Архиве категорија: План рада „Јарац живодарац“

План рада за групу „Јарац живодарац“

  • 29. јануар – 2. фебруар

    ПОНЕДЕЉАК: Могу лепо да пишем (задаци у којима деца вежбају своју руку, правилно држање оловке, правилно писање различитих симбола).

    музичко забавиште: израда звечки – 10 – 10,30

    УТОРАК: Породица (разговор о: ко чини породицу, каква је твоја породица; показујемо разне апликације породице и разговарамо по чему се разликују ове породице). Задаци у радном листу.

    ликовно стваралаштво: Деца на снегу – 14.45 – 15,15

    СРЕДА: Релације: високо – ниско  (уз помоћ разних примера, играчака подстичемо децу да уоче шта је високо, а шта ниско, тражимо примере у соби и у окружењу), радни лист из математике: високо – ниско

    ЧЕТВРТАК: Методика музичког – обрада песме „На крај села жута кућа“ уз инструменталну пратњу.

    енглески језик: Domestic animals – 9 – 9,30

    ПЕТАК: Обрада слова Ј (подстицати децу да наброје, а затим да залепе предмете, имена, животиње које почињу и које се завршавају на слово Ј). Пишемо ново слово – графомоторичке бежбе. Покретна игра Дон Марион

    енглески језик: Domestic animals – 10 – 10,30

    ликовно стваралаштво: Пингвини – 14,45 – 15,15

  • 15. – 19. јануар

    ПОНЕДЕЉАК: Играм се и учим (повежи трагове са животињом која их је оставила; доврши цртање симбола у квадратићима; помози зебри да стигне на острво крећући се преко поља са новчићима).

    УТОРАК: Обрада слова И (подстицати децу да наброје, а затим да залепе предмете, имена, животиње које почињу и које се завршавају на слово И). Пишемо ново слово-графомот. вежбе

    музичко забавиште: песмице о зими – 10 – 10,30

    Позориштанце у вртићу: Време је за бајку

    ликовно стваралаштво:Тродимензионални кишобрани–14,45–15,15

    СРЕДА: Релације: дугачко-кратко (уз помоћ разних примера, играчака подстичемо децу да уоче шта је дугачко, а шта кратко). Од пластелина ћемо правити дугачке и кратке животиње.

    Радни лист из математике- дугачко-кратко

    ЧЕТВРТАК:„Саобраћајац“ (разговор о томе како изгледа, који алат користи, шта је његов посао, каква му је униформа). Уз помоћ полигона и друштвне игре „Саобраћај“ деца ће имати задатак да буду прави мали саобраћајци. Радни лист – тема: Саобраћајац

    енглески језик: Set the table, please – 9 – 9,30

    ПЕТАК: Методика музичког: Обрада песме „Саобраћајац“ уз инструменталну пратњу. 

    енглески језик: Set the table, please – 10 – 10,30

    ликовно стваралаштво: Моја соба – 14,45 – 15,15

  • 9. – 12. јануар

    УТОРАК: Празан скуп – почетни математички појмови – уз помоћ разних примера, играчака, приближићемо деци појам празног скупа. Радићемо задатке у расдним листовима на тему празан скуп.

    СРЕДА: Обрада бројалице „Врабац“ уз инструменталну пратњу – подељени у групама „свираћемо“ на различитим инструментима: удараљке, звечке, штапићи…

    ЧЕТВРТАК: „Заистински српска бајка“ Гордана Влајић – „Кнегиња која је желела да постане обична девојчица“

    енглески језик: Good, better, the best – 9 – 9,30

    ПЕТАК: Могу лепо да пишем (стране 46,47 и 48) – графомоторичке вежбе

    енглески језик: Good, better, the best – 10 – 10,30

    ликовно стваралаштво: Како смо прославили Божић – 14,45 – 15,15

  • 3. – 5. јануар

    СРЕДА: Обрада песме „Христос се роди“ Душан Карановић

    ЧЕТВРТАК: Читамо Божићне приче, разговарамо о празнику и обичајима; радни лист из упознавања околине: Како се прослављају празници

    енглески језик: Personal pronouns – 10 – 10,30

    ПЕТАК: Правмо Божићне украсе и китимо Бадњак; Играм се и учим – решавамо логичке задатке

    енглески језик: Personal pronouns – 10 – 10,30

    ликовно стваралаштво: Нова година у мојој породици – 14,45 – 15,15

  • 18. – 22. децембар

    ПОНЕДЕЉАК:

    Радни листови и часописи: Играм се и учим, страна 26-29, задаци који подстичу развој перцепције

    УТОРАК:

    Бајка о лабуду – Десанка Максимовић

    ликовно стваралаштво: Новогодишњи украси – 14,50 – 15,20

    СРЕДА:

    Зима, зима, е па шта је – разговор о зими, о променама у природи, коју гардеробу сада облачимо, акко се грејемо…

    ЧЕТВРТАК:

    Китимо новогодишњу јелку, правимо украсе, украшавамо вртић, разговарамо о Новој години, читамо причу „Јелка“ В. Сутејева

    енглески језик: It was night before the Christmas –  9 – 9,30

    логопед: 15 -15,30

    ПЕТАК:

    Слушање музике: Камиј Сен Санс: „Лабуд“ уз помоћ слика и апликација деца препричавају бајку коју су учили почетком седмице

    енглески језик: Santa and New Years tree–  9 – 9,30

    ликовно стваралаштво: Деда Мразе донеси ми…- 14,50 – 15,20

  • 11. – 15. децембар

    ПОНЕДЕЉАК:

    Радни листови и часописи: Могу лепо да пишем, страна 42-45 – графомоторичке вежбе

    УТОРАК:

    Геометријско текло – коцка – Помоћу модела коцке уочавамо колико коцка има страна. Проналазимо у соби предмете који имају облик коцке: играчке, намештај, прибор за цртање… Истичемо разлику између коцке и квадрата (тело и фигура)

    ликовно стваралаштво: Маска – 14,50 – 15,20

    СРЕДА:

    Развој говора – обрада песмице „Лавић“ Драгана Лукића

    ЧЕТВРТАК:

    Моја чула – разговарамо о нашим чулима, колико их имамо, која су, зашто их имамо?

    енглески језик: Jingle bells –  9 – 9,30

    логопед: 15 -15,30

    ПЕТАК:

    Заменимо један глас – добијемо нову реч – језичка говорна игра: лук-вук, крава-трава, конац-лонац… Тражимо нове примере

    енглески језик: It was night before the Christmas–  9 – 9,30

    ликовно стваралаштво: Јелка од картона – 14,50 – 15,20

  • 4. – 8. децембар

    ПОНЕДЕЉАК:

    Радни листови и часописи: Играм се и учим, уочавамо сличности и разлике унутар задатих образаца

    УТОРАК:

    Геометријско тело: квадар – Шта све има облик квадра: књига, кутија, чоколада, орман? Како се црта квадар, колико страна има? Уочавамо разлику између правоугаоника (једна страна квадра) и квадра (геометријско тело у простору)

    ликовно стваралаштво: Животиња као човек – 14,50 – 15,20

    СРЕДА:

    На слово, на слово З – Зоран Зарић зао друг избио ми златан зуб. Богатимо реченички фонд тако што смишљамо што више речи на слово З, да ли је слово З на крају, у средини или на почетку речи

    ЧЕТВРТАК:

    Моја осећања – како се понашамо кад смо срећни, тужни, уплашени, изненађени.Читамо приче које су везане за осећања, дисутујемо о осећањима

    енглески језик: A Snowman –  9 – 9,30

    логопед: 15 -15,30

    ПЕТАК:

    Ликовно стваралаштво – радимо групни рад од чепова које смо сакупљали претходних месец дана – договарамо се о мотиву

    енглески језик: Jingle bells –  9 – 9,30

    ликовно стваралаштво: Круна – 14,50 – 15,20

  • 27. новембар – 1. децембар

    ПОНЕДЕЉАК:

    Радни лист: Могу лепо да пишем, страна 30 – вежбе за графомоторику

    УТОРАК:

    Слово Ж – Жарко, жваће жваку; које речи почињу словом Ж, како се пише слово, присећамо се свих речи за које знамо, да садржа слово Ж…

    ликовно стваралаштво: Добро и лоше понашање – 14,50 – 15,20

    СРЕДА:

    Речи се састоје од гласова – кратке речи – дугачке речи – радни лист страна 13

    ЧЕТВРТАК:

    Занимање куварица – шта ради куварица, где, шта користи од алата…

    енглески језик: Repetition –  9 – 9,30

    логопед: 15 -15,30

    ПЕТАК:

    Заистински српска бајка, Гордана Влајић: Храбри хајдук звао се Марија – страна 37-43; Ко су били хајдуци? Шта су они радили? Учимо старе речи (кубура, мегдан, витице…)

    енглески језик: A snowman –  9 – 9,30

    ликовно стваралаштво: Рођенданска торта – 14,50 – 15,20

     

  • 13. – 17. новембар

    ПОНЕДЕЉАК:

    Дом културе У шуми Хаки Баки – 11 часова

    УТОРАК:

    Радни лист: Могу лепо да пишем – страна 20 – 21

    ликовно стваралаштво: Кишобрани – 14,50 – 15,20

    СРЕДА:

    Упознајемо различите вртсе писама: винчанско, хијероглифи, ћирилица

    ЧЕТВРТАК:

    Моје тело – од чега се састоји, шта ради мозак, срце, плућа… Правимо модел човечијег тела

    енглески језик: Would jou like some tea? –  9 – 9,30

    логопед: 15 -15,30

    ПЕТАК:

    Велико – мали – почетни математички појмови

    енглески језик: Would jou like some tea? –  9 – 9,30

    ликовно стваралаштво: Дрво – групни рад- 14,50 – 15,20

  • 16. – 20. октобар

    ПОНЕДЕЉАК:

    Бројеви прве десетице – учимо како се пишу остављајући трагове у магичном песку, брашну…

    УТОРАК:

    Задаци у радним листовима и часописима

    ликовно стваралаштво: Руке – 14,50 – 15,20

    СРЕДА:

    Мала азбука – упознајемо слово В – Вања вози вијугаво воз

    ЧЕТВРТАК:

    Магнетизам – експерименти

    енглески језик: My grandma and grandpa –  9 – 9,30

    логопед: 15 -15,30

    ПЕТАК:

    Бројалица „Азбука“ – ритмичка обрада

    енглески језик: My grandma and grandpa –  9 – 9,30

    ликовно стваралаштво: Јесења круна – 14,50 – 15,20