Архиве категорија: план рада „Зизилеја“

План рада за групу „Зизилеја“

  • 24. -28. септембар

    ПОНЕДЕЉАК: Радни лист Мала школа” у којем деца имају задатак да одређеним бојама (црвена, жута, плава) обоје змајеве, лепимо сличице на одговарајућа места…

    Прича пред спавање: Билијев први дан у школи”

    музичко забавиште: Код бабе и деде на селу – 9,30 – 10

    УТОРАК: Учимо нову песмицу: У вртићу”

     У вртићу сваког дана

    расту деца раздрагана.

    Играју се, плешу, скачу

    забораве тад да плачу.

    Цртамо наш вртић, наше другаре, васпитачице, правимо наруквице пријатељства, разговарамо о другарству, итд.

    Прича пред спавање: Седам гавранова”

    енглески језик: Sailor’s song – 9 – 9,30

    СРЕДА: Домаће животиње, где живе, шта воле да једу, шта од њих добијамо (јаја, месо, млеко, итд.). Правимо наше мало сеоско имање, лепимо сличице животиња које живе на фарми, итд.

    Прича пред спавање: „Ружно паче”

    ЧЕТВРТАК: Ликовно стваралаштво, кромпир штампа, родитељи имају домаћи задатак” да са својим малишанима код куће направе шаре на кромпиру (кромпир се исече на пола па се од половина направе различите шаре) и донесу у вртић где ћемо направити мало такмичење на којем ћемо изабрати најлепшу шару.

    Прича пред спавање: Краљев бели слон”

    енглески језик: Sailor’s song – 9 – 9,30

    ПЕТАК: Инструментална обрада песме Паче”, деца ће уз музичку пратњу научити ову композицију, поједине делове песме представићемо покретом, итд.

    Прича пред спавање: „Ватролетач”

  • 17. – 21. септембар

    ПОНЕДЕЉАК: Прелиставамо нови број Малог Крцка

    Позориште у вртићу: Кад су деца кући сама – 9 – 9,30

    УТОРАК: Правила понашања у вртићу, на пано лепимо слике које представљају лепо или ружно понашање, разговарамо о правилима понашања

    музичко забавиште: Слушање музике: „Јежева кућица“ – 10–10,30

    СРЕДА: Учимо боје – Деци се поделе корпице различитих боја. Задатак им је да што пре сакупе што више различитих ствари које су исте боје.

    ЧЕТВРТАК: Полигон спретности: Провуци се, скочи, чучни, заобиђи, прескочи, скочи као…

    енглески језик: England, Scotland and Wales – 9,15 – 9,45 

    ПЕТАК: Радни лист: Бројимо до три, бројимо три мала јежа, цртамо јежу бодље. Бојимо све што се једе, на локвање лепимо жабице, три локвања за три жабице.

    енглески језик: England, Scotland and Wales – 9 – 9,30

  • 10. – 14. септембар

    ПОНЕДЕЉАК: Радни листови, упознајемо Смешка и Смешкицу, лепимо сличице на одговарајуће место, помажемо Смешкици да нађе пут до куће.

    музичко забавиште: Песме о јесени – 9,30 – 10

    УТОРАК: Из књиге 365 прича и песама”, читамо причу “Мали шеф меда” и разговарамо о главом јунаку меди.

    СРЕДА: Почетни математички појмови: Тачка, тачка, тачкица, бацамо коцкицу, колико тачкица добијемо, толико предмета треба да узмемо из кутије.

    ЧЕТВРТАК: Слушање музике, лешкаримо на тепиху, слушамо композицију Карневал животиња”, Ками Сен Санс

    енглески језик: Facts about UK – 9,15 – 9,45

    ПЕТАК: Идемо да потражимо животиње, где их можемо видети (фарма, зоо врт, шума), шта поједине животиње воле да једу, цртамо медведа, итд.

    енглески језик: Facts about UK – 9 – 9,30

  • 20. – 25. август

    ПОНЕДЕЉАК: Радни листови: Лепимо сличице по задатом обрасцу: прибор за јело, алат, школски прибор…

    УТОРАК: Почетни математички појмови: троугао, круг, квадрат. Кроз драматизацију деца ће се упознати са овим облицима, потом ће добити картице и задатак да различите геометријске облике распореде на одговарајуће место. 

    СРЕДА: Ухвати квадрат, круг, троугао и реци нам шта је то. У посуду са водом ћемо убацити геометријске облике направљене од пластике или стиропора. Деца ће их „пецати“ цедаљком, разврставати, именовати…

    ЧЕТВРТАК: Куда плови овај бродић? Правимо бродиће од стиропора, такмичимо се чији ће бродић први стићи до циља.

    ПЕТАК: Обрада песмице: „Чисто дете“ – разговарамо о хигијени, шта користимо за одржавање хигијене (сапун, четкица, паста, пешкир)

     

  • 13. – 17. август

    ПОНЕДЕЉАК: Клетт радни листови: помажемо дечаку и девојчици да се обуку тако што повезујемо гардеробу у зависности коме шта припада. Лепимо сличице гардеробе на предвишена места.

    УТОРАК: Шта све могу моји прсти на ногама – покушавамо да ухватимо кликер, мале лоптице од алу-фолије и преносимо их на одређено место.

    СРЕДА: Ликовно стваралаштво: помоћу боје и картона правимо занимљиве шаре и отиске. Шарени октопод оставља траг на папиру.

    ЧЕТВРТАК: Почетни математички појмови: “Златокоса и три медведа”, повезујемо медведе и њихове ствари (столичица, каша, пиџаме, кревети, прибор за јело).

    енглески језик: – 9,15 – 9,45

    ПЕТАК: “Да ти испричам шта мисе догодило”, препричавамо шта смо то радили након вртића, своје утиске цртамо на великом хамеру.

    енглески језик: – 9,15 – 9,45

  • 6. – 10. август

    ПОНЕДЕЉАК: Радни листови, Клетт – лепимо сличице на одговарајућа места, повезујемо животиње и њихову храну (мачку и миша, миша и сир, зеца и шаргарепу).

    УТОРАК: “Ми смо деца весела” – покретна игра помоћу које чемо вежбати, скачемо на обе ноге, потом на једну, пљескамо ручицама и учимо нову песму.

    СРЕДА: Ликовно стваралаштво: осликавамо лубенице користећи темпере и четкице.

    ЧЕТВРТАК: “Змај из плетене корпе” Снежана Гњидић и Милан Павловић

    Упознајемо се са догодовшзинама једног змаја који је залутао у једну корпу.

    енглески језик: Words that rhyme – 9,45 – 10,15

    ПЕТАК: Ритмичка обрада бројалица “Сео слон у балон”

    енглески језик: Words that rhyme – 9,30 – 10

  • 30. јули – 3. август

    ПОНЕДЕЉАК: Радни листови и часописи, лепимо сличице на одговарајуће место: животиње су залутале, помажемо им да се врате у своје кућице.

    УТОРАК: Летња музичка радионица у Регионалном центру Чачак, учнимо нове песме и играмо уз њих.

    СРЕДА: Почетни математички појмови: “Један, два, три, колико животиња имаш ти?” Идемо у зоолошки врт, уочавамо колико поједине животиње имају ногу, рогова, крила, грб, итд.

    ЧЕТВРТАК: Летња музичка радионица у Регионалном центру Чачак, учнимо нове песме и играмо уз њих.

    ПЕТАК: Читамо најлепше басне света, дискутујемо о главним јунацима, њиховим особинама, осећањима, препрекама на које наилазе, итд.

  • 23. – 27. јула

    ПОНЕДЕЉАК: Радни листови и часописи: деца лепе сличице животиња на којима су представљена осећања.

    УТОРАК: Вежбамо координацију око – рука кроз вежбу у којој треба да се ухвати пласични поклопац помоћу два дрвена штапића. Други задатак биће хватање поклопца помоћу пластичне штипаљке за веш.

    СРЕДА: Правимо папучице од хамера, картона и тракица.

    ЧЕТВРТАК: Пустоловине мојих папуча: замишљамо где смо провели слободно време, куда су нас наше папуче  водиле, да ли смо газили по води, блату, песку, трави, барицама, итд.

    енглески језик: Summer vocabulary – 9,45 – 10,15

    ПЕТАК: Покретна игра “Иде иде рак, хајде уназад, иде иде морски јеж биће суза беж”. Док се изводи покретна игра и када се изговори реч рак деца се крећу један корак уназад, а када се помене реч морски јеж крећу се један корак унапред.

    енглески језик: Summer vocabulary – 9,30 – 10

  • 16. – 20. јула

    ПОНЕДЕЉАК:

    Радни листови и часописи, часопис Крцко

    Деца решавају задатке у којима боје одређене симболе (срце, капљица, круг) и на тај начин добијају слику, уочавамо детаље на слици.

    УТОРАК:

    Да ти причам причу: “Фока из потока”, Бранко Стевановић

    Кроз ову причу упознаћемо се са догодовштинама једне умиљате фоке.

    СРЕДА:

    Формирање појмова горе – доле, кроз различите игре и коришћење слика

    Разговарамо шта све може бити горе (сунце, авион, облак) и доле (трава, аутомобил, цвет).

    ЧЕТВРТАК:

    Ликовно стваралаштво, украшавамо фоку, од кеса за отпад правимо фоке, лепимо, сецкамо…

    енглески језик: Let’s make some ice cream – 9,45 – 10,15

    ПЕТАК:

    Позориштанце за децу “Фока Јоку и рибица Јуца”

    Kроз кратку драматизацују деца ће имати прилику да упознају подводни свет и њихова два весела становника Фоку Јоку и рибицу Јуцу.

    енглески језик: Let’s make some ice cream – 9,30 – 10

  • 9. – 13. јули

    ПОНЕДЕЉАК: Радни листови и часописи, часопис Крцко. Деца имају задатак да обоје једном бојом (оловку, каиш и панталоне), потом треба да повежу облике и њихове сенке. Нпр: тачка до тачке добија се слика делфина.

    УТОРАК: “И у добру и у злу”- Причање приче помоћу слика. Уз помоћ слика подстичемо децу да говоре и на тај начин изражавају своје мисли, осећања, доживљаје.

    СРЕДА: Време је за причу: “Само храбро” (Свако се понекад боји). Разговарамо о осећањима, причамо о страху: шта је то страх, зашто се бојимо, шта нас то плаши?

    ЧЕТВРТАК: Полигон спретности. У дворишту организујемо полигон где ћемо се такмичити у играма са лоптом: убацујемо лопту у кош, обарамо чуњеве помоћу лопте, добацујемо једни другима лопту, погађамо мету уз помоћ лопте.

    eнглески језик: Are you ready to make me order? – 9,45 – 10,15

    ПЕТАК: Играмо игру “Иде маца око тебе”. Деца седе у кругу једно дете је маца и у руци носи мараму. Док деца певају песмицу “Иде маца око тебе, пази да те не огребе, чувај мио реп, немој бити слеп, ако будеш слеп отпашће ти реп”. Када  деца заврше песмицу дете треба брзо да спусти мараму иза леђа детета које изабере, изабрано дете устаје из круга и  трчи око остале деце, а дете које је маца треба брзо да седне на место детета које је изабрано, уколико то не учини опет је маца.

    eнглески језик: Are you ready to make me order? – 9,30 – 10