6. – 10. мај

ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска група и млађа група: вршимо драматизацију приче “Сунце и Месец” помоћу апликација. Разговарамо о добима током једног дана. Затим деци кажемо одређено доба дана и прозовемо дете које ће опонашати неку радњу коју тада изводи. За свако доба дана (јутро, подне, вече) по двоје-троје деце опонаша по једну радњу, а да се не понављају. Показујемо слике чији је редослед промењен. Деца имају задатак да логички распореде слике онако како радње обављају у току одређеног дела дана (логички след).

Прича пред спавање: Медвед и крушка

УТОРАК: јутарње петоминутно вежбање

Предшколска група и млађа група: васпитач доноси торбу у којој се налазе различите врсте сатова. Васпитач на часовнику покаже како се одређује колико је сати. Објасни малу и велику казаљку. Покаже секундару. На неколико примера покаже деци време на сату. Помогне деци која желе да наместе казаљке на неко изабрано време. Вежбамо. Свако дете добије папир на коме је нацртан часовник. Задатак му је да одреди време за нешто што воли (цртани, шетња, игра са другом…).

Прича пред спавање: Снежана и седам патуљака

Енглески језик: Kindergarten song – 12 – 12,30

СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска група и млађа група: Одлазак у Градску библиотеку, посета Дечјем одељењу и сусрет деце са књигом. Читамо приче и разговарамо о књигама. Након повратка у вртић правимо наше књиге.


ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

Музичко забавиште: Миљено цвеће шарено, Киша пада – 9 – 9,30

Предшколска група: од гласа до слова У. Игра на слово на слово У. Украшавамо слово у радним свескама. Читање приче о цару који је учио слово У.

Млађа група: решавање задатака у часопису Крцко и попуњавање радног листа Весели вртић.

Прича пред спавање: Дабар Љупче прави мост

Енглески језик: Kindergarten song – 12 – 12,30

ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска и млађа група: изводимо кратку драматизацију „Живот пре човека“ и разговарамо о ономе што смо чули. Говоримо о прошлости и будућности. Доносим стару корпу да погледамо старе предмете које смо донели. Говоримо деци да су те предмете наше баке и деке користили у прошлости, а да сада ми користимо другачије и да ћемо тек када порастемо користи, и још неке друге предмете. Новије.

Бирамо дете бројалицом. Задајемо му да изговори једну ситуацију, деца погађају да ли се она десила у прошлости, садашњости или будућности.

Прича пред спавање: Јеж Мики

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *