Архиве категорија: план рада „Баш челик“

План рада за групу „Баш челик“

  • 21. – 25. октобар

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: На слово, на слово А. Уочавамо глас у речима, наводимо речи са датим почетним гласом

    старија група: Записују симбол у свескама и цртају појмове који почињу са словом А

    млађа група: Украшавају слово А мозаик техником

    енглески језик: I like October – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Почетни математички појмови: ПРАВА и КРИВА ЛИНИЈА

    старија група: Задаци у радном листу из математике

    млађа група: Задаци у радном листу „Весели вртић“

    Ликовно стваралаштво: Боје јесени – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: ПРОЈЕКТНО ПЛАНИРАЊЕ: Проширујемо знања о псима, упознајемо нове расе, њихове одлике

    старија група: Праве псе од ролни папира – комбинована техника

    млађа група: Праве псе од пластелина

    Задаци у часопису „Крцко“

    музичко забавиште

    енглески језик: October song – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Музичко васпитање: Слушање песме „Где је онај цветак жути“ – Перголези

    Графомоторички задаци у радном листу „Могу лепо да пишем“ и „Весели вртић“

    ПЕТАК: Физичка активност: Додавање, шутирање и пријем лопте ногом. Развој мишићних група, развој експлозивне снаге мишића ногу.

    Читање приче „Лисица мамила петла“

    Ликовно стваралаштво: Веселе воћкице – 14,45 – 15,15

  • 14. – 18. октобра

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Рецитација ,,Киша“ Д. Ђорђевић

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Млађа група: графомоторички задаци у радном листу ,,Весели вртић“

    енглески језик: This is my pet – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Почетни математички појмови: Развијање појма релације величине ДУГАЧКО–КРАТКО, уочавање особине релативности ове величине

    Млађи: Упознавање појма релације величине дугачко–кратко и усвајање појмова супротних по значењу

    Задаци у радном листу из математике (међу приказаним предметима потребно је уочити, упоредити и класификовати оне који су дугачки у односу на свој пар који је краћи)

    Ликовно стваралаштво: Јесења круна – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Пројектно планирање: Пси као домаће животиње, улога и значај. Прелиставамо сликовнице и другу дечију литературу. Продубљујемо интересовања.

    Решавамо занимљиве задатке у часопису Крцко

    музичко забавиште

    енглески језик: I like October – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Ликовно стваралаштво: ,,Јесење чизме“

    Сламчицама и воденим бојама правимо шаре на нацртаним чизмицама

    Млађа група: Цртамо и бојимо воштаним бојама јесење чизме

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Прелажење преко греде-развој координације и равнотеже

    Елементарна игра ,,Између две ватре“

    Графомоторичке вежбе у радним свескама

    Ликовно стваралаштво: Руке – 14,45 – 15,15

  • 7. – 11. октобра – Дечија недеља

    ДЕЧЈА НЕДЕЉА

    ДА ПРАВО СВАКО – ДЕТЕ УЖИВА ЛАКО“

    ПОНЕДЕЉАК: У оквиру дечје недеље посетићемо коњички клуб ,,Грива“ у Трепчи

    енглески језик: Autumn is here! – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Дечја права – разговарамо о правима и обавезама деце Правимо пано са дечјим одговорима

    Ликовно стваралаштво: Игре са лоптом – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Посета Градској библиотеци

    енглески језик: This is my pet – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    Јавна манифестација “Док прелазе брда и чуке, мама и тата држе се за руке” – радионице за децу и родитеље на Градском тргу у 16,30

    ЧЕТВРТАК: Излет: Сирогојно – Злакуса – Стопића пећина

    ПЕТАК: Спортски дан – хала КК „Борац“

    Ликовно стваралаштво: Дуга изнад града – 14,45 – 15,15

  • 30. септембра – 4. октобра

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Почетно слово имена, препознајемо слова азбуке и украшавамо почетно слово имена

    Задаци у радној свесци

    енглески језик: Septembar song – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Почетни математички појмови: релације ДУГАЧКО-КРАТКО

    Задаци у радном листу из математике

    Декорација собе јесењим мотивима

    Ликовно стваралаштво: Чаробни замак – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Упознавање околине: ЧУЛА – која чула поседујемо, који су њихови органи, шта и како осећамо помоћу њих

    Радни лист стр. бр. 6

    Музичко забавиште

    Позоришња представа: Чаробњак из Оза, Дом културе у Чачку

    ЧЕТВРТАК: Музичко образовање: Обрада бројалице „Киша пада“

    Графомоторички задаци у радном листу „Могу лепо да пишем“ и „Весели вртић“

    ПЕТАК: Ликовна активност: „Чизма главу чува“ – комбинована техника, колаж и темпера

    Читање приче „Зец из цилиндра“

    енглески језик: Autumn is here! – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    Ликовно стваралаштво: Петао – 14,45 – 15,15

  • 23. – 27. септембра

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Рецитација ,,Септембар“ Д. Костић

    Графомоторички задаци у радном листу

    енглески језик: I like preschool because… – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    УТОРАК: Упознавање околине: Јесен као годишње доба – уочавамо карактеристике јесени и њена обележја

    Читамо причу из одабране дечије литературе

    Ликовно стваралаштво: Лав и жирафа – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Почетни математички појмови: Релације величина ВЕЛИКО-МАЛО; задаци у радном листу из математике

    енглески језик: I like preschool because… – прва група: 12,30 – 13, друга група – 13,00 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Музичко васпитање: Израда музичких инструмената од јесењих плодова (љуске ораха, зрна кукуруза .…), упоређујемо звукове

    Читамо причу из одабране дечије литературе

    ПЕТАК: Ликовно стваралаштво: Јесење дрво – комвинована техника (од различитих плодова јесени стварамо и обликујемо јесење дрво)

    Ликовно стваралаштво: У парку – 14,45 – 15,15

  • 16. – 20. септембра

    ПОНЕДЕЉАК: Моја ућа и шира породица – разговарамо о члановима породице и упознавање са појмом уће и шире породице, цртамо чланове породице

    Читамо причу из одабране дечије литературе

    енглески језик: This is my family – 13 – 13,30

    УТОРАК: „Моје породично стабло“- деца доносе исписано породично стабло преко кога се упознајемо са члановима шире породице, усвајамо називе чланова (тетка, теча; стриц,стрина; ујак, ујна…)

    Графомоторичке вежве у свескама

    Ликовно стваралаштво: Тата и ја идемо у набавку, перемо ауто – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Улоге чланова породице – права и обавезе, улога детета, родитеља

    Правимо пано улога у породици

    Читамо причу из одабране дечије литературе

    енглески језик: I like September – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Фазе развоја човека- именујемо поједине фазе у развоју човека и кроз разговор и апликације уочавамо разлике међу њима;

    Графомоторичке вежве у свескама

    ПЕТАК: Елементарне игре на отовореном – додавање лопте у кругу, узми и шаљи даље

    Читамо причу из одабране дечије литературе

    Ликовно стваралаштво: Пас и мачка – 14,45 – 15,15

  • 9. – 13. септембра

    ПОНЕДЕЉАК: Говорна радионица: ,,Осећам се овако…“ Разговарамо о нашим осећањима и начинима њиховог изражавања, уочавамо изразе лица за свако осећање. Правимо срећна и тужна лица. Играмо игру ,,Огледало“ – деца у паровима стоје једно наспрам другог и покушавају да опонашају мимику свог пара.

    Читамо причу: ,,Сања сањалица и златни маслачак“

    енглески језик: Our classroom – 13 – 13,30

    УТОРАК: Ликовно стваралаштво: ,,Маске осећања“ – од хамер папира правимо маске различитих осећања

    Читамо причу: ,,Церекало“

    ликовно стваралаштво: На плажи – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Музичко васпитање: Слушање музике уз изражавање осећања покретом – Брамс, Вивалди

    Читамо причу: ,,Елмер и ветар“

    енглески језик: This is my friend – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Упознавање околине: Моје тело – основни делови људског тела

    Читамо причу: ,,Ћудљива мачка“

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Вежбе за развој прецизности – гађање лоптом у циљ

    Читамо причу: ,,Прича о колуту сира“

    ликовно стваралаштво: У циркусу – 14,45 – 15,15

  • 2. – 6. септембра

    ПОНЕДЕЉАК:Јутарња гимнастика

    У оквиру теме ,,Поново смо заједно“ радимо на упознавању и зближавању деце у групи, интеграцији нове деце у групу.

    Ликовном активношћу ,,Какве су твоје очи“ у којој деца цртају очи свог друга, код деце развијамо свест о припадности групи, међусобним сличностима и разликама и учимо да примећујемо своје другаре из групе

    енглески језик: Hello, again! How are you? – 13 – 13,30

    УТОРАК: Јутарња гимнастика

    Развој говора: ,,Моје жеље“ – полазећи од мотива из бајке о златној рибици деца боје своје ,,златне рибице“ и говоре своју жељу коју записујемо на полеђини цртежа.

    Помоћу штапића ,,пецамо“ рибице и на основу текста који ће васпитачица прочитати деца погађају чија је жеља у питању. Овим путем код деце развијамо свест о припадности групи кроз препознавање жеља другара из групе, као и координацију око-рука.

    СРЕДА: Јутарња гимнастика

    ,,Шта све радимо у вртићу“ – проширујемо речнички фонд.

    Разговарамо и договарамо се о правилима у вртићу, правимо плакат са нашим правилима.

    енглески језик: Our classroom – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Јутарња гимнастика

    Почетни математички појмови: ,,Хајде да бојимо“ – повезујемо одговарајуће слике са датим бојама – препознавање основних боја.

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Игре за постављање деце у врсту, колону, круг

    Вежбе обликовања

    Игре: ,,Птице на жици“, ,,Воз“

  • 26. – 30. августа

    ПОНЕДЕЉАК: јутарња гимнастика

    Упознајемо континенте: Антартик – положај и знаменистости, правимо мапу Антартика са обележјима

    УТОРАК: јутарња гимнастика

    Живи свет на Антарктику – правимо пингвине од домаћег пластелина

    СРЕДА: јутарња гимнастика

    Становништво и насеља Антарктика , цртамо замишљену кућу на Антарктику

    ЧЕТВРТАК: јутарња гимнастика

    Гледамо едукативну емисију о Јужном полу

    ПЕТАК: јутарња гимнастика

    Елементарна игра: “Између две ватре“

  • 19. – 23. августа

    ПОНЕДЕЉАК: јутарња гимнастика

    Упознајемо континенте: Аустралија – положај и знаменистости, правимо мапу Аустралије са њеним обележјима

    УТОРАК: јутарња гимнастика

    Живи свет Аустралије – цртамо карактеристичне животиње дрвеним бојицама

    СРЕДА: јутарња гимнастика

    Становништво, језици и културна обележја Аустралије, цртамо заставу

    ЧЕТВРТАК: јутарња гимнастика

    Читамо абориџинску легенду „Зашто звезде сјаје“ и илуструјемо

    ПЕТАК: јутарња гимнастика

    Покретна игра „Стаза пса овчара“