Архиве категорија: план рада „Баш челик“

План рада за групу „Баш челик“

  • 20. – 24. јануара

    ВАЗДУХ

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Упознавање околине – Шта је ваздух, где га све има, шта се дешава приликом загревања ваздуха – експерименти

    Задаци у радном листу

    Млађа група: Дајте нам шуму, дајте нам ваздух – гледамо документарну емисију о значају ваздуха

    Играмо се куглицама од папира – такмичимо се у померању дувањем

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Старија група: Развој говора – На слово, на слово рецимо К, уочавамо глас у речима и наводимо речи које почињу датим гласом

    Задаци у часопису Крцко

    Млађа група: Развој говора – Читамо рецитацију ,,Ветар сејач“ – М. Алечковић

    Графомоторички задаци у свескама

    Ликовно стваралаштво: Доброта се дели – 13 – 13,30

    СРЕДА: Старија група: Почетни математички појмови – Геометријска тела лопта, ваљак, купа, коцка

    Задаци у радном листу из математике

    Млађа група: Разговарамо о загађивачима ваздуха и начинима очувања ваздуха

    Задаци у часопису Крцко

    Музичко забавиште: слушање музике

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Ликовно – Стварамо помоћу сламки и водених боја (дувајући ваздух разливамо боје на папиру)

    Гледамо документарну емисију ,,Без ваздуха нема даха, а без даха ха, ха“

    Млађа група: Експерименти са загревањем ваздуха

    ПЕТАК: Старија група: Музичко васпитање – Упознајемо се са врстама инструмената – дувачки инструменти

    Млађа група: Физичко васпитање – Елементарна игра ,,Задржи у ваздуху“- покушавамо да дувањем задржимо балоне у ваздуху

    Ликовно стваралаштво: Свети Сава и деца – 13 – 13,30

  • 13. – 17. јануар

    СВЕТЛОСТ

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Упознавање околине – природни извори светлости (Сунце, Месец, звезде) и вештачки извори светлости, како настаје сенка

    Задаци у радном листу

    Млађа група: Читамо басну ,,Пас и његова сенка“ Д. Обрадовић – изводимо поуку и разговарамо о особинама ликова, мењамо крај приче

    Решавамо задатке у часопису Крцко

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Старија група: Развој говора – Откривамо речи које су у вези са светлошћу и тумачимо њихово значење (свитац, светиљка, светионик и сл.)

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Млађа група: Разговарамо о значају светлости (природне и вештачке) и упознајемо се са начинима настанка сенке

    Задаци у свескама

    Ликовно стваралаштво: Мој херој – 13 – 13,30

    СРЕДА: Старија група: Почетни математички појмови – Решавамо задатке у радном листу (повежи сенке и поређај их по величини, ширини и дужини)

    Млађа група: Решавамо задатке повезивања сенке са предметом коме припада, заокруживање предмета који стварају сенку, уочавање на примерима како од доба дана зависи дужина сенке

    Читамо причу ,,Магарац Сивко и чаробни камен“

    Музичко забавиште: слушање музике

    енглески језик: At school – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Ликовно стваралаштво – вајамо од пластелина фењер, свећу, лампу, светионик

    Млађа група: Ликовно: Цртамо сенке неког предмета или бића Задатак сваког је да погоди о чему је реч на основу сенке

    Графомоторички задаци у свескама

    ПЕТАК: Старија група: Физичко васпитање – цртамо своју сенку на бетону или хамеру

    Решавамо задатке у часопису Крцко

    Млађа група: елементарна игра ,,Дан и ноћ“ помоћу реквизита (лопта, сијалица)

    Читамо причу ,,Зекин репић“

    Ликовно стваралаштво: Идемо у цркву – 13 – 13,30

  • 6. – 10. јануар

    БОЖИЋ

    ПОНЕДЕЉАК:

    Излет: Манастир Липар – месимо чеснице, сечемо бадњаке

    старија група: Развој говора Учимо рецитацију: „Жир, жир, Божићни је мир” и разговарамо о обичајима везаним за Божић

    Решавамо задатке у часопису “Крцко”

    млађа група: Развој говора: “Божићна песма” – Добрица Ерић; разговор о обичајима на Бадњи дан и Божић

    Графомоторички задаци у свескама

    УТОРАК: Божић

    СРЕДА: старија група: физичко: Традиционалне игре са орасима

    Читамо причу “Најбољи другари”

    млађа група: Игре са орасима “Кадијане”

    Читамо причу “Похлепни шакал”

    Музичко забавиште: слушање музике

    енглески језик: – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Графомоторички задаци у свескама

    Млађа група: Правимо свећу која симболизује окупљање породице око чеснице

    Решавамо задатке у часопису “Крцко”

    ПЕТАК: Старија група: Музичко: Покретна игра “МИЛИ СРПСКИ БАДЊАЧЕ”

    Млађа група: Покретна игра “Божић, Божић, благи дан”

    Ликовно стваралаштво: Како смо прославили божић – 13 – 13,30

  • 30.12.2019. – 3.1.2020.

    ПРАЗНИЦИ

    ПОНЕДЕЉАК:

    Позоришна представа у Дому културе: “Потера за Деда Мразом“

    Старија група: Развој говора: „На слово, на слово, рецимо Ј“ – проналазимо речи које у себи садрже глас Ј и проналазимо његово место у речи

    Решавамо задатке у часопису “Крцко”

    Млађа група: Развој говора: Учимо песмицу “Оци”, посвећену празнику који се слави прву недељу пред Божић

    Графомоторички задаци у свескама

    енглески језик: Happy New Year! – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Старија група: Упознавање околине: Разговарамо о предновогодишњим празницима (Детињци, Материце, Оци)

    Читамо причу “Камила и свиња”

    Млађа група: Упознајемо се са обичајима који претходе Новој години. Разговарамо о предновогодишњим паразницима

    Читамо причу „Књига о џунгли”

    Ликовно стваралаштво: Новогодишња честитка – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Новогодишњи празници – вртић неће радити

    ЧЕТВРТАК: Новогодишњи празници – вртић неће радити

    ПЕТАК: Старија група: Ликовно стваралаштво: Правимо поклоне од картонских кутија и украшавамо их

    Графомоторички задаци у свескама

    Млађа група: Ликовно стваралаштво: Правимо од платна врећице у облику чизме које пунимо бомбонама

    Решавамо задатке у часопису “Крцко”

  • 16. – 20. децембар

    ГОДИШЊА ДОБА

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Развој говора: На слово, на слово, рецимо И; уочавамо глас у речима и препознајемо његово место у речи, проналазимо речи на слово И које у у вези са зимом

    Украшавамо ирвасе

    Млађа група: Учимо рецитацију ,,Стиже зима“ – цртамо одећу коју носимо зими и украшавамо је креп папиром

    енглески језик: New Year’s resolutions – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Старија група: ,,Зима, зима, е па шта је…“ зима као годишње доба, обележја; правимо зимско дрво од хамер папира

    Млађа група: Упознавање околине: Карактеристике зиме као годишњег доба

    Игра ,,Баци грудву“

    Решавамо задатке у часопису Крцко

    Ликовно стваралаштво: Маска – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Старија група: Наспрам, између, поред – математичка релација положаја коју учимо одређујући положај разних елемената и предмета

    Млађа група: Почетни математички појмови: Кроз измишљену зимску причу пролазимо кроз класификацију, серијацију и конзервацију

    Графомотирички задаци у свескама

    Музичко забавиште: „Звончићи, звончићи“, музика и покрет

    енглески језик: New Year’s resolutions – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Обрада песме ,,Пада, пада снежак“

    Млађа група: Музичко васпитање: Покретна игра: ,,На зиму, на зиму“

    Проба Новогодишње приредбе

    ПЕТАК: Старија група: Зимске кугле од папира

    Млађа група: Од папира правимо пахуље и Снешка и украшавамо собу и прозоре

    Читамо причу ,,Забава на небу“

    Ликовно стваралаштво: Јелка од картона – 14,45 – 15,15

  • 9. – 13. децембар

    ГОДИШЊА ДОБА

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Развој говора: „На слово, на слово, рецимо Ж“ – проналазимо речи које у себи садрже глас Ж и украшавамо слово мотивима четири годишња доба

    Млађа група: Развој говора: Песма “Четири годишња доба”, разговор о песми и ликовно представљање сваког годишњег доба по групама воденим бојама. Одгонетање загонетки о годишњим добима

    енглески језик: What are you doing? – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Старија група: Упознавање околине: Карактеристике годишњих доба – израда паноа са четири годишња доба

    Читамо “Приче из чудесне шуме”

    Млађа група: Карактеристике годишњих доба – “Како се мењају годишња доба”, импровизацијом и покретима показујемо шта се догађа у сва четири годишња доба

    Читамо причу „Змај и комета“

    Ликовно стваралаштво: Животиња као човек – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Старија група: Почетни математички појмови: утврђивање релација положаја и величина – пребројавање седмица у месецима по годишњим добима

    Задаци у часопису “Крцко”

    Млађа група: Игра – “Јесен, зима, пролеће, лето, па поново све то”, увежбавање релација и промене положаја

    Графомоторичке вежбе у свескама

    Музичко забавиште: „Шири, шири“

    енглески језик: What are you doing? – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Музичко васпитање: Слушање музике “Четири годишња доба” А. Вивалди

    Графомоторички задаци у свескама

    Млађа група: Музичко васпитање: Слушање музике “Четири годишња доба” А. Вивалди

    Задаци у часопису “Крцко”

    ПЕТАК: Старија група: Ликовно васпитање – ”3D дрво“

    Читамо басну „Гавран, кукавица и сова“

    Млађа група: Ликовно васпитање – Правимо стабла и крошње са обележјима годишњих доба

    Читамо причу „Најбољи пријатељи“

    Ликовно стваралаштво: Круна – 14,45 – 15,15

  • 2. – 6. децембар

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Развој говора- Од гласа до слова Е – уочавање гласа у речима, положај у речима, као и записивање симбола у свескама

    Читамо басну ,,Пас и његова сенка“ – разговарамо о карактеристикама лика, уочавамо поуку басне

    Млађи: Развој говора – Загонетке – богатимо речник тумечењем загонетки и осмишљавањем нових

    енглески језик: Greetings – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Старија група: Почетни математички појмови – просторна релација УНУТРА-ИЗВАН

    Решавамо задатке у радном листу из математике

    Завршавамо часопис Крцко

    Млађа група: Почетни математички појмови – просторна релација ИСПРЕД-ИЗА, уочавамо положај предмета у простору у односу на друге предмете и у односу на себе

    Ликовно стваралаштво: Када пада киша – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Старија група: Упознавање околине – Месеци у години, називи и редослед

    Читамо басну ,,Лисица и гавран“

    Млађа група: Упознавање околине – Смена дана и ноћи. Правимо пано јасног приказа дана и ноћи (све што обележава дан и ноћ)

    Музичко забавиште: „Зимска песма“, слушање музике: инструменти

    енглески језик: Greetings – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Ликовно стваралаштво – Календар, рад по групама (техника колаж папир и папир у боји)

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Млађа група: Музичко васпитање – Обрада бројалице ,,Једна врана гакала“

    Решавамо задатке у часопису Крцко

    ПЕТАК: Старија група: Физичко васпитање – Скок у даљ из места

    Игра ,,Вук у потоку“

    Читамо басну ,,Лисица и рода“

    Млађа група: Физичко васпитање – Игра ,,Стонога са лоптом“

    Ликовно стваралаштво: Рођенданска торта – 14,45 – 15,15

  • 25. – 29. новембар

    ПОНЕДЕЉАК: старија група: Развој говора: „На слово, на слово, рецимо Ђ“ – Од гласа до слова Ђ – уочавамо место гласа у речи (на почетку, у средини и на крају речи), вежбање брзалице са гласом Ђ. Од колаж папира правимо слику цвета ђурђевка. У латицама цвета исписујемо слово Ђ

    млађа група: Развој говора: Читамо басну „Видре и вук“ – разговарамо о поуци басне и наводимо особине ликова. Илуструјемо басну воштаним бојама

    енглески језик: When is your birthday? – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: старија група: „Квизирација“ – такмичимо се са вршњацима из васпитне групе Јарац живодарац

    Читамо причу „Дабар Љупче гради мост“

    млађа група: Просторна релација ИЗНАД-ИСПОД, уочавање положаја предмета у простору, у односу на друге предмете. Рад у свескама, деца цртају нешто што је изнад и нешто што је испод задатог предмета

    Читамо причу „Јежић Мики је често љут “

    Ликовно стваралаштво: Добро и лоше – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Позоришна представа „Мачор у чизмама“ у Дому културе у 11 часова

    старија група: Задаци у часопису „Крцко“

    млађа група: Графомоторичке вежбе у свескама

    Музичко забавиште: „Пекарчић“

    енглески језик: When is your birthday? – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: старија група: Упознавање околине: Дани у недељи – упознајемо редослед дана у недељи

    Графомоторички задаци у свескама

    млађа група: На примеру крушке, плода који беремо у јесен учимо делове биљке

    Правимо пано „Дрво крушке“ на коме обележавамо делове биљке

    ПЕТАК: старија група: Физичко васпитање: Игра „Арјачкиње – Барјачкиње“

    Читамо причу „Ресторан под морем“

    млађа група: Физичко васпитање: полигон спретности

    Читамо причу „Авантуриста Алекс“

    Ликовно стваралаштво: Папагај -14,45 – 15,15

  • 18. – 22. новембар

    ПОНЕДЕЉАК: Старија група: Развој говора: Читамо басну ,,Две козе“- уочавамо особине ликова и поуку басне

    Од гласа до слова Д – уочавамо место гласа у речи (на почетку, у средини и на крају речи)

    Млађа група: Развој говора: Рецитација ,,Новембарске слике“ Д. Ерић, илуструјемо рецитацију воденим бојама

    енглески језик: First, second, third, fourth, fifth – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Старија група: Почетни математички појмови: Просторна релација ИСПРЕД-ИЗА, разумевање и вербализовање просторних односа, уочавање положаја предмета у односу на друге предмете и у односу на себе

    Игра ,,Постави на место“ – дете на основу налога треба да на фигури постави одређене делове на место (испред и иза фигуре)

    Задаци у радном листу из математике

    Млађа група: Упознавање околине : Делови дана (јутро, подне, вече), учимо називе и препознајемо делове дана

    Решавамо задатке у часопису ,,Крцко“

    Квизирација – такмичење између вршњака васпитне групе Баш челик и Јарац живодарац

    Ликовно стваралаштво: Кад порастем бићу… – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Старија група: Упознавање околине: Дан и ноћ – зашто се смењују дан и ноћ, дужина дана и ноћи у различитим годишњим добима

    Графомоторичи задаци у свескама

    Млађа група: Почетни математички појмови: Дани у недељи – именовање дана у недељи и познавање њиховог редоследа

    Музичко забавиште: „Где је онај цветак жути“, бројалице

    енглески језик: First, second, third, fourth, fifth – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Старија група: Музичка култура: Обрада бројалице ,,Јесен“

    Млађа група: Слушање музике – ,,Месечина“ К. Дебиси

    ПЕТАК: Старија група: Физичко васпитање: Развој равнотеже и координације покрета – ходање по танкој линији

    Читамо причу из књиге ,,Приче из шуме“

    Млађа група: Игре са чуњевима и лоптом ,,Поскакуј и не додируј предмете“

    Ликовно стваралаштво: Јеж – 14,45 – 15,15

  • 11. – 15. новембар

    ПОНЕДЕЉАК: Државни празник – Дан примирја у Првом светском рату

    УТОРАК: млађа група: Временске прилике у јесен

    предшколска група: Упознавање околине: Временске прилике – упознајемо се са основним терминима и симболима метеорологије, сазнајемо чему служи временска прогноза и ко су метеоролози. Учимо да препознајемо симболе одређених временских прилика

    Ликовно стваралаштво: Кишобрани – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: ПРОЈЕКТНА АКТИВНОСТ: Различите улоге паса у занимањима људи (ловачки, војнички, пас-водич)

    млађа група: Развој говора: Читамо причу „Дете и облачић“ – В. Станојчић и илуструјемо причу воденим бојама на већ изрезаним облачићима

    Задаци у часопису „Крцко“

    предшколска група: Развој говора: На слово… рецимо Г; уочавамо глас у речима, вежбамо правилан изговор гласа, наводимо речи са почетним и крајњим датим гласом, записујемо симбол у свескама

    Читамо причу из књиге Николете Новак ,,Приче из шуме“

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Музичко забавиште: „Јабучице црвена“

    енглески језик: When were you born? – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: млађа група: Почетни математички појмови: Упознајемо се са релацијом ВИСОКО/ НИСКО

    Задаци у „Веселом вртићу“

    Читање приче „Принцеза у магарећој кожи“

    предшколска група: Почетни математички појмови: Релације положаја – ИЗНАД-ИСПОД; уочавамо положај предмета око нас, шта се налази изнад, а шта испод нечега; правимо полигон који деца треба на основу налога да пређу (изнад и испод реквизита)

    Задаци у радном листу из математике

    ПЕТАК: млађа група: Ликовно стваралаштво: ЗМАЈЕВИ (правимо змајеве од папира и канапа и украшавамо их различитим техникама)

    Читање приче „Лисица мамила петла“

    предшколска група: Ликовно стваралаштво: Ветрењача (правимо ветрењаче од пластичних чаша и сламчица)

    Решавамо задатке у часопису „Крцко“

    Ликовно стваралаштво: Илустрација приче/бајке – 14,45 – 15,15