18. – 22. новембар

ПОНЕДЕЉАК: Јутарње телесно вежбање – вежбање са великом лоптом

Развој говора : Песмица – „Жалба“

Жалиле се жабице, шта ће нама ладице,

штедњаци, ормари, у нашој драгој бари?

Тужили се јежеви, веверице, јазавци,

шта ће старе гуме усред наше шуме?

Зар не знају власници, тих одбачених ствари

да смеће у природи, равнотежу квари?

Кре, кре, кре послушајте нас,

сквик, скик, фрр, чујте и наш глас.

Ми бисмо хтели имати, исто тако као ви

чисти стан, сваки дан уредан.

Сложни су дупини, све рибе, шкољке, ракови

на дну мора смеће, нико од нас неће.

Учење песмице по деловима и изражајно читање

Илустрација песмице

Радни листови или часопис „Крцко“

Такмичарска игра „Убацивање и гађање лоптицама“

енглески језик: What is shorter/longer/faster? 12,30 – 13

УТОРАК: јутарње телесно вежбање – вежбе са великом лоптом

Говорна радионица: упоређујемо и постављамо правила о очувању природе – бојимо сличице и селектујемо шта је добро, а шта штети природи

Обнављамо научену песмицу у пару

Радни листови или часопис „Крцко“

Обрада бројалие „Зеко“

ликовно стваралаштво: Кад порастем бићу… 13 – 13,30

СРЕДА: јутарње телесно вежбање – вежбе са великом лоптом

Музичко забавиште: „Где је онај цветак жути„, бројалице

Математички кутак: Развијање релације положаја испред–иза (постављање предмета у одговарајући положај према другом предмету)

Радни листови или „Крцко“

Обнављамо научену песмицу

Читање приче: „Принцеза на зрну грашка“

енглески језик: Where is red/green/blue…pencil? 12,30 – 13

ЧЕТВРТАК: јутарње телесно вежбање – вежбе са великом лоптом

Пројектно планирање: „Сеоско домаћинство“ – поступак настанка вунених ствари – од овце до џемпера

Радни листови или часопис „Крцко“

Такмичарска игра „Шашаве панталоне“

ПЕТАК: јутарње телесно вежбање

Музички кутак: Слушање музике – С. Џоплин – „Забављач – Регтајм“, џез

Радни листови или часопис „Крцко“

Поподневне слободне активности

Ликовно стваралаштво: Јеж 13 – 13,30

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *