Архиве категорија: План рада „Три фртаља краља“

План рада за групу „Три фртаља краља“

  • 22. април – 3. мај

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање.

    Предшколска и млађа група: изражајно читамо „Пролећну песму“ и водимо разговор о њој. Истичемо шта животиње раде у пролеће. Бројалицом одабирамо два детета која стоје једно наспрам другог држећи се за руке, руке су у узручењу. Једно дете је „медвед“, а друго „лептирић“. Остала деца певају песму и провлаче се испод њихових руку. Када се песма заврши руке се спуштају, а дете које буде ухваћено бира да ли ће стати иза „медведа“ или „лептирића“. На крају се екипе надвлаче. Екипа која прва пређе линију је изгубила у игри. Подсећам децу и на текст песме „Ласте проласте“.

    Прича пред спавање: „Мало јагње“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање.

    Предшкоклска и млађа група: Упознајемо се са Ускрсом као празником. Разговарамо о обичајима које тада спроводимо. Усвајамо стихове песме „Ускршње јутро“:

    Ускршње јутро кад се јави

    сваком на лицу осмех заблиста.

    Данас је празник, данас се слави

    дан васкрсења Исуса Христа.

    Шарена јаја на столу стоје

    у исплетеној корпи од прућа,

    свако од нас ће добити своје,

    остаће једно – наш чуваркућа.

    Поздравимо спаситеља,

    његова је била жеља

    да нас води љубав, вера, нада.

    Човечанство нека цело

    Исусово следи дело.

    Прича пре спавања: „Супер робот“

    Енглески језик: This is may best friend Easter is coming – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање.

    Предшколска и млађа група: Пред децу доносимо различите врсте сатова. Разговарамо о њиховим карактеристикама и истичемо зашто је добио такав назив. Истичемо важност мерења времена. На часовнику покажемо како се одређује колико је сати. Објаснимо малу и велику казаљку. Покажемо секундару. На неколико примера покажемо деци време на сату. Помогнемо деци која желе да наместе казаљке на неко изабрано време. Вежбамо.

    Свако дете добије папир на коме је нацртан часовник. Задатак му је да одреди време за нешто што воли (цртани, шетња, игра са другом…). Учиниће то тако што ће нацртати малу и велику казаљку. Након тога, свако покаже свој цртеж и објасни колико је сати на његовом сату и шта он у то време воли да ради.

    Прича пре спавања: „Уображена врана“

    ЧЕТВРТАК:Јутарње петоминутно вежбање.

    Музичко забавиште: Другарство – 9 – 9,30

    Предшколска и млађа група: помоћу шарених трака и црног хамера правимо ускршњег зеца. Решавамо задатке у часопису Крцко.

    Прича пре спавања: „Веверица Наца нема реп“

    Енглески језик: Easter is coming – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Велики петак – нерадни дан

    ПОНЕДЕЉАК: Васкршњи празник – нерадни дан

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање.

    Припремна и млађа група: вршимо драматизацију приче „Сунце и Месец“ помоћу апликација. Деци кажем одређено доба дана и прозовемо дете које ће опонашати неку радњу коју тада изводи. За свако доба дана (јутро, подне, вече) по двоје-троје деце опонаша по једну радњу, а да се не понављају. Показујем слике чији је редослед промењен. Деца имају задатак да логички распореде слике онако како радње обављају у току одређеног дела дана (логички след).

    Прича пре спавања: „Нерасположена овца“

    СРЕДА И ЧЕТВРТАК: Првомајски празници – нерадни дани

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање.

    Припремна и млађа група: изводимо кратку драматизацију „Живот пре човека“ и разговарамо. Истичемо шта је прошлост, садашњост и будућност. Деца седају у полу круг. Бирамо дете бројалицом. Задајемо му да изговори једну ситуацију, деца погађају да ли се она десила у прошлости, садашњости или будућности. Игру завршавамо када сва деца дођу на ред.

    Прича пре спавања: „Зец и његови пријатељи“

  • 15. – 19. април

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Постављамо деци загонетке о тешким и лаким предметима. Показујемо перо, лопту, балон, коцке, столицу и сл. Рукама процењујемо који су тешки, а који лаки предмети. Старија деца експериментишу који прeдмети пливају, а који тону. Решавамо задатке у радном листу из математике.

    Прича пред спавање: „Човек који никада није лагао“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање помоћу реквизита (обручеви, лопте)

    Предшколска група: Од гласа до слова Т (тражимо предмете, имена које почињу и које се завршавају на слово Т. Тражимо слово Т у средини и на крају речи). Попуњавамо радне листове из говора.

    Млађа група: Решавање задатака у часопису Крцко и Ја у вртићу.

    Прича пред спавање: „Крај Кануто“

    Луткарска позоришна представа у вртићу „Три прасета“

    Енглески језик: Perfect birthday presents – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: пуштамо звуке временских појава (падање кише, грмљевина, ветар). Деца имају задатак да их препознају. Двоје, троје деце нека исприча када су видели нешто: кишу, олују, јак ветар, грмљавину… Показујемо деци апликације временских прилика. Разговарамо о ономе што видимо на слици. Децу делимо у групе.

    Прва група – вата, лепак, папир и браон темпера. Темперу наносе на шаку. Од трагова остављених на папиру сликају дрво са гранама. Наносе лепак и лепе вату (или беле салвете) и тако стварају снег. Друга група – штапићи за уши, плави фломастер и папир. Задатак им је да нацртају облак и залепе штапиће за уши исечене на краће делове и тако осликају кишу. Трећа група – колаж папир жуте боје, лепак и скица Сунца. Деца имају задатак да исцепкају колаж папир на комадиће и залепе их тако да испуне контуре Сунца. Четврта група – папир, жути фломастер, плава

    темпера и лепљива трака. Деца залепе траку у облику грома на средини папира. Плавом темпером обоје остатак папира.

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: Пролеће у шуми – 9 – 9,30

    Предшколска и млађа група: подсећамо се временских појава након чега постављамо загонетке деци. Цртамо на папиру сунце, облак са громом, облак са снегом, кишу и ветар. Изводи дете које извлачи једну апликацију коју поставља испод одговарајуће временске појаве. На апликацијама је приказано како временска прилика утиче на човека. Водимо разговор. Након тога децу делимо у три групе. Свака група добија већи папир и фломастере. Прва група црта ствари којима се чувамо од сунца. Друга група црта ствари којима се чувамо од хладноће. Трећа група црта свари којима се чувамо од кише.

    Прича пред спавање: „Икс означава место“

    Енглески језик: Perfect birthday presents – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: деци читамо песму „Јесен“ М. Стефановића и постављамо деци допуњалке и питалице. Како тачно одговоре разговарамо о понашању наведене животиње у јесен. Играмо игру где дете опонаша једну шумску животињу. Остала деца покушавају да погоде о којој је животињи реч и кажу шта ради она у јесен, како се припрема за зиму.

    Прича пред спавање: „Јела“

  • 8. – 12. април

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: полигон спретности, вежбамо проблачење, пузање, поскоке. Обилазимо чуњеве и упознајемо се са фудбалом као спортом.

    Прича пред спавање: „Мало јагње“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Доносимо макету телевизора. Када „укључимо“ телевизор, читамо временску прогнозу. Водимо краћи разговор. Пустамо снимак временске прогнозе која се емитује на радију, покажемо где се у новинама налази временска прогноза, покажемо на телефону тако да сва деца виде.

    Показујемо им симболе временских прилика, наводимо их да нам објасне шта они значе. Показујемо им илустрације временских симбола (облачно, кишовито, сунчано, претежно сунчано, снег, умерен и јак ветар). Изводимо децу у двориште вртића. Играмо се игре улога „Ми смо метеролози“. Процењујемо какво ће бреме бити, са које стране дува ветар, какве је јачине, да ли има сунца и облака. Наравно на основу виђеног деца прогнозирају какво ће време бити сутра.

    Прича пред спавање: „Лав кукавица“

    Енглески језик: This is may best friend – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: Од гласа до слова С (тражимо предмете, имена које почињу и које се завршавају на слово С. Тражимо слово С у средини и на крају речи). Попуњавамо радне листове из говора.

    Млађа група: разговарамо како се облачимо када излазимо у двориште да се играмо у пролеће. Доносимо различите делове гардеробе упознајемо се са релацијом уско, широко.

    Прича пред спавање: „Баш такав какав си“

    ЧЕТВРТАК:Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: Пролеће у шуми – 9 – 9,30

    Предшколска група: На зид поставља хамер на коме је нацртана земљина кугла. Разговарамо о количини воде на нашој планети. Васпитач постави постер на коме је приказано кружење воде у природи. Подстиче децу да посматрањем закључе шта се дешава са водом. Објашњава им фазе кружења воде у природи.

    Децу делимо у четири групе. Свака група добија један већи лист белог папира, апликације: сунце, облак, дрвеће, цвеће – све направљено од тањег картона. Задатак за све групе је да помоћу добијеног материјала представе кружење воде у природи. Фломастерима светло плаве боје треба да доцртају капљице воде која испарава, одлази на небо и формира облаке, а фломастерима тамно плаве боје капљице кише које се враћају на Земљу. Процењује се успешност реализације задатака, дају сугестије за евентуалне корекције и допуне.

    Прича пред спавање: „Летење у балону“

    Енглески језик: This is may best friend – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Сви треба удобно да се сместе, легну на под и затворе очи. Васпитач каже деци да два до три пута отворе и затворе очи. Учимо боје светлости. Деца добијају слагалицу на којој се налази дуга. Читамо причу о дуги, показујемо призму.

    Задајемо задатке по групама: Прва група – прави дугу од колаж папира. Друга група – слика дугу полукружним потезима слажући боје једну испод друге (темпера).

    Васпитач узме други папир и отискује га на претходни. Поступак понавља све док темпера

    може да осликава дугу на други папир. Трећа група – боји цртеж дуге, тако да редослед

    боја буде правилан. Четврта група – свако доцрта дугу на другом крају призме.

    Прича пред спавање: “Лисац и колачи”

  • 1. – 5. април

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање помоћу чуњева

    Предшколска и млађа група: у платнену торбу стављамо различите врсте календара (стони, црквени, велики календар на коме се налазе умањени месеци, велики календар који се листа, мали календар оштампан на визит картама). Свако дете добије једну од табела – календара, црвени и црни фломастер. Задатак је да испише до краја дане у месецу који имa 31 дан, али тако да црном бојом буду означени радни дани, а црвеном бојом дани викенда.

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање помоћу реквизита (обручеви, лопте)

    Предшколска и млађа група: постављамо скривену слику (слика прекривена са неколико папира, скида се један по један. Решење прве слике је лето, друге јесен, треће зима, а четврте пролеће. Разговарамо о годишњим добима. Изводимо игру „Узми праву ствар“.

    Прича пред спавање: Пиле Пилић

    Енглески језик: Describing people – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: причамо деци како нам се јутрос десило да смо ишли улицом кад одједном поче нешто да нас гура у леђа. Окренемо се, погледамо, нема никога. Наставимо даље кад око нас поче нешто да фијуче и подиже нам косу у вис. Истичемо разне врсте ветрова. Слаби ветрови који нам милују лице зову се поветарац, лахор, развигор. Постоје и јаки ветрови који снажно дувају. То су северац, вихор. Постоје и они најјачи који носе све пред собом. То су циклон, торнадо. Читамо деци причу уз показивање илустрација. Водимо краћи разговор са децом о причи. Деци делим ветрењаче и играмо игру „Ја сам ветар покретач“. Покрећемо ветрењаче дувањем, опонашајући слабе ветрове (поветарац, лахор, развигор) и јаке ветрове (северац, вихор). Трчањем по соби са ветрењачама опонашамо ветрове које носе све пред собом (торнадо, циклон). Закључујемо да се кретањем ваздуха ствара ветар.

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: Пролећно коло – 9 – 9,30

    Предшколска и млађа група: решавање задатака у часопису Крцко и попуњавање радних листова

    Прича пред спавање: Доктор Фића прасе

    Енглески језик: Describing people – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: обнављамо слово Р. Читамо причу о цару који је учио слово Р. Играмо језичке игре везане за слово Р.

    Млађа група: упознајемо се са релацијом у, на, ван. Израђујемо корпе које смештамо понуђене апликације.

    Прича пред спавање: Патка и златна јаја

  • 25. – 29. марта

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе за стопала.

    Предшколска и млађа група: постављамо хамер подељен на пола. Пола хамера је беле боје, друга половина црне боје. Насумично делимо деци апликације тако да свако добије по једну. Заједно правимо слику дана и ноћи. Помажемо деци да залепе апликације тако да добијемо слику дана и слику ноћи. Старијој групи објашњавамо ротацију Земље око своје осе. Деци се покаже где је сунце када је ноћ на тачки на којој ми живимо, а где је када је дан на тачки на којој живимо. Играмо игру дан и ноћ. Решавање задатака у радном листу из Света око нас.

    Прича пред спавање: „Пепељуга“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе за стопала.

    Предшколска група: Од гласа до слова Р (тражимо предмете, имена која почињу на слово Р, тражимо слово Р у средини и на крају речи). Попуњавамо радне листове из развоја говора.

    Млађа група: Радимо радни лист Весели вртић и часопис Крцко.

    Прича пред спавање: „Лавићев први дан“

    Енглески језик: Spring fruit – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање.

    Предшколска група и млађа група: Уз помоћ пригодних илустрација драматизујемо песму „Дани у недељи“ Бранка Коцкице. Усвајамо имена и распоред дана у недељи. Деца се распоређују насумично по соби. Изводимо покретну игру. Свако дете и даље има број који означава који дан у недељи оно представља. Пуштамо музику и затим гласно изговарамо нпр. понедељак. Деца која су тај дан морају да чучну. Ко погреши седа са стране. Изводимо игру све док не остане једно дете.

    Прича пред спавање: „Лав и миш“.

    ЧЕТВРТАК:Јутарње петоминутно вежбање.

    Музичко забавиште: Чајковски „Крцко Орашчић“ – 9 – 9,30

    Јутарње петоминутно вежбање.

    Предшколска и млађа група: Пројектно планирање – одлазак у ауто школу „Семафор“ како бисмо полагали тестове за вошњу. Упућујују нас шта је још потребно да би деца добила возачку дозволу..

    Прича пред спавање: „Лисива и рода“.

    Енглески језик: Spring fruit – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање.

    Предшколска и млађа група: интрепетација песме „Дванаест месеци“ Наташе Крижанић. Разговарамо о месецима у години и када су рођендани деце. Делимо их у 12 група и распоређујемо за столове. Свакој групи делимо један већи папир и фломастере. Прва група црта симболе које их подсећају на јануар, друга група на фебруар и тако редом. Поново читамо стихове песме како бисмо их усмерили. Симболе које су нацртали додамо на воз од почетка приче.

    Прича пред спавање: „Слон Дамбо“.

  • 18. – 22. март

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања.

    Предшколска: Развој говора: упознајемо са са текстом приче “Црвена кока”, организујемо језичке игре. Решавање задатака у радном листу из Развоја говора.

    Млађа група: Полигон спретности у дворишту вртића са обручевима и вијачама.

    Прича пред спавање: „Лав и миш“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе за стопала.

    Предшколска група: Од гласа до слова П (тражимо предмете, имена која почињу на слово П, тражимо слово П у средини и на крају речи). Попуњавамо радне листове из развоја говора.

    Млађа група: Радимо радни лист Весели вртић и часопис Крцко.

    Прича пред спавање: „Mудри кројач

    Енглески језик: Spring flowers – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група и млађа група: Пројектно планирање – Идемо у посету продавници аутоделова где сазнајемо све о деловима аутомобила.

    Прича пред спавање: „Прави принц“.

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Музичко забавиште: „Одакле нам руке, родила их мајка“ – 9 – 9,30

    Предшколска и млађа група: Пројектно планирање – на пројектору приказујемо како настаје аутомобил у једној фабрици у Немачкој.

    Прича пред спавање: „Мала маза“.

    Енглески језик: Spring flowers – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: Почетни матетамички појмови – Усвајамо број 5, радимо вежбе у радним листовима из математике о броју 5.

    Млађа група: Почетни математички појмови – вежбамо линије (отворене, затворене). Рад у радним листовима, графомоторичке вежбе.

    Прича пред спавање: „Супер ципеле“

     

  • 11. – 15. марта

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања.

    Предшколска и млађа група: Пројектно планирање – одлазак деце у ауто школу „Семафор“ како бисмо се упознали са правилима у саобраћају и шта нам је потребно за полагање тестова. Решавање задатака о саобраћају у радном листу из Света око нас.

    Прича пред спавање: „Лисица Ната“

    УТОРАК:Јутарње петоминутно вежбање.

    Предшколска група: Од гласа до слова O (тражимо предмете, имена која почињу на слово O, тражимо слово O у средини и на крају речи). Попуњавамо радне листове из развоја говора.

    Млађа група: Радимо радни лист Весели вртић и часопис Крцко.

    Прича пред спавање: „Mали паук“

    енглески језик: Here comes the spring – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање.

    Предшколска група: Упознавање са геометријским облицима. Правимо фигуре од геометријских облика. Решавање задатака у радном листу из математике.

    Млађа група: Усвајамо стихове песме „Семафор “

    Прича пред спавање: „Самијево дрво“.

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање.

    Музичко забавиште: Висибаба мала – 9,30 – 10

    Предшколска и млађа група: Пројектно планирање – на пројекту пуштамо снимке точења горива на пумпи и елетричног пуњења аутомобила. Одлазимо у центар града како бисмо посматрали пуњач за електрично пуњење аутомобила.

    Прича пред спавање: „Лисица и слон“.

    енглески језик: Here comes the spring – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања.

    Предшколска и млаћа група: ликовна активност – нудимо деци делове слагалица. Цртамо и правимо панo са цветном ливадом и цветовима. Решавање задатака у радном листу Логика и Цртање.

    Прича пред спавање: „Супер ципеле“.

  • 25. фебруар – 1. март

    ПОНЕДЕЉАК: јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Пројектно планирање – упознајемо се са паркинг сервисом, говоримо о њиховој улози и значају. Цртамо знак који је на њих оставио највећи утисак током прошлонедељне шетње.

    Прича пред спавање: „Мали змај“

    УТОРАК: јутарње петоминутно вежбање, вежбе разгибавања

    Предшколска група: Од гласа до слова Н (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово Н, тражимо слово Н у средини и на крају речи).

    Попуњавамо радне листове из развоја говора – растављамо на слогове.

    Млађа група: Радимо радни лист Мала школа и часопис Крцко.

    Прича пред спавање: „Сунце и месец“

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млаћа група: Упознајемо се са логичко-математичким операцијама: транзитивност и серијација помоћу понуђених предмета из њиховог окружења – соба и двоориште вртића (воће, бојице, коцке, гранчице, лист, малч…)

    Прича пред спавање: „Горе у авиону“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Пројектно планирање – на иницијативу дечака Б.П. упознајемо се обележијима једне државе (грб и застава). Уочавамо да су различити и показујемо картице држава које је дечак донео.

    Предшколска група: Решавање задатака у радном листу Свет око нас – заставе.

    Прича пред спавање: „Супер ципеле“

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млаћа група: Радимо логомоторичке вежбе и изговарамо и усвајамо брзалице. Попуњавамо радне листове из Развоја говора – реч, слог, глас.

    Прича пред спавање: „Лелино велико јаје“

  • 18. – 22. фебруар

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млађа група: Пројектно планирање – упознајемо се шта нам је потребно за полагање вожње. Разговарамо о возачкој дозволи и шта је потребно да бисмо је поседовали. Разговарамо и о месту где то можемо сазнати. Шаљемо писмо ауто школи да нас приме у посету.

    Прича пред спавање: „Свињар“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска група: Од гласа до слова М (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово М, тражимо слово М у средини и на крају речи).

    Попуњавамо радне листове из развоја говора – растављамо на слогове.

    Млађа група: Радимо радни лист „Мала школа“ и часопис „Крцко“.

    Прича пред спавање: „Ти си много мали“

    Енглески језик: Comparison of Adjectives – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска група: Разговарамо о саобраћају у нашој околини. Шта све регулише саобраћај на улици. Попуњавамо радни лист из упознавања околине – саобраћај.

    Млађа група: Усвајамо стихове песме „Ал је леп овај свет“

    Предшколска и млаћа група: постављамо полигон са препрекама. Деца возе аутомобил тако да обиђу чуњеве, стану на пешачки, обиђу око кружног тока и паркирају се.

    Прича пред спавање: „Пиле Пилић“.

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Mузичко забавиште: „Садио сам репу“ – 9,30 – 10

    Предшколска и млађа група: Пројектно планирање – одлазимо у школу за полагање вожње „Семафор“, Распитујемо се шта нам је потребно да бисмо научили да возимо. Узимамо тестове које морамо да вежбамо.

    Прича пред спавање: „Мали бата и мала сека“.

    Енглески језик: Comparison of Adjectives – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе истезања

    Предшколска и млаћа група: Употребом Квизирације правимо асоцијацију, откривалицу и питалицу на тему саобраћаја. У складу са интресовањем деце допуњујемо садржајима о начину полагања вожње.

    Прича пред спавање: „Дејзина велика авантура“.

  • 11. – 15. фебруар

    ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, фокус на вежбе стопала.

    Предшколска и млађа група: „Моја осећања“. Каква могу бити осећања? Како се осећам када ме руке мојих најближих… мазе, милују, грле, гурају, туку, воде преко улице, придржавају док учим да пливам и сл.

    Прича пред спавање: „Тужна принцеза“

    УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Драматизација приче „Љубав је стварно велика“ – Ризница маминих прича. Анализирамо причу: На које начине је мама показала Вилију да га воли? Како је он осећао ту љубав? Шта му се дешавало од те љубави у стомаку? Колика може да буде љубав? Израда честитки за маме и тате поводом Дана љубави.

    Прича пред спавање: „Уображена врана“

    Енглески језик: Cloudy winter day – 12 – 12,30

    СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

    Предшколска и млађа група: Пројектно планирање – на предлог деце скупили смо различите делове аутомобила. Посматрамо и разговарамо о сваком делу посебно, истичемо његове функције. Након тога, бирају део по жељи и цртају га.

    Прича пред спавање: „Усамљено чудовиште“

    ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање, фокус на вежбе кичменог стуба.

    Музичко забавиште: слушање музике – Сметана „Влтава“ – 9,30 – 10

    Предшколска група: Усвајамо песмицу „Шта је то љубав“ Ж. Јоксимовић. Од гласа до слова Љ (тражимо предмете, имена која почињу и завршавају се на слово Љ, тражимо слово Љ у средини и на крају речи). Радни листови из развоја говора.

    Млађа група: Усвајање песмице „Шта је то љубав“ Ж. Јоксимовић. Решавамо задатке у радном листу „Мала школа“

    Прича пред спавање: „Стидљиви октопод“

    Енглески језик:Comparison of Adjectives – 12 – 12,30

    ПЕТАК: Државни празник: Дан државности Републике Србије