2. – 6. септембра

ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

На средини собе налазе се два идентична полигона за обе групе, у центру сваког налази се метар, око њега су траке које представљају стазе којима ће деца ићи до њега. Обе групе имају задатак да док траје одређена музичка композиција пронађу стазу којом ће најбрже доћи до метра, односно стазу најмање дужине. Чланови обе групе до решења могу доћи разговором, покушајима, мерењем уз помоћ делова тела (пре почетка игре сву децу подстичемо да договором дођу до заједничке стратегије у својој групи)

Прича пред спавање: „Једнорози чарају“

УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање

Деци делимо папире који ће представљати тепих, и задату дужину тепиха, метар и темпере. Чланови група заједно мере, секу и боје тепих (у току игре чланови групе морају се договорити ко ће мерити тепих, ко ће сећи а ко држати, које боје ће користити приликом бојења тепиха, да ли ће он имати неки мотив на себи…).

Прича пред спавање: „Лептирица балерина“

енглески језик: Hello, again! How are you? – 13 – 13,30

СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

Децу делим у две групе. Групе седе за својим столовима, на сваком столу налази се шема на којој је нацртана шума, бакина кућа и неколико стаза које могу довести до ње. Свакој групи дајемо модел девојчице која представља Црвенкапу и говорим да је њихов задатак да заједничким снагама пронађу пут којим ће она најбрже стићи до баке, односно пут најмање дужине. Групе морају саме пронаћи начин на који ће решити овај задатак, разговором и договором морају осмислити стратегију (мерити стазе Црвенкапиним корацима, мерити стазе дужином шаке…). По завршетку представници обе групе показаће васпитачу и противничкој групи које је њихово решење и зашто. На крају проверавамо сваку стазу заједно и долазимо до закључка која група је пронашла најкраћу стазу.

Прича пред спавање: „Мала жаба скаче“

ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

Одлазимо до атлетске стазе. Организујемо трку и меримо ко је највише претрчао. Меримо стазу дужине 60м и организујемо такмичење.

Прича пред спавање: „Ко високо лети – ниско пада“

енглески језик: Our classroom – 13 – 13,30

ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

На великом папиру исцртавамо метар и меримо висину сваког детета. Како би деца могла лакше да уоче колико су високи цртају симбол по својој жељи и лепе на метар.

Прича пред спавање: „Ово прасе“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *