Архиве категорија: план рада „Баш челик“

План рада за групу „Баш челик“

  • 22. април – 3. мај

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Понашање животиња у различитим годишњим добима – јесен;

    Графомоторичке вежбе у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Физичко васпитање: Ходање по ниској греди – развој координације покрета и равнотеже;

    енглески језик: Easter is coming – 13 – 13,30

    УТОРАК: Развој говора: Од гласа до слова Х; Обрада новог слова; Записујемо речи са датим словом – правимо хоботнице од папира и на њиховим пипцима уписујемо речи у којима се слово Х налази на почетку, у средини и на крају речи – развијамо прецизност, способност превођења гласовног говора у писани;

    Ликовно стваралаштво: „Држачи за ускршња јаја“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: У сусрет празнику – Разговарамо о Ускрсу, правимо ускршње декорације;

    Упознавање околине: Животиње и зима (шта животиње раде зими)

    Домаћини смо деци из Косовске Митровице – позоришној групи ,,Акваријус“, организоваћемо разнолике активности са њима – обилазак споменика културе у Чачку;

    Задаци у часопису ,,Крцко“;

    музичко забавиште: Другарство – 10 – 10,30

    енглески језик: Easter is coming – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Почетни математички појмови – број 8; Уочавамо скупове са осам елемената, упоређујемо их, записујемо нови број;

    Радионица за родитеље и децу на тему ,,Ускршња јаја“

    ПЕТАК: Велики петак – нерадни дан

    ПОНЕДЕЉАК: Васкршњи празник – нерадни дан

    УТОРАК: Упознавање околине: Животиње у пролеће – понашање животиња у пролеће;

    Завршавамо часопис ,,Крцко“

    Читамо причу из одабране дечије литературе;

    СРЕДА И ЧЕТВРТАК: Првомајски празници – нерадни дани

    ПЕТАК: Почетни математички појмови – ,,Забавна математика“ -задаци за развијање математичке способности и математичке даровитости (доцртај тачкице, нацртај фигуру која недостаје…)

    Читамо причу из одабране дечије литературе;

  • 15. – 19. април

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Временске појаве, опасности – разговарамо о опасностима изазваним временским приликама;

    Како људи чувају здравље од опасности изазваним временским приликама – проширујемо знање о временским приликама

    енглески језик: Perfect birthday presents – 13 – 13,30

    УТОРАК: На слово, на слово… рецимо.… Ф; Упознајемо се са новим гласом, уочавамо глас у речима, записујемо ново слово;

    Рецитација ,,Фифи“, Д. Лукић

    Физичко васпитање: Елементарна игра ,,Између две ватре“

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Ликовно стваралаштво: „Украси своје слово“ – 14,45 – 15,15

    Луткарска позоришна представа у вртићу „Три прасета“

    СРЕДА: Ликовно стваралаштво: ,,Пролећни цвет“ – украшавамо модел цвета ситним деловима креп папира у различитим бојама; Развијамо ситну моторику шаке

    Решавамо задатке у часопису Крцко

    Читамо причу из одабране дечје литературе

    музичко забавиште: Капље киша капљицама – 10 – 10,30

    енглески језик: Perfect birthday presents – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Почетни математички појмови – Број 7 -уочавамо седмочлане скупове, упоређујемо скупове, записујемо нову цифру

    Решавамо задатке у радном листу из математике;

    ПЕТАК: Музичко васпитање: ,,Пролећно коло“ – обрада песме по слуху;

    Решавамо задатке у радном листу ,,Логика“

    Читамо причу из одабране дечје литературе

  • 8. -12. април

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине. Кружење воде у природи – упознајемо се са начином настанка облака и процесом кружења воде у природи.

    Развој говора: На слово, на слово… рецимо У; Обрада новог гласа, записивање слова у свескама.

    енглески језик: This is my best friend – 13 – 13,30

    Филм за децу „Дамбо“ – Дом културе

    УТОРАК: Како настаје дуга? Изводимо експеримент са чашом воде и папиром – уочавамо боје дугиног спектра;

    Ликовно стваралаштво: Правимо дугу од креп папира на моделу

    Читамо причу из одабране дечије литературе;

    Ликовно стваралаштво: „Шта стоји у срцу мом“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Упознавање околине: Метеорологија – зашто је важно да знамо какво ће време бити?

    Решавамо задатке у радном листу

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    музичко забавиште: Пролеће у шуми – 10 – 10,30

    енглески језик: This is my best friend – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Почетни математички појмови: Број 6; Уочавамо шесточлане скупове, упоређујемо скупове, записујемо цифру у свескама; Задаци у радном листу из математике

    Читамо причу из одабране дечје литературе

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Скакање на једној нози кроз обруче – развијамо експлозивну снагу мишића ногу

    Завршавамо часопис ,,Крцко“

    Ликовно стваралаштво: „Венац пријатељства“ – 14,45 – 15,15

  • 1. – 5. април

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Календар – усвајамо појам календара, уочавамо дане у календару исписане црном и црвеном бојом, учимо да ,,читамо“ календар;

    Развој говора: Рецитација ,,Пролеће“ В. Царић

    енглески језик: Describing people – 13 – 13,30

    УТОРАК: Упознавање околине: Годишња доба – проширујемо знања о годишњим добима, њиховим карактеристикама, променама на биљкама и животињама и редоследу смењивања и трајању годишњих доба;

    Решавамо задатке у часопису ,,Крцко“

    Ликовно стваралаштво: „Змај добрица“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Упознавање околине: Ветар – ,,Шта је ветар, како настаје ветар? Које су врсте ветрова?“ Читамо причу ,,Ветар и Сунце“ – разговарамо о причи и уочавамо карактеристике и врсте ветрова;

    Графомоторички задаци у радном листу;

    музичко забавиште: Пролећно коло – 10 – 10,30

    енглески језик: Describing people – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Развој говора: На слово, на слово.… Ћ; Усвајамо и записујемо симбол новог слова, вежбамо правилан изговор гласа;

    Игра ,,Додај слово, па ћеш добити реч“ – на исписаним речима изостављено је једно слово. Анализом гласовне структуре речи уочавамо које слово недостаје и уписујемо га. Затим усложњавамо задатак, па је потребно заменити дато слово и направити нову реч (КаЋА-КиЋА-КуЋА)

    Читамо причу из одабране дечије литературе;

    ПЕТАК: Почетни математички појмови: Упоређивање бројева до 5; Усвајамо појам једнако и неједнако, мање и веће;

    Решавамо задатке у радном листу из математике;

    Читамо причу из одабране дечије литературе;

    Ликовно стваралаштво: „Ја путујем на Месец“ – 14,45 – 15,15

  • 25. – 29. марта

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Дан и ноћ – светли и тамни део дана; уочавамо делове дана, усвајамо њихове називе;

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Читамо причу из одабране дечије литературе;

    енглески језик: Spring fruit – 13 – 13,30

    УТОРАК:Упознавање околине: Дани у недељи – усвајамо називе и редослед дана у недељи;

    Решавамо задатке у радном листу;

    Ликовно стваралаштво: „У парку поред вртића“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Упознавање околине: Месеци у години – учимо називе и редослед месеци у години;

    музичко забавиште: Чајковски „Крцко Орашчић“ – 10 – 10,30

    Решавамо задатке у радном листу ,,Логика“ и ,,Боје и облици“

    Читамо причу из одабране дечије литературе;

    Посета ОШ ,,Драгиша Мишовић“

    енглески језик: Spring fruit – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Развој говора: Од гласа до слова Т; Уочавамо глас у речима, наводимо речи са почетним и крајњим датим гласом; Записујемо слово у свескама;

    Игра ,,Теразије“ – парови деце смишљају речи са истим бројем гласова и уз помоћ словних картица их ређају у ,,тасове“. Сваки наредни пар речи мора имати по једно слово више;

    Решавамо задатке у часопису ,,Крцко“.

    ПЕТАК:Почетни математички појмови: Број 5; Правимо петочлане скупове, упоређујемо скупове; Записујемо цифру у свескама,

    Решавамо задатке у радном листу из математике;

    Читамо причу из одабране дечије литературе;

    Ликовно стваралаштво: „Расцветали воћњак“ – 14,45 – 15,15

  • 18. – 22. март

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: На слово, на слово… рецимо С; играмо се игре погађања замишљеног појма који почиње гласом С; уочавамо глас у речима, усвајамо облик слова, украшавамо слово у свескама;

    Од хамера правимо мала сунца која украшавамо тракама од креп папира и на тај начин подстичемо развој фине моторике;

    енглески језик: Spring flowers – 13 – 13,30

    УТОРАК: Почетни математички појмови: Број 3; Уочавамо трочлане скупове, пребројавамо елементе скупова; Записујемо цифру, упоређујемо бројеве;

    Решавамо задатке у радном листу из математике;

    Ликовно стваралаштво: „Цвет од украсног папира“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Упознавање околине: Породице животиња – домаће и дивље животиње, где живе, чиме се хране, како се оглашавају;

    Задаци у радном листу;

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    музичко забавиште: „Одакле нам руке, родила их мајка“ – 10 – 10,30

    енглески језик: Spring flowers – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Музичко васпитање: Слушамо музику: Музика у служби осликавања животиња – Карневал животиња (Краљевски марш лавова, Кокошке и пилићи, Хитре животиње, Корњаче…), Препознајемо и опонашамо животиње из композиције;

    Решавамо задатке из часописа Крцко;

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Игре са лоптом – котрљање лопте између чуњева; Развој опште манипулативне спретности, брзине и оријентације у простору;

    Ликовно стваралаштво: „Рибице од штипаљки“ – 14,45 – 15,15

  • 11. – 15. марта

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: На слово, на слово.… Р; Уочавамо глас у речима, препознајемо место гласа у речи; Вежбамо правилан изговор гласа, записујемо слово у свескама;

    Правимо причу са почетним датим гласом (једно дете каже реч која почиње гласом Р, а онда свако следеће дете се надовезује са својом речи која почиње истим словом и тако смишљамо кратку причу коју ћемо после илустровати)

    енглески језик: Here comes the spring – 13 – 13,30

    УТОРАК: Шта је биљкама потребно за раст? Шта се дешава са биљком без воде, а шта без светлости? Пратићемо и сазнати -експеримент;

    Где расту биљке? – групишемо биљке према станишту на коме расту.

    Радни лист из упознавања околине;

    Ликовно стваралаштво: Честитка за маму – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Упознавање околине: Делови цвета и њихова улога -(латице, чашица, дршка); Посадићемо цвет и пратити његов развој;

    Решавамо задатке у радном листу;

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Mузичко забавиште: Висибаба мала – 10 – 10,30

    енглески језик: Here comes the spring – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Позоришна представа за децу у Дому културе: „Патролне шапе“, позориште „Пинокио“, Београд;

    Почетни математички појмови: Број 2; Уочавамо двочлане скупове, записујемо цифру у свескама и решавамо задатке у радном листу из математике;

    Попуњавамо часопис Крцко.

    ПЕТАК: Ликовно стваралаштво: Букет – од хамера, креп папира, дрвених штапића – правимо разнобојно цвеће;

    Задаци у радном листу ,,Логика“;

    Ликовно стваралаштво: Бициклисти – 14,45 – 15,15

  • 25. фебруар – 1. март

    ПОНЕДЕЉАК: Басна ,,Лав и миш“ – читамо басну, разговарамо о ликовима и поуци. Илуструјемо басну. Уочавамо главне карактеристике басни.

    енглески језик: Yourself to blame – 13 – 13,30

    УТОРАК: Од гласа до слова О; Вежбамо правилан изговор гласа, оживљавамо слово у свескама

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Ликовно стваралаштво: Ово је мој друг, другарица – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Почетни математички појмови: Цело-половина; Усвајамо појам половине, уочавамо да свако ЦЕЛО има две једнаке половине.

    Решавамо задатке у радном листу из математике.

    Читамо басну ,,Лисица и грожђе“

    Mузичко забавиште: У Будиму граду – 10 – 10,30

    енглески језик: Repetition – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Упознавање околине: Шта је звук? Који је природан звук, а који звук ствара човек? Уочавамо и препознајемо различите звукове.

    Задаци у радном листу.

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Полигон спретности, пузање и провлачење – развој снаге мишића руку и раменог појаса

    Читамо басну ,,Пас и његова сенка“

  • 18. – 22. фебруар

    ПОНЕДЕЉАК: Музичко васпитање – ,,Музичка меморија“, препознајемо различите звукове звечки направљених од природних материјала, проналазимо парове истих звукова

    Задаци у часопису „Крцко“

    Читамо причу из одабране дечје литературе

    енглески језик: Yourself to blame – 13 – 13,30

    УТОРАК: Пројектна активност – на основу приче за учење дошли смо на идеју да се упознамо са оптичким инструментима, проширимо знање о примени огледала (планирамо да посетимо кабинет за физику, сарадња са школом);

    Ликовно стваралаштво: „Смешни робот“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Почетни математички појмови: Геометријска тела (лопта, квадар, коцка, пирамида) упоређујемо геометријска тела и стичемо знања о карактеристикама

    Решавамо задатке у радном листу из математике

    Читамо причу из одабране дечје литературе

    музичко забавиште: „Садио сам репу“ – 10 – 10,30

    енглески језик: Yourself to blame – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: На слово, на слово… рецимо… Њ; Уочавамо глас у речима, записујемо нов симбол

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    ПЕТАК: Пројектна активност – развијамо идеје на основу Приче за учење „Породица од папира“ – на иницијативу деце правимо лутке од различитих материјала – пластичних чаша, флашица, текстила, вунице, и сл. Правимо изложбу радова

    Решавамо задатке у радном листу „Логика“ и „Боје и облици“

    Читамо причу из одабране дечје литературе;

    Ликовно стваралаштво: „Омиљена прича“ – 14,45 – 15,15

  • 11. – 15. фебруар

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: На слово, на слово, рецимо Н; Речи које почињу датим гласом; Уочавамо глас на почетку, у средини и на крају речи; Записујемо симбол у свескама, украшавамо слово;

    Решавамо задатке у часопису ,,Крцко“

    енглески језик: Comparison of Adjectives – 13 – 13,30

    УТОРАК: Упознавање околине: Научне играрије – Светлост – природни и вештачки извори светлости, како настаје светлост, где је све има;

    Задаци у радном листу из Упознавања околине на 70.страни.

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Читамо причу из одабране дечије литературе.

    Ликовно стваралаштво: Вила – чаробњак – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Пројектна активност: Прича за учење – ,,Све је наопачке“ – присећамо се почетка наше приче – одраза деце у стаклу док смо били на зимовању. На иницијативу деце, трагамо за новим предметима у којима можемо видети свој одраз. Уочавамо да су неки одрази реални, а неки искривљени. Истражујемо како се то дешава. Сазнајемо шта је огледало. Гледамо краткометражну научну емисију на тему ,,Зашто можемо да се видимо у огледалу“

    Гледамо филм о настанку стакла дувањем;

    Решавамо задатке у радном листу ,,Логика“ и ,,Боје и облици“;

    Mузичко забавиште: слушање музике – Сметана “Влтава” – 10 – 10,30

    енглески језик: Comparison of Adjectives – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Почетни математички појмови: Геометријски облици – (троугао, правоугаоник, квадрат и круг) уочавамо и именујемо називе геометријских облика, уочавамо њихове карактеристике – број углова и страница;

    Задаци у радном листу из математике;

    Читамо причу из одабране дечије литературе.

    ПЕТАК: Државни празник: Дан државности Републике Србије