Архиве категорија: план рада „Баш челик“

План рада за групу „Баш челик“

  • 17. – 21. децембар

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Од гласа до слова Ж; Читамо кратку причу, трудимо се да уочимо глас Ж у речима, а онда и га и позиционирамо, да ли је на почетку, у средини или на крају речи. Развијамо слушну пажњу; Записујемо симбол у свескама, вежбамо графомоторику.

    енглески језик: My room – 13 – 13,30

    УТОРАК: Почетни математички појмови: Релације ДЕБЕЛО – ТАНКО, уочавамо предмете који су дебели и танки, упоређујемо их и усвајамо појам дебелог, танког, дебљег, тањег

    Решавамо задатке у радном листу из математике

    Читамо причу из одабране дечје литературе

    Ликовно стваралаштво: „Новогодишњи украси“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Ликовно стваралаштво: Причамо о нашим жељама и писму које бисмо написали Деда Мразу, правимо и украшавамо коверте за писмо које ћемо направити и онда му послати .

    Задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    музичко забавиште: „Деда Мразе, деда Мразе“ – 10 – 10,30

    енглески језик: New Year – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Упознавање околине: Зима као годишње доба, карактеристике, шта се дешава са биљним и животињским светом зими. Правимо слику зиме на хамеру.

    Решавамо задатке у часопису Крцко.

    Читамо причу из одабране дечје литературе.

    ПЕТАК: Посета Основној школи ,,Филип Филиповић“, такмичење у украшавању јелки.

  • 10. – 14. децембар

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Од гласа до слова Е. Наводимо речи са почетним датим гласом.

    Уочавамо глас у речима – на почетку, у средини и на крају речи. Украшавамо модел слова.

    Часопис Крцко

    Читамо изабрану бајку

    енглески језик: Good neighbours – 13 – 13,30

    УТОРАК: Почетни математички појмови: Шта је ДУГАЧКО, а шта КРАТКО

    Истражујемо, посматрамо, упоређујемо, меримо, нижемо, именујемо предмете из ближе и даље околине који могу бити дугачки и кратки.

    Задаци у радном листу из математике

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Ликовно стваралаштво: „Круна“ – 14,45 – 15,15

    Дом културе: Крцко Орашчић и четири краљевства – 16 – 17,40 часова

    СРЕДА: Упознавање околине: Годишња доба;

    Правимо пано са четири годишња доба – рад по групама;

    Задаци у радном листу;

    Читамо изабране бајку;

    музичко забавиште: „Зима, зима, е па шта је“ – 10 – 10,30

    енглески језик: My room – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Ликовно стваралаштво: Зимска чаролија – сликамо темпера бојама;

    Занимљиви и логички задаци у радном листу ,,Логика“ и ,,Боје и облици“.

    ПЕТАК: Увежбавамо рецитације и кореографију за новогодишњу приредбу;

    Графомоторички задаци у свескама.

    Читамо бајку по избору деце.

    Ликовно стваралаштво: „Маска“ – 14,45 – 15,15

  • 3. – 7. децембар

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Од гласа до слова…Ђ. Уочавамо глас у речима, наводимо речи са почетним и крајњим датим гласом. Записујемо слово Ђ;

    Учимо разбрајалицу:

    Ђи ка ђи ка коњићу,

    ђеврек мекан добићу

    Ђи ка ја, ђи ка ти,

    ја ћу ђеврек појести

    ђи ка горе ђи ка доле,

    ђеврек деца много воле!

    Обликујемо слово Ђ од теста и бојимо темпера бојама

    Часопис „Крцко“

    енглески језик: Good neighbours – 13 – 13,30

    УТОРАК: Почетни математички појмови: Релације ВИСОКО-НИСКО

    Шта је високо, шта више, а шта највише. Ниско-ниже-најниже.

    Решавамо задатке у радном листу из математике.

    Читамо причу из одабране дечје литературе.

    Ликовно стваралаштво: „Зима и животиње“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Ликовно васпитање: ,,Сликам ти причу“

    Деца осликавају своју кутију, а затим нам причају причу.

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    музичко забавиште: „Куцање ритма“ – 10 – 10,30

    енглески језик: Good neighbours – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Упознавање околине: Поток, река, језеро; Карактеристике животних заједница, биљни и животињски свет.

    Задаци у радном листу, стр. бр. 33.

    Читамо причу из одабране дечје литературе.

    ПЕТАК: Учимо да решавамо ребусе

    Задаци у радном листу ,,Логика“

    Ликовно стваралаштво: „Украсимо јелку“ – 14,45 – 15,15

  • 26. – 30. новембар

    ПОНЕДЕЉАК: Говорна вежба „Кад бих знао језик лављи“ В. Стојиљковић (развој ритма говора и артикулације гласова)

    Попуњавамо часопис „Крцко“

    Читамо причу из одабране дечје литературе

    енглески језик: In the bathroom – 13 – 13,30

    УТОРАК: Почетни математички појмови – Просторне релације ЛЕВО-ДЕСНО

    Решавамо задатке у радном листу из математике

    Ликовно стваралаштво: „Добро и лоше“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Упознавање околине – Шума као животна заједница (становници шуме, биљни свет)

    Читамо причу Н. Новак „Приче из шуме“

    музичко забавиште: „Где је онај цветак жути“ – 10 – 10,30

    енглески језик: In the bathroom – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Ликовно стваралаштво – Сове (хамер, темпера, боја, вуница)

    Графомоторички задаци у радном листу „Могу лепо да пишем“

    ПЕТАК: Музичко васпитање – Слушање музике уз импровизацију покрета „Шумски валцер“

    Занимљиви задаци у радном листу „Логика“

    Читамо причу из одабране дечије литературе.

    Ликовно стваралаштво: „Корпице са воћем“ – пластелин – 14,45 – 15,15

  • 19. – 23. новембар

    ПОНЕДЕЉАК: Почетни математички појмови – Упознајемо се са релацијама величина. Радимо експеримент са конзервацијом количина – „лептирићи и цветићи“

    Радни лист, задаци

    Читамо причу из одабране дечије литературе

    енглески језик: In the kitchen – 13 – 13,30

    УТОРАК: На слово, на слово….Д; Упознајемо се са новим словом, записујемо га, играмо се речима на слово Д

    Симболичка игра „Деда и репа“

    Графомоторички задаци у радном листу „Могу лепо да пишем“

    Ликовно стваралаштво: „Патике“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Упознавање околине: Станишта – Карактеристике живог света на ливади, у шуми, у реци, језеру, итд

    Решавамо задатке у радном листу

    Читамо бајку по избору деце

    музичко забавиште: „Разболе се лисица“ – 10 – 10,30

    енглески језик: In the kitchen – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: „Пут на магичном ћилиму“ – замишљамо да смо на чаробном путовању и прелазећи преко препрека и решавајући задатке подстичемо међусобну сарадњу, такмичарски дух и усвајамо правила социјалног живота;

    Решавамо задатке из часописа „Крцко“

    ПЕТАК: Физичко васпитање: „Тражимо стопалима“ – овладавање оријентацијом и сналажењем у простору, овладавање локомоторним и манипулативним покретима, усавршавање фине моторике

    Задаци у радном листу „Логика“ и „Боје и облици“

    Ликовно стваралаштво: „Јеж“ – 14,45 – 15,15

  • 12. -16. новембар

    УТОРАК: Развој говора – На слово,на слово .… Г

    Уочавамо глас у речима, наводимо речи са почетним и крајњим датим гласом, оживљавамо“ слово у свескама

    Учимо разбрајалицу:

    Гавран грожђе гледа,

    мерка један грозд,

    ал’ долете дрозд и однесе грозд“

    Ликовно стваралаштво: „Кишобрани“, темпере – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Почетни математички појмови: Обнављање просторних релација – играмо се игре Пронађи скривени предмет

    Према налозима (испред, иза, испод, на, поред, итд.) трагамо за скривеним предметом

    Графомоторички задаци у радном листу Могу лепо да пишем“;

    музичко забавиште: Имитирање животиња уз музику и покрет – 10 – 10,30

    енглески језик: In the kitchen – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Музичко васпитање: Ређалица Било га па није“

    Решавамо задатке у часопису Крцко“

    Читамо причу из одабране дечје литературе

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Варијације истрајног и брзог трчања

    Елементарна игра: Крени,крени сад“

    Радни лист „Логика“,Боје и облици“

    Ликовно стваралаштво: „Дрво“, комбинована техника-14,45–15,15

  • 5. – 9. новембра

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: На слово,на слово….В – Уочавамо глас В у речима, оживљавамо слово у свескама; Читамо рецитацију „Ведро слово В“

    ,,Велико В је ведро,везано као воз.

    Напиши слово в у блоку и лепо га обој скроз…..

    Позоришна представа у вртићу;

    Енглески језик: In the kitchen – 13 – 13,30

    УТОРАК: Почетни математички појмови: Просторне релације БЛИЗУ, ДАЛЕКО;

    Задаци у радној свесци;

    Читамо причу Д. Максимовић ,,Патуљкова тајна“

    Ликовно ствараштво: „Ветар у боји“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: “Упознајемо се са лепотама света“;

    Радни лист;

    Занимљиви задаци у радном листу ,,Логика“и ,,Боје и облици“ (пронађи издвојени квадрат,уочи разлике);

    Енглески језик: In the kitchen – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Ликовно васпитање: Кишобрани од семенки и зрневља;

    Решавамо задатке у часопису Крцко;

    Читамо причу ,,Орашчићи –палчићи“

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Полигон спретности;

    Елементарна игра ,,Топло-хладно“

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“;

    Ликовно ствараштво: „Дечак, девојчица“ – колаж – 14,45 – 15,15

  • 29. октобра – 2. новембра

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: ,,Принцеза Нађа и разбојник Кађа“ читамо рецитацију Душка Радовића, анализирамо текст, разговарамо о особинама и поступцима јунака, илуструјемо рецитацију;

    Графомоторички задаци у свескама;

    Енглески језик: It’s autumn! – 13 – 13,30

     УТОРАК: Упознавање околине: Лепоте домовине, обележја домовине;

    Решавамо задатке у радном листу, стр. 24 и 25.

    Читамо причу ,,Лија Ната воли да измишља“ (Приче из шуме, Н. Новак)

    Ликовно ствараштво: „Птице селице“ – 14,45 – 15,15

     СРЕДА: Почетни математички појмови: Уочавамо шта је унутра, а шта изван; Одређујемо положај предмета према другим предметима користећи речи које одређују просторне односе;

    Играмо се игре налога – трагамо за скривеним предметом користећи речи које означавају просторне односе (испред, иза, изнад, на, унутра, изван, итд.);

    Решавамо задатке у радним листовима;

    Занимљиви задаци у радним листовима ,,Логика“ и ,,Боје и облици“;

    Енглески језик: Warm clothes – 13 – 13,30

     ЧЕТВРТАК: Ликовно васпитање: ,,Животиње од лишћа“

    Читамо причу ,,Медведић Неца има трему“, (Приче из шуме)

     ПЕТАК: Физичко васпитање: Игра кенгура Такмичимо се у поскакивању са лоптом између колена циљ је да сви ,,кенгури“ стигну до линије циља;

    Усавршавамо моторичке способности окретност, спретност, хармоничност покрета и кретања;

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Ликовно ствараштво: – 14,45 – 15,15

  • 22. -26. октобар

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Занимања – проширујемо знања о карактеристикама појединих занимања, упознајемо необична занимања

    Задаци у радном листу (упознавање околине) иВесели вртић“

    Решавамо задатке у часопису „Крцко“

    енглески језик: Daily routines on weekends – 13 – 13,30

    УТОРАК: Развој говора: На слово, на слово… рецимо Б

    Уочавамо глас Б у речима, наводимо речи са почетним и крајњим датим гласом, украшавамо слово у свескама и вежбамо записивање симбола

    Графомоторички задаци у радном листу Могу лепо да пишем

    Ликовно стваралаштво: „Тепих“ – сунђер, темпере – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Ликовно стваралаштво: Правимо јесење дрво од папира (натрон папир,папир у боји)

    Читамо причу Жућа рачунџија“ Б.Ћопић

    Решавамо логиче задатке у радном листу Логика“ и Облици“

    музичко забавиште: „Јабучице црвена“ – 10 – 10,30

    енглески језик: It‘s autumn – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Музичко васпитање: Обрада песме Јесенска песма“ В. Стојанов

    Читамо причу Паук, бубица и ветрови“ Б.Ћопић

    ПЕТАК: Почетни математички појмови: Просторне релације

    НАСПРАМ, ИЗМЕЂУ, ПОРЕД;

    Решавамо задатке у радном листу из математике и

    „Весели вртић“

    Читамо причу Нећеш ми веровати“ Б. Ћопић

    Ликовно стваралаштво: „Веселе воћкице“ – 14,45 – 15,15

  • 15. – 19. октобар

    ПОНЕДЕЉАК: Почетни математички појмови: Просторне релације ИСПРЕД, ИЗА; Уочавамо шта се налази испред, а шта иза у односу на себе и друге

    Решавамо задатке у радном листу

    Читамо басну Лав и миш

    енглески језик: Daily routines flash cards – 13 – 13,30

    УТОРАК: Развој говора: На слово, на слово… рецимо А

    Наводимо речи са почетним гласом А,уочавамо глас у речима

    Цртамо и оживљавамо слово А у свескама

    задаци у радним листовима

    ликовно стваралаштво: „Руке“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Упознавање околине: Фазе живота човека

    Упознајемо основне фазе човековог развића, упоређујемо их, решавамо задатке у радном листу

    Графомоторичи задаци у радном листу Могу лепо да пишем“

    музичко забавиште: Берем, берем грожђе – 10 – 10,30

    позориште у вртићу: „Принцеза и жабац“ – 11,40

    енглески језик: Daily routines flash cards – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Говорна вежба: Смишљамо причу на основу слика

    Читамо басну „Лисица и гавран“

    задаци у радном листу Логика“ и Боје и облици“

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Вежбе крупне моторике-

    Скакање на једној нози испред,назад,лево десно.

    Развијамо  снагу мишића ногу, издржљивост, координацију покрета и концентрацију

    елементарна игра Школица“

    ликовно стваралаштво: „Јесења круна – темпере“ – 14,45 – 15,15