел јуре са Јужног, на Северни пол журе.

Журка их тамо чека, бели медвед и фоке, другари из далека.

Фоке сада рибице лове, за другаре старе и другаре нове.

На Северном полу гозба је права, и током зиме нико не спава.

У царству снега и леда, на крају света где белина влада,

сви су весели и уживају сада!

Радни листови

Прича за поподневни одмор: „Зима“

енглески језик: My school – 11,15 – 11,45

УТОРАК: Јутарње телесно вежбање

Обнављање песмице

Упознајемо се са Северним полом, сазнајемо да се налази на средини Арктичког океана. Посматрамо планету Земљу тражимо Северни пол. Учимо о томе какве су тамо температуре, упознајемо се са племеном „Инути“ – Ескими. Учимо о њиховом животу, како изгледају, чиме се хране, како се зове њихова кућа која је сачињена од ледених и снежних плоча. Упознајемо се са поларним животињама које живе на Северном полу: поларни медвед, лисица, вук

Гледамо едукативни видео – Живот на Северном полу

Радни листови

Прича за поподневни одмор: „Ласта Тања“

СРЕДА: Јутарње телесно вежбање

Музичко забавиште: слушање музике

Обнављање песмице

Усмерена активност: методика почетних математичких појмова

Ликовно стваралаштво: Старија група: правимо Ескиме, посматрамо фотографије како изгледају

Млађа група: поларни медведи (бела темпера, вата)

Прича за поподневни одмор: „Бели медвед“

енглески језик: My school – 11,15 – 11,45

ЧЕТВРТАК: Јутарње телесно вежбање

Математика: Старија група: од стиропора сечемо санте леда у облику троугла, квадрата, правоугаоника, круга, који ће нам бити потребни за завршни рад – Северни пол

Млађа група: деци дајемо измешане поларне животиње које треба да издвоје у два скупа, скуп великих и скуп малих животиња

Обнављање песмице

Прича за поподневни одмор: „Мала помоћ пријатеља“

ПЕТАК: Јутарње телесно вежбање

Пројектно планирање: „Живот је позорница на којој свако игра своју улогу“, Шекспир – Учимо о позорници, шта је то сценографија? Како настаје позорница и шта се све крије иза ње. Прикупљамо информације које ће нам помоћи у изради пројекта

Обнављање песмице, рецитовање самостално или у пару

Радни листови

Прича за поподневни одмор: „Камила и шакал“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *