ИЗМИШЉАЊЕ ПРИЧА УЗ ПОМОЋ СЛИКА
“Била једном једна…” (показујемо слику девојчице), деца именују и тако допуњавају једноставну реченицу. “Она јеимала…” (стављамо поред девојчице слику куце) итд.
После причања приче васпитач деци поставља питања и подстиче их да именују предмете, лица и радње. Омогућава им да причају нешто из свог искуства, нпр. о куци, да опонашају кретање и јављање куце. “Чиме се играла куца, девојчица? Волите ли ви да се играте са лоптом?” Подстичемо децу да траже лопте. Показујемо им лопту и певамо песму о њој. Уз извођење ове песме наставља се игра са лоптом тако што подстичемо децу да је котрљају, убацују у кош и слично. Игра се може наставити напољу, тако што ће од коцки деца правити кућицу за куцу.
Циљ ове активности је подстицање вербалне и невербалне комуникације кроз симболичку игру, као и богаћење дечијег речника.