Архиве категорија: План рада „Јарац живодарац“

План рада за групу „Јарац живодарац“

  • 23. – 27. април

    ПОНЕДЕЉАК:  Рад у радним листовима – графомоторичке вежбе (вежбамо правилно писање бројева, слова, различитих симбола)

    Музичко забавоште: Народне песме и игре – 10 – 10,30

    Дом културе: Цврле, никад не летиш сам – 16 – 17,30 часова

    УТОРАК: Сабирамо бројеве од 1 до 5

    Мали концерт у Градском парку: фрула Милош Томић–10 часова

    ликовно стваралаштво: Украси своје слово – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Музеј трубе у Гучи – упознајемо традиционалне народне инструменте

    Обрада песмице за завршну приредбу предшколаца

    ЧЕТВРТАК: Мали концерт у Градском парку: труба Марко Станојевић 10 часова

    Обрада слова Х (подстицати децу да наброје а затим да залепе предмете који почињу и који се завршавају на слово Х). Играмо игру Словарица (Састављамо причу од понуђених симбола).

    енглески језик: London – 9,15 – 9,45

    ПЕТАК: Птице (Учимо делове птице и поделу птица на селице и станарице). Радни лист из света око нас – птице

    енглески језик: London – 9 – 9,30

    ликовно стваралаштво: Моја омиљена домаћа животиња – 14,50 – 15,20

  • 16. – 20. април

    ПОНЕДЕЉАК:  Изокренута прича Бранко Ћопић

    Рад у радним листовима – правилно писање слова, бројева, различитих симбола

    Музичко забавоште: Музика и покрет – 10 – 10,30

    УТОРАК: Упознавање са музичким инструментима (фрула, труба, хармоника) – традиционални инструменти Шумадије

    Број 6 – препознајемо и пишемо број 6, задаци у радном листу – математика – број 6

    ликовно стваралаштво: Краљ и краљица – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Израда музичких инструмената (фрула, труба, хармоника)

    Позориште Бубамара у вртићу: Пас и мачкица – 9 – 9,30

    Обрада слова Ф – подстичемо децу да наброје, а затим да залепе имена, предмете, воће, поврће… чији назив почиње или се завршава словом Ф

    ЧЕТВРТАК: Јутарња гимнастика – вежбе за развој свих мишићних група

    Логомоторичке вежбе

    Обрада текста, приче или песме – за завршну приредбу предшколаца

    енглески језик: I will read books – 9,15 – 9,45

    ПЕТАК: Излет у Београд

  • 10. – 13. април

    УТОРАК:

    • Обрада броја 5 (препознајемо и пишемо број 5)
    • Радни лист из математике, број 5
    • Пребројавамо уз уопштења до броја 5 (нрп. Меда је појео 2 слатке крушке и 3 киселе јабуке. Колико је меда појео? – уз помоћ разних (куршака и јабука) играчака, бројимо и тражимо решење у задацима.
    • музичко забавиште: песме уз покрет: Пролеће је процвало, Лептирићу шаренићу… – 10 – 10,30
    • ликовно стваралаштво: Змај добрица – 15,30-16

     СРЕДА:

    • Делови цвета – називи и функције
    • Радни листи из света око нас, делови цвета

    ЧЕТВРТАК:

    • Обрада слова Ћ и У (подстичемо децу да наброје предмете, животиње, воће, имена која почињу и која се завршавају на слово Ћ и слово У
    • Пишемо нова слова

    енглески језик: All the trees are standing – 9,15 – 9,45

     ПЕТАК:

    • Слушање музике „И птице певају“ – А.Морисо (разговор каква је спора, брза, тиха, гласна музика; колико се гласно чује)
    • Решавамо задатке у часопису Крцко

    енглески језик: I will read books – 9 – 9,30

    ликовно стваралаштво: ја путујем на месец – 15,30 – 16

  • 2. – 5. април

     

    ПОНЕДЕЉАК:

    • Рад у радним листовима (решавамо логичке задатке, правилно пишемо симболе)
    • Обрада слова Т (подстицати децу да наброје предмете, имена, животиње на слово Т; тражимо слово Т у средини и на крају речи)

    УТОРАК:

    • Вежбе логомоторике
    • Обрада бројалице „Ластавица“ уз музичку пратњу
    • музичко забавиште: Људи ликујте – 10 – 10,30
    • ликовно стваралаштво: Држачи за ускршња јаја – 15,30-16

     СРЕДА:

    • Поток, река, језеро (уочавамо разлике између потока, реке и језера, упознајемо се са становницима и биљним светом потока, река, језера)
    • Радни лист из света око нас

    ЧЕТВРТАК:

    • Разговарамо о празнику Васкрсу, бојимо јаја
    • Радни лист из света око нас, Васкрс
    • Слушамо песмицу „Ускршње јутро“- хор Чаролија

    енглески језик: Eastern eggs – 9,15 – 9,45

  • 26. – 30. март

    ПОНЕДЕЉАК:

    • Вежбе дисања
    • Рад у радним листовима: Могу лепо да пишем (правилно писање различитих симбола)

    УТОРАК:

    • Стигло нам је пролеће
    • Обрада песме „Пролеће“ – Милош Стефановић (разговарамо о променама у природи)
    • музичко забавиште: народне песме и игре (Ја посејах лубенице, Около салата, Ласте проласте…) – 10 – 10,30
    • ликовно стваралаштво: Риба од штипаљки – 15,30-16

     СРЕДА:

    • Почетни математички појмови: једнако – неједнако, усвајање знака једнако – неједнако и разликовање једнакобројних и неједнакобројних скупова
    • Радни лист из математике: једнако – неједнако

     ЧЕТВРТАК:

    • Загонетке (шта су загонетке? уз помоћ разних апликација помоћи деци да нађемо решење загонетке); касније исто покушавамо без апликација
    • Радни лист из развоја говора, загонетке, питалице

    енглески језик: Lets play outside – 9,15 – 9,45

    ПЕТАК:

    • Јутарња гимнастика, вежбе за развој свих мишићних група
    • Полигон (пређи препреке да дођеш до циља)
    • Бројање уназад или унапред (растућим или опадајућим редоследом, од највећег до најмањег и обрнуто)

    енглески језик: Lets play outside – 9 – 9,30

    ликовно стваралаштво: Са …. у парку – 15,30 – 16

  • 19. -23. март

    ПОНЕДЕЉАК: Обрада бајке „Девојка цара надмудрила“; графомоторичке вежбе (правилно писање слова и бројева)

    УТОРАК: Делови биљака (разговарамо о томе који су главни делови биљака, њихове улоге, које делове користимо за нашу исхрану и за исхрану домаћих животиња). Радни лист из света око нас, делови биљке.

    музичко забавиште: активно слушање музике (Пећа и вук, Карневал животиња…) – 10 – 10,30

    ликовно стваралаштво: Игре у вртићу – 15,30-16

    СРЕДА: Игре музичким инструментима: показујемо деци како који инструмент изгледа, какав звук производи. Слушамо инструмент у одређеним нумерама, а затим правимо музичке инструменте.

    Игра топло-хладно са музичким инструментима.

    ЧЕТВРТАК: Број 4 (препознајемо и пишемо број 4)

    Радни лист из математике; Парови и број 4

    енглески језик: Weather forecast – 9,15 – 9,45

    ПЕТАК: Обрада слова Р и слова С  (препознајемо, а затим набрајамо и лепимо предмете, животиње, имена која почињу и која се завршавају на слово Р и слово С); Пишемо нова слова

    Тражимо речи која у средини имају слово Р и слово С.

    Радни лист из развоја говора (реченица, реч, слог, глас; помешани гласови, анаграми).

    енглески језик: Weather forecast – 9 – 9,30

    ликовно стваралаштво: Нарциси и љубичице – 15,30 – 16

  • 12. – 16. март

    ПОНЕДЕЉАК: Могу лепо да пишем (правилно писање одређених симбола)

    УТОРАК: Број 3 (препознајемо и пишемо број3, правимо скупове са различитим елементима до броја 3)

    Радни листови из математике број 3.

    музичко забавиште: ритам и темпо – 10 – 10,30

    ликовно стваралаштво: Расцветана грана – 15,30-16

    СРЕДА: Жива и нежива природа (разговор о томе шта спада у живу, а шта у неживу природу, показујемо разне апликације, одређујемо где припада оно шта се налази на њима

    Радни лист из света око нас- жива и нежива природа.

    Дечја илустрација живе или неживе природе.

    ЧЕТВРТАК: Обрада слова О и слова П (подстицати децу да наброје, а затим да залепе животиње, предмете, имена на слово О и слово П); Пишемо нова слова;  Задаци у радним листовима из развоја говора (Измешани називи; Речи су састављене од слогова)

    енглески језик: Spring flowers – 9,15 – 9,45

    ПЕТАК: Експеримент са топлом и хладном водом и бојама (мешањем и разливањем боја правимо дугу).

    енглески језик: Spring flowers – 9 – 9,30

    ликовно стваралаштво: Бициклисти – 15,30 – 16

  • 5. – 9. март

    ПОНЕДЕЉАК: Задаци у радим листовима (логички задаци и графомоторичке вежбе; пишемо различите симболе и вежбамо правилно писање).

     УТОРАК: Број 2 (препознавање и писање броја 2), радни лист из математике

    музичко забавиште: Вуче, вуче, Ивин воз, Висибаба мала… 10 – 10,30

    ликовно стваралаштво: Честитка за маму, тетку, баку…15,30-16

    СРЕДА: Обрада песме „Песма за мамине очи“ Мира Алечковић

    ЧЕТВРТАК: Правимо честитке и огрлице за маме поводом празника

    енглески језик: Would you like some tea? – 9,15 – 9,45

    ПЕТАК: Обрада слова Н и Њ (подстицати децу да наброје, а затим да залепе предмете, животиње, воће, поврће, имена која почињу и која се завршавају на слова Н и Њ). Пишемо нова слова.

    Сликање темперама,тема: слободна

    енглески језик: Would you like some tea? – 9 – 9,30

    ликовно стваралаштво: јеж, лав и цвеће – 15,30 – 1

  • 29. јануар – 2. фебруар

    ПОНЕДЕЉАК: Могу лепо да пишем (задаци у којима деца вежбају своју руку, правилно држање оловке, правилно писање различитих симбола).

    музичко забавиште: израда звечки – 10 – 10,30

    УТОРАК: Породица (разговор о: ко чини породицу, каква је твоја породица; показујемо разне апликације породице и разговарамо по чему се разликују ове породице). Задаци у радном листу.

    ликовно стваралаштво: Деца на снегу – 14.45 – 15,15

    СРЕДА: Релације: високо – ниско  (уз помоћ разних примера, играчака подстичемо децу да уоче шта је високо, а шта ниско, тражимо примере у соби и у окружењу), радни лист из математике: високо – ниско

    ЧЕТВРТАК: Методика музичког – обрада песме „На крај села жута кућа“ уз инструменталну пратњу.

    енглески језик: Domestic animals – 9 – 9,30

    ПЕТАК: Обрада слова Ј (подстицати децу да наброје, а затим да залепе предмете, имена, животиње које почињу и које се завршавају на слово Ј). Пишемо ново слово – графомоторичке бежбе. Покретна игра Дон Марион

    енглески језик: Domestic animals – 10 – 10,30

    ликовно стваралаштво: Пингвини – 14,45 – 15,15

  • 15. – 19. јануар

    ПОНЕДЕЉАК: Играм се и учим (повежи трагове са животињом која их је оставила; доврши цртање симбола у квадратићима; помози зебри да стигне на острво крећући се преко поља са новчићима).

    УТОРАК: Обрада слова И (подстицати децу да наброје, а затим да залепе предмете, имена, животиње које почињу и које се завршавају на слово И). Пишемо ново слово-графомот. вежбе

    музичко забавиште: песмице о зими – 10 – 10,30

    Позориштанце у вртићу: Време је за бајку

    ликовно стваралаштво:Тродимензионални кишобрани–14,45–15,15

    СРЕДА: Релације: дугачко-кратко (уз помоћ разних примера, играчака подстичемо децу да уоче шта је дугачко, а шта кратко). Од пластелина ћемо правити дугачке и кратке животиње.

    Радни лист из математике- дугачко-кратко

    ЧЕТВРТАК:„Саобраћајац“ (разговор о томе како изгледа, који алат користи, шта је његов посао, каква му је униформа). Уз помоћ полигона и друштвне игре „Саобраћај“ деца ће имати задатак да буду прави мали саобраћајци. Радни лист – тема: Саобраћајац

    енглески језик: Set the table, please – 9 – 9,30

    ПЕТАК: Методика музичког: Обрада песме „Саобраћајац“ уз инструменталну пратњу. 

    енглески језик: Set the table, please – 10 – 10,30

    ликовно стваралаштво: Моја соба – 14,45 – 15,15