Архиве категорија: план рада „Зизилеја“

План рада за групу „Зизилеја“

  • 23. – 27. април

    ПОНЕДЕЉАК: Радни лист: Полазим у вртић – деца имају задатак да уоче где која сличица треба да се залепи, испред или иза корњаче… Да ли се миш налази у, на или ван шоље за чај

    музичко забавиште: Народне песме и игре – 10 – 10,30

    Дом културе: Цврле, никад не летиш сам – 16 – 17,30 часова

    УТОРАК: Мали концерт у Градском парку: фрула Милош Томић

    СРЕДА: Музеј трубе у Гучи – упознајемо традиционалне народне музичке инструменте

    ЧЕТВРТАК: Мали концерт у Градском парку: труба Марко Станојевић

    енглески језик: Where do you live? – 9,45 – 10,15

    ПЕТАК: “Страшилова прича” Радa Содат; кроз ову причу деца ће проћи кроз авантуре врапца и његовог друга Страшила.

    енглески језик: Yobs – 9,30 – 10

  • 16. – 20. април

    ПОНЕДЕЉАК: Задаци у радном листу Полазим у вртић – класификација елемената и формирање скупова од 4 елемента

    музичко забавиште: Музика и покрет – 10 – 10,30

    УТОРАК: Упознавање са традиционалним музичким инструментима Шумадије (фрула, труба, хармоника)

    СРЕДА: Израда музичких инструмената (фрула, труба, хармоника)

    Позориште Бубамара у вртићу: Пас и мачкица – 9 – 9,30

    ЧЕТВРТАК: „Прича о коки и прасету“ – Душица Бојовић – Прича у игри, игра у причи

     „За ово прасе, познате расе,

    дадох последњи динар из касе.“

     енглески језик: Spring songs – 9,45 – 10,15

    ПЕТАК: Излет у Београд

  • 10. – 13. април

    УТОРАК: Обрада песме „На крилима пролећа“

    На крилима пролећа много раног поврћа.

    Смеши се на пијаци, ено га у корпици.

    Краствац, салатицу, млади лук и ротквицу,

    ако деца једу, биће све у реду.

    Разговарамо о поврћу, где расте, зашто га једемо, шта се све прави од поврћа (супа, чорба, зимница…). У кутку кухиње и пијаце правимо специјалитете. Идемо прво на пијацу, тамо купујемо поврће, а онда га спремамо у кутку кухиње.

    музичко забавиште: Киша пада, Пролеће је процвало, Лептирићу шаренићу… музика и покрет – 10 – 10,30

     

    СРЕДА: Наша мала баштица. Садимо лук, кромпир и зелену салату. Негујемо биљке које смо посадили, редовно их заливамо и пратимо шта се дешава.

    ЧЕТВРТАК: Разгибавање – уколико нам временске прилике дозволе, на атлетској стази ћемо организовати мини такмичење. Направићемо полигон спретности: чучни, скочи, заобиђи, провуци се…

    енглески језик: Spring is here! – 9,45 – 10,15

    ПЕТАК: Хигијена – шта је, зашто је важна, шта користимо за одржавање хигијене… Током активности уз помоћ деце из групе извешћемо драматизацију „Четкице, чија си?“ Тине Сабо.

    енглески језик: Spring flowers – 9,30 – 10

  • 2. – 5. април

    ПОНЕДЕЉАК:                               Од воћа се боље пева,

    брже трчи, лепше снева.

    Од воћа ће дете свако

    бити лепо, бити јако.

    Разговарамо о воћу, где расте, зашто га једемо, каквог је укуса, шта може да се направи од воћа (сок, компот, воћна салата…). Правимо воћну салату од омиљеног воћа.

    УТОРАК: Ближи нам се Васкрс. Разговарамо о празнику, зашто се слави, које то обичаје практикујемо (фарбамо јаја, носимо у цркву, куцамо се са њима…).

    музичко забавиште: Људи ликујте, Лептирићу шаренићу-10–10,30

    СРЕДА: Обрада песмице:   „Шарена јаја“

    Када Ускрс дође јаја се шарене,

    Плава, жута, црвена у кући код мене.

    Када Ускрс дође радују се деца,

    на љусци сличица насмејаног зеца.

    Шарене се јаја у корпици сјајна,

    Ускршња ми јаја лепа као тајна.

    ЧЕТВРТАК: Фарбање и украшавање јаја. Различитим техникама украшавамо јаја у вртићу и понављамо песмицу „Шарена јаја“.

    енглески језик: Eastern eggs – 9,45 – 10,15

     

  • 26. -30. март

    ПОНЕДЕЉАК: Радни листови и часописи: Полазим у вртић. Радићемо задатке у којима деца спајају делове у једну слику (ваза, шерпа, кофа…). Различите геометријске облике ћемо бојити различитим бојама.

    УТОРАК: Стигло је пролеће, ласта испод стрехе долеће, а рода из баре, поздраве свима шаље. Разговарамо о пролећу, о променама у природи, идемо у шетњу, разговарамо о томе шта се променило у парку, по чему знамо да одлази зима.

    музичко забавиште: народне песме уз игру (Ја посејах лубенице, Около салата, Ласте проласте…) – 10 – 10,30

    СРЕДА: Игра маште: „Да сам балон“. Сви ћемо лећи на под, затворити очи и маштати, замишљати да смо балони, говоримо која смо боја, куда летимо, шта видимо… Цртамо оно што смо маштали.

    ЧЕТВРТАК: Играмо игру „Словарица“ и на тај начин вежбамо говорно стваралаштво. Смишљамо своју причу на основу слика које смо извукли из кутије. Глумимо да смо принчеви и принцезе.

    енглески језик: Lets play outside – 9,45 – 10,15

    ПЕТАК: Помоћу сличица и тушева у боји правимо разливене цртеже. На папирну подлогу деца разливају боју помоћу сламчица.

    енглески језик: Lets play outside – 9,30 – 10

  • 19. – 23. март

    ПОНЕДЕЉАК: Радни листови и часописи. Решавамо загонетке са животињама. Када погоде о којој животињи је реч, деца имају задатак да обоје слику те животиње. Препознајемо животиње и њихове особине (мудар као сова, глуп као магарац, вредан као мрав, лукав као лисица).

    УТОРАК: Учимо ређалицу – Познајем животињуДраган Лукић:

    Познајем животињу која гласно њаче

    Познајем животињу која гласно гаче

    Познајем животињу која гласно лаје

    Познајем животињу која гласно рже

    Познајем животињу која тихо пијуче

    Познајем животињу која тихо мјауче

    Познајем животињу која тихо цвркуће.

    Извлачимо слике из магичне кутије и деца опонашају ону животињу чију су слику извукла из кутије.

    музичко забавиште: Активно слушање музике (Пећа и вук, Карневал животиња…) – 10 – 10,30

    СРЕДА: Велико – мало, уочавање својстава предмета према величини, уочавамо ште је све велико и мало око нас (велике су васпитачице ,а ми смо мали, ми смо велики у односу на бебе), које су то играчке велике, а које су мале у нашој

    соби, (коцке, животиње, судићи, воће и поврће) издвајамо велике на једну страну, а мале на другу. Играмо игру Велики и мали, велики смо када стојимо усправно, а мали смо када чучнемо, на знак васпитача деца су велика или мала, на тај начин учимо вежбамо концентрацију.

    ЧЕТВРТАК: Делови тела (глава, очи, уши, уста, нос, руке, ноге, прсти), разговарамо чему они служе (глава да се мисли, нос да миришемо и дишемо, очи да видимо, уши да чујемо, руке да додирујемо, ноге да ходамо…)

    енглески језик: Weather forecast – 9,45 – 10,15

    ПЕТАК: Полигон спретности, баци лопту, провуци се испод столице, скочи у обруч, додирни чуњ. У соби правимо полигон, деца се такмиче у паровима ко ће брже извршити задатке .

    енглески језик: Weather forecast – 9,30 – 10

  • 12. – 16. март

    ПОНЕДЕЉАК: Радни листови и часописи: Полазим у вртић – деца имају задатак да изброје колико чега има (на слици се налазе кокошка, 2 пилета и 3 зрна кукуруза), а потом да повежу слике са бројевима 1,2,3 и обоје бројеве 1,2,3. Други задатак је да повежу животиње и њихове шаре (пас, мачка и петао).

    УТОРАК: Миш – од тканине ћемо направити миша и завезати за дужи канап. Задатак деце је да зауставе миша тако што ће га нагазити, водећи рачуна да се не газе међусобно.

    музичко забавиште: Ритам и темпо – 10 – 10,30

    СРЕДА: Кућни послови – водимо разговор шта су, ко их обавља, да ли деца могу да их обављају? Организујемо игру прања и качења веша на импровизованој жици. Такмичимо се ко ће пре закачити што више чарапа.

     ЧЕТВРТАК: Мој вртић – правимо групни мозаик, на великом хамеру нацртан је наш вртић, деца у празан простор лепе изрезане облике.

    енглески језик: Spring flowers – 9,45 – 10,15

     ПЕТАК: Музички дан слушамо музику Медведова женидба, док траје композиција плесаћемо, а када се заврши цртаћемо животиње које се појављују (медвед, лисица, медведица, вук, зечеви, веверица).

    енглески језик: Spring flowers – 9,30 – 10

  • 12. -16. март

    ПОНЕДЕЉАК: Радни листови и часописи: Полазим у вртић – деца имају задатак да изброје колико чега има (на слици се налазе кокошка, 2 пилета и 3 зрна кукуруза), а потом да повежу слике са бројевима 1,2,3 и обоје бројеве 1,2,3. Други задатак је да повежу животиње и њихове шаре (пас, мачка и петао).

    УТОРАК: Миш – од тканине ћемо направити миша и завезати за дужи канап. Задатак деце је да зауставе миша тако што ће га нагазити, водећи рачуна да се не газе међусобно.

    музичко забавиште: Ритам и темпо – 10 – 10,30

    СРЕДА: Кућни послови – водимо разговор шта су, ко их обавља, да ли деца могу да их обављају? Организујемо игру прања и качења веша на импровизованој жици. Такмичимо се ко ће пре закачити што више чарапа.

    ЧЕТВРТАК: Мој вртић – правимо групни мозаик, на великом хамеру нацртан је наш вртић, деца у празан простор лепе изрезане облике.

    енглески језик: Spring flowers – 9,45 – 10,15

    ПЕТАК: Музички дан слушамо музику Медведова женидба, док траје композиција плесаћемо, а када се заврши цртаћемо животиње које се појављују (медвед, лисица, медведица, вук, зечеви, веверица).

    енглески језик: Spring flowers – 9,30 – 10

  • 5. – 9. март

    ПОНЕДЕЉАК: Радни листови и часописи, решавамо лавиринте у којима деца треба да помогну животињама да дођу до својих младунаца. Спајамо животиње са храном и простором у којем живе (штала,кокошињац…)

    Музичко забвиште: Вуче, вуче, Ивин воз, Висибаба мала… 10 – 10,30

    УТОРАК: Мами за празник,учимо песмицу Срце Д.Лукића

    У срцу моје маме

    и моје срце куца

    Кад њено куцне так

    Моје се чује тик.

    Њено је око топло

    Ко око жутог сунца

    У том топлом оку

    Станује и мој лик.

    СРЕДА: Прича Огледалце Григора Витеза, водимо разговор о причи,играмо игру „Уради исто што и ја“, деца се деле у парове, једно дете представља огледало,док се друго дете огледа. Задатак детета које је огледало је да опонаша дете које се огледа. Игра траје док има интересовања за њу.Од картона и алуминијумске фолије правимо огледало.

    ЧЕТВРТАК: Драга мама, бако, данас је твој дан, ову малу честитку дајем ти на дар. Од разнобојних хамера,помоћу воштаних бојица и пак папира правимо нашим мамама, бакама честитке.

    енглески језик: Would you like some tea? – 9,45 – 10,15

    ПЕТАК: Затвори очи,укључи уши,погоди шта се то чује? Васпитач из чаробне торбе вади различите инструменте и свира са њима. Деца треба да погоде о ком се инструменту ради, док су им очи затворене. У торби ће бити: разноразне звечке, фрулице, даире, ксилофон, чинеле.

    енглески језик: Would you like some tea? – 9,30 – 10

  • 29. јануар – 2. фебруар

    ПОНЕДЕЉАК: радни лист Полазим у вртић, деца треба да обоје лутке од најмање (црвеном бојом) до највеће (плавом бојом), уочавају који је најмањи, а који највећи од три предмета.

    музичко забавиште: израда звечки – 10 – 10,30

    УТОРАК: Боје су свуда око нас, деца ће учити боје, тако што ће решавати различите задатке. Играће игру ко пре дохвати жуту, црвену, зелену, плаву коцку. Потом ће у више скупова додавати играчке одређене боје. Да ли имате нешто жуто, црвено, зелено или плаво на себи?

    СРЕДА: Ритмичка обрада бројалице Сео слон у балон, да се вози у Лондон, користећи дланове и музичке инструменте обрадићемо поменуту бројалицу

    ЧЕТВРТАК: Тајанствена слика – испод пуно малих слика крије се једна велика. Уколико деца тачно одговоре на постављено питање, поље се отвара и имају могућност да погађају која се слика крије. Кроз ову активност деца уочавају однос делова и целине.

    енглески језик: Domestic animals – 9,30 -10

    ПЕТАК: Лопта, каквог је облика (лоптастог), да ли може да се котрља (може), тражимо што више примера из свог окружења (кликер, лопте за различите спортове, поморанџа). Играмо игре користећи лопту, уочавамо њене карактеристике, упоређујемо је са осталим геометријским телима

    енглески језик: Domestic animals10,30 – 11