Архиве категорија: План рада „Патуљкова тајна“

План рада за групу „Патуљкова тајна“

  • 4. – 8. септембар

    ПОНЕДЕЉАК:

    Прича: „Журка у лонцу“ – доносимо поврће које се помиње у причи (купус, паприка, шаргарепа, лук и кромпир), опипавамо, миришемо, посматрамо, истичемо значај поврћа у нашој исхрани.

    УТОРАК:

    Правимо скупове од воћа и поврћа – класификујемо их по различитим критеријумима – воће, поврће, велико-мало, црвено-зелено, расте испод или изнад земље…

    СРЕДА:

    Спремамо зимницу – говоримо о зимници, перемо и сецкамо поврће и воће, пакујемо га у означене теглице, пастеризујемо.

    ЧЕТВРТАК:

    Осликавамо воће и поврће темпером на папиру.

    ПЕТАК:

    Препознај по мирису и укусу – заједно припремамо воће и поврће- перемо га, чистимо, љуштимо, сецкамо, а затим организујемо такмичарску игру у којој свако дете везаних очију траба да препозна понуђен комад воћа или поврћа. 

  • 28. август – 1. септембар

    ПОНЕДЕЉАК:

    Развој говора: Разговарамо о лету. Где смо провели лето? Обрађујемо причу о „Раку кројачу“

    УТОРАК:  Ликовна активност: наносимо боју на шаке, а након тога остављамо отисак на папиру формирајући малог „Рака кројача“.

    СРЕДА: Музичка активност: Обрађујемо песму „Радознала песма“ Драгана Лукића

    ЧЕТВРТАК: Упознајемо живи свет мора и река

    На зид качимо „реку“ и „море“ (изрезано од хамера) потом, свако извлачи по једну сличицу становника наших вода и лепи је на одговарајуће станиште на хамер папиру.

    ПЕТАКМатематичка активност:  Упознајемо јединицу мере за дужину, висину. Закључујемо да све има своју висину, односно дужину. Подсећамо се „Рака кројача“ и за шта он користи метар. Такође, знамо да свако од нас има своју висину, па је меримо на нашем висинометру.

  • 14. – 18. август

    ПОНЕДЕЉАК: „Вртић какав желим“– разговарамо са децом о вртићу из њихове маште. Подстицаћемо децу да дају предлоге, да кажу шта би желели како би њихов боравак био што пријатнији.

    УТОРАК: „Пустоловине мојих папуча“ – уз помоћ апликација причамо деци причу „Маца папучарица“. Драматизација догађаја у причи. Учимо се уредности и лепом понашању.

    СРЕДА: „Високо – ниско“ – почетни математички појмови – усвајамо релацију високо-ниско. Упоређујемо коцке, меримо сопствену висину, високо беремо јабуке, ниско јагодице… Када утврдимо ова два појма, слажемо плаве коцке н ависоку полицу, а жуте на ниску.

    ЧЕТВРТАК: Полигон – развијамо кординацију покрета, брзину, снагу, спретност, равнотежу, прецизност – распоређени по соби радимо вежбе обликовања. Затим стајемо у возић иза означене линије и једно по једно дете прелази задате препреке. Ходамо по нацртаној линији, провлачимо се испод ластиша, обилазимо око столице са лоптом између ногу, а затим обарамо постављене чуњеве.

    ПЕТАК:                           Вртић

    Вртић је створен за игру, дружење, забаву, причу.

    Ту се права другарства и важна знања стичу.

     У вртићу се живот упознаје и воли,

     Научено у њему, помаже ти у школи.

    Од амбалажног материјала правимо макету вртића.