23. – 27. септембра

КАРТИЦЕ И ПРЕДМЕТИ

На почетку показујемо деци верну фотографију предмета и то чинимо само са три предмета и три картице. Стављамо картице испред деце, узимамо први предмет и пажљиво га посматрамо, кажемо детету његов назив и стављамо га поред његове слике. Настављамо тако са другим предметима, осим ако дете покаже жељу да самостално настави даље.

Ова вежба помаже деци да схвате прелажење на апстрактно размишљање. Предмет који дете држи у руци исти је као онај који се налази на картици.

За ову игру није неопходно да дете зна да говори, али да трба да буде у стању да се концентрише и посматра док му ми показујемо неку активност. Касније ћемо моћи да направимо картице које су сличне, али не потпуно идентичне са оним што представљају: фотографију пса коју дете треба да повеже са фигурицом пса, или фотографију на којој је приказана само глава пса. Слике које нису у потпуности дентичне са предметима захтевају више размишљања. Деца веома воле ове активности и можемо да их варирамо користећи све више серИја предмета.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *