Архиве категорија: план рада „Баш челик“

План рада за групу „Баш челик“

  • 18. – 22. фебруар

    ПОНЕДЕЉАК: Музичко васпитање – ,,Музичка меморија“, препознајемо различите звукове звечки направљених од природних материјала, проналазимо парове истих звукова

    Задаци у часопису „Крцко“

    Читамо причу из одабране дечје литературе

    енглески језик: Yourself to blame – 13 – 13,30

    УТОРАК: Пројектна активност – на основу приче за учење дошли смо на идеју да се упознамо са оптичким инструментима, проширимо знање о примени огледала (планирамо да посетимо кабинет за физику, сарадња са школом);

    Ликовно стваралаштво: „Смешни робот“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Почетни математички појмови: Геометријска тела (лопта, квадар, коцка, пирамида) упоређујемо геометријска тела и стичемо знања о карактеристикама

    Решавамо задатке у радном листу из математике

    Читамо причу из одабране дечје литературе

    музичко забавиште: „Садио сам репу“ – 10 – 10,30

    енглески језик: Yourself to blame – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: На слово, на слово… рецимо… Њ; Уочавамо глас у речима, записујемо нов симбол

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    ПЕТАК: Пројектна активност – развијамо идеје на основу Приче за учење „Породица од папира“ – на иницијативу деце правимо лутке од различитих материјала – пластичних чаша, флашица, текстила, вунице, и сл. Правимо изложбу радова

    Решавамо задатке у радном листу „Логика“ и „Боје и облици“

    Читамо причу из одабране дечје литературе;

    Ликовно стваралаштво: „Омиљена прича“ – 14,45 – 15,15

  • 11. – 15. фебруар

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: На слово, на слово, рецимо Н; Речи које почињу датим гласом; Уочавамо глас на почетку, у средини и на крају речи; Записујемо симбол у свескама, украшавамо слово;

    Решавамо задатке у часопису ,,Крцко“

    енглески језик: Comparison of Adjectives – 13 – 13,30

    УТОРАК: Упознавање околине: Научне играрије – Светлост – природни и вештачки извори светлости, како настаје светлост, где је све има;

    Задаци у радном листу из Упознавања околине на 70.страни.

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Читамо причу из одабране дечије литературе.

    Ликовно стваралаштво: Вила – чаробњак – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Пројектна активност: Прича за учење – ,,Све је наопачке“ – присећамо се почетка наше приче – одраза деце у стаклу док смо били на зимовању. На иницијативу деце, трагамо за новим предметима у којима можемо видети свој одраз. Уочавамо да су неки одрази реални, а неки искривљени. Истражујемо како се то дешава. Сазнајемо шта је огледало. Гледамо краткометражну научну емисију на тему ,,Зашто можемо да се видимо у огледалу“

    Гледамо филм о настанку стакла дувањем;

    Решавамо задатке у радном листу ,,Логика“ и ,,Боје и облици“;

    Mузичко забавиште: слушање музике – Сметана “Влтава” – 10 – 10,30

    енглески језик: Comparison of Adjectives – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Почетни математички појмови: Геометријски облици – (троугао, правоугаоник, квадрат и круг) уочавамо и именујемо називе геометријских облика, уочавамо њихове карактеристике – број углова и страница;

    Задаци у радном листу из математике;

    Читамо причу из одабране дечије литературе.

    ПЕТАК: Државни празник: Дан државности Републике Србије

  • 4. – 8. фебруар

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Од гласа до слова М; Уочавамо место гласа у речима, наводимо речи са почетним и крајњим датим гласом; Украшавамо облик слова М техником мозаик

    Читамо бајку из књиге ,,Најлепше бајке света“

    енглески језик: Claudy winter day – 13 – 13,30

    УТОРАК: Почетни математички појмови: Линије – крива и права линија, отворена и затворена линија

    Задаци у радном листу из математике

    Ликовно стваралаштво: Пинтвини – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Ликовно стваралаштво: Пластично обликовање – линије од пластелина, правимо нашу причу

    Решавамо задатке у часопису Крцко

    музичко забавиште: „Другарство“ – 10 – 10,30

    енглески језик: Claudy winter day – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Упознавање околине: Ваздух – где све има ваздуха, има ли ваздух тежину и облик? Експериментишемо са чашом воде, папиром

    Читамо причу из књиге ,,Најлепше бајке света“

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Ходање по танкој линији – развијамо равнотежу и координацију покрета

    Задаци у радном листу ,,Логика“

    Ликовно стваралаштво: „Биљка пењачица“ – 14,45 – 15,15

  • 28. јануар – 1. фебруар

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Од гласа до слова Љ; Уочавамо глас у речима – почетни, медијални и финални глас; Наводимо речи са почетним гласом Љ; Записујемо слово у свескама

    Читамо причу из одабране дечје литературе

    енглески језик: In a restaurant – 13 – 13,30

    УТОРАК: Музичко васпитање: Обрада песме по слуху – ,,Пада снежак“

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Ликовно стваралаштво: Деца на снегу – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Почетни математички појмови: Једнакобројни и неједнакобројни скупови

    Задаци у радном листу из математике

    Читамо причу

    музичко забавиште: „Бајка о славују“ – 10 – 10,30

    енглески језик: In a restaurant – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Физичко васпитање: Елементарна игра „Топло – хладно“; Развој координације покрета

    Задаци у часопису Крцко

    ПЕТАК: Упознавање околине: Чиме све можемо мерити време – часовник; Шта показује велика, шта мала казаљка – минут и сат

    Решавамо задатке у радном листу

    Читамо причу из одабране дечје литературе

    Ликовно стваралаштво: „Свемирски брод“ – 14,45 – 15,15

  • 21. – 25. јануара

    ПОНЕДЕЉАК: У сусрет празнику: Читамо приче и легенде посвећене Светом Сави;

    Илустровање приче по жељи;

    Радни лист из Упознавања околине 48. стр.

    Графомоторички задаци у радним свескама;

    енглески језик: In a restaurant – 13 – 13,30

    УТОРАК: Музичко васпитање: Светосавска химна – обрада песме по слуху;

    Задаци у часопису Крцко;

    Читамо причу из одабране дечије литературе;

    Ликовно стваралаштво: Илустрација приче – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Развој говора: Од гласа до слова Л; Уочавамо глас у речима, наводимо речи са почетним и крајњим гласом; Записујемо слово у свескама;

    музичко забавиште: „Што северац тако дува“ – 10 – 10,30

    енглески језик: In a restaurant – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Ликовно стваралаштво: Лик Светог Саве – цртање воштаним бојама;

    Задаци у радном листу Логика и Боје и облици;

    ПЕТАК: Почетни математички појмови: Скупови – шта је скуп, чланови скупа;

    Уочвамао скупове, формирамо нове на основу одређених захтева;

    Здаци у радном листу из математике;

    Читамо причу из одабране дечије литературе;

    Ликовно стваралаштво: „Свети Сава“ – 14,45 – 15,15

  • 14. – 18. јануар

    ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Птице станарице – шта птице раде зими, чиме се хране, како им можемо помоћи; Развијамо осећајност, љубав према природи и животињама;

    Правимо хранилице за птице од пластичних флаша;

    енглески језик: Food and drinks – 13 – 13,30

    УТОРАК: Развој говора: На слово, на слово….К; Обрада гласа и слова;

    Рецитација „Кока и лија“

    Графомоторички задаци у радном листу „Могу лепо да пишем“

    Ликовно стваралаштво: „Смешни Снешко“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Упознавање околине: Дан и ноћ; Светли и тамни део дана – обданица и ноћ; Учимо називе делова дана (јутро, пре подне, подне, после подне, вече, ноћ, поноћ)

    Задаци у радном листу

    музичко забавиште: „Што северац тако дува“ – 10 – 10,30

    енглески језик: Food and drinks – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Ликовно стваралаштво: Сликамо темпера бојама на тему ,,Птице на снегу“

    Решавамо задатке у часопису Крцко;

    ПЕТАК: Физичко васпитање: Пузање и провлачење на различите начине (четвороношке, потрбушке, провлачење испод конопца) – развој мишића руку и раменог појаса, утицај на покретљивост зглобова;

    Ликовно стваралаштво: „Моја соба“ – 14,45 – 15,15

     

  • 7. – 11. јануар

    ПОНЕДЕЉАК: Божић

    УТОРАК: ,,У свету бајки“ – упознајемо се са пореклом и значајем бајки, разговарамо о пореклу бајки повезаним са улогама у породици (за време зимског периода када су деца више времена проводила у кући, баке и деке су за децу измишљали бајке).

    Играмо се игре асоцијација на тему познатих бајки.

    Ликовно стваралаштво: „Како смо прославили Божић“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: ,,Бајка о лабуду“ Д. Максимовић

    Разговарамо о теми бајке, ликовима, илуструјемо бајку;

    Графомоторички задаци у радном листу;

    музичко забавиште: „Преко брда, преко брега“ – 10 – 10,30

    енглески језик: Food and drinks – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: ,,Дани у недељи“

    Игра коло наоколо:

    Понедељак момак јак, коловођа лак.

    До њега је уторак.

    У средини реда, ситно везе среда.

    Четвртак се клати, њега петак прати.

    А субота сама, преплиће ногама.

    На крају у венцу, недеља на кецу.

    Откад су се састали, нису с колом престали.

    Уочавамо редослед дана у недељи, учимо називе свих дана.

    ПЕТАК: Од гласа до слова Ј; Уочавамо глас у речима, наводимо речи са почетним датим гласом; Записујемо слово у свескама;

    Завршавамо часопис ,,Крцко“

    Ликовно стваралаштво: „Шарени петао“ – 14,45 – 15,15

  • 31. децембар 2018. год. – 4. јануар 2019. год.

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Од гласа до слова И. Уочавамо глас у речима – иницијални, медијални и финални глас; Цртамо – оживљавамо слово И у свескама

    Задаци у радном листу Логика и Боје и облици

    енглески језик: Jingle bells – 13 – 13,30

    УТОРАК: Државни празник.

    СРЕДА: Државни празник.

    ЧЕТВРТАК: Народни обичаји за Бадњи дан и Божић, (ко је положајник, зашто се и како сече бадњак, чесница…). Разговарамо о предстојећим празницима, читамо рецитације и приче везане за Божић;

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    ПЕТАК: Рецитација ,,Жир, жир, Божићни је мир“; Усвајамо стихове рецитације

    Гледамо цртани филм о рођењу Исуса Христа – интернет учионица – 11 – 11,45

    Завршавамо часопис ,,Крцко“

    Ликовно стваралаштво: „Нова година у мојој породици“ – 14,45 – 15,15

     

  • 24. -28. децембар

    ПОНЕДЕЉАК: Празници нам стижу… Читамо приче и песмице о предстојећим празницима

    Новогодишња приредба.

    енглески језик: New Year – 13 – 13,30

    УТОРАК: Развој говора: Од гласа до слова З

    Уочавамо глас у речима, наводимо речи са почетним и крајњим датим гласом. Записујемо слово у свескама

    Читамо причу о предстојећим празницима

    Ликовно стваралаштво: „Новогодишње честитке“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Упознавање околине: Месеци у години. Учимо називе месеци, уочавамо којим годишњим добима припадају. На хамеру правимо пано са месецима у години.

    Задаци у радном листу

    Часопис ,,Крцко“

    музичко забавиште: „Ала веје, веје“ – 10 – 10,30

    енглески језик: Jingle bells– 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Музичко васпитање: Покретна игра: ,,Зека и снег“

    ,,Пада снег, пада снег, зека јури бос низ брег!

    Трчи кући зеко мој, смрзнуће се носић твој!“

    Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    Читамо приче и песме о предстојећим празницима

    ПЕТАК: Ликовно стваралаштво: Правимо новогодишње честитке

    Задаци у радном листу ,,Логика“ и ,,Боје и облици“;

    Ликовно стваралаштво: „Шарени снешко“ – 14,45 – 15,15

  • 17. – 21. децембар

    ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: Од гласа до слова Ж; Читамо кратку причу, трудимо се да уочимо глас Ж у речима, а онда и га и позиционирамо, да ли је на почетку, у средини или на крају речи. Развијамо слушну пажњу; Записујемо симбол у свескама, вежбамо графомоторику.

    енглески језик: My room – 13 – 13,30

    УТОРАК: Почетни математички појмови: Релације ДЕБЕЛО – ТАНКО, уочавамо предмете који су дебели и танки, упоређујемо их и усвајамо појам дебелог, танког, дебљег, тањег

    Решавамо задатке у радном листу из математике

    Читамо причу из одабране дечје литературе

    Ликовно стваралаштво: „Новогодишњи украси“ – 14,45 – 15,15

    СРЕДА: Ликовно стваралаштво: Причамо о нашим жељама и писму које бисмо написали Деда Мразу, правимо и украшавамо коверте за писмо које ћемо направити и онда му послати .

    Задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

    музичко забавиште: „Деда Мразе, деда Мразе“ – 10 – 10,30

    енглески језик: New Year – 13 – 13,30

    ЧЕТВРТАК: Упознавање околине: Зима као годишње доба, карактеристике, шта се дешава са биљним и животињским светом зими. Правимо слику зиме на хамеру.

    Решавамо задатке у часопису Крцко.

    Читамо причу из одабране дечје литературе.

    ПЕТАК: Посета Основној школи ,,Филип Филиповић“, такмичење у украшавању јелки.