2. – 6. септембра

КОРЊАЧА И ЗЕЦ

ЦИЉЕВИ: развијање способности слушања саговорника, дисциплиновање, развијање пажње и концентрације, богаћење речника, правилно изговарање речи, подстицње маште, креативности, развијање позитивног става према књижевним делима. Децу ћемо поделити у две групе и свакој групи ћемо дати једну слагалицу. Њихов задатак је да сложе слагалицу и именују животињу на слици коју су добили. Позваћемо децу да седну на тепих, након тога ћемо им изражајно прочитати басну ,,Корњача и зец”. Питаћемо децу да ли знају значење свих речи. Након читања ћемо повести разговор са децом:

* Које се животиње помињу у басни?

*Ко вам се више допао? Ко вам се мање допао? Зашто? * У вези са чим су се расправљали корњача и зец?

*Шта су урадили како би сазнали ко је бржи?

* Шта је урадио зеко на почетку трке? Да ли је њему трка била важна? Како се понашао зец током трке? Шта је корњача урадила на почетку трке?

*Ко је победио: корњача или зец? Зашто?

* Каква је корњача кад није желела да пусти зеца да победи?

*Закључујемо да корњача није била упорна, не би победила зеку.

*Да ли је стварно зец спорији од корњаче?

*Како изгледа корњача? Шта зека има на себи? Где они живе, чиме се хране…

Имитирамо кретање корњаче и зеца.

Након тога, деца ће сести за сто, цепкати папир у боји коју ће лепити и тако обојити цртеж корњаче и зеца.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *