6. – 10. мај

ПОНЕДЕЉАК: јутарње телесно вежбање

Обрада песме: „ Капљица воде“

Капљица мора на земљу пасти, како би цветић могао расти.

Са извором она путује даље и шуштав шапат рибици шаље.

У поток жури, и млин окреће, у реци по њој, лађа се креће!

А да капљица није пала, на свету ни мора не би постојала.

Радни листови.

Прича за поподневни одмор: „Јурим по башти“

УТОРАК: јутарње телесно вежбање

Разговори на тему воде: Вода може бити? Шта знамо о води? Где се све налази вода? За шта се све употребљава вода? – Упознавање и истицање значаја воде у природи.

Радни листови

Прича за поподневни одмор: „Пепељуга“

СРЕДА: јутарње телесно вежбање

Музико забавиште: Миљено цвеће шарено, Киша пада– 9,20 – 9,40

Ликовно стваралаштво: децу делимо у две групе и за ову активност користимо водене боје: Прва група „Необичне капљице“ – капљемо боје на лист папира, а затим дувамо кроз сламчицу. Друга група „Дуга“ акварел

Прича за поподневни одмор: „Шта ли хоће Јова“

ЧЕТВРТАК: јутарње телесно вежбање

Експерименти: *шта плута, а шта тоне.

*погоди по укусу: слатко, слано, кисело.

Радни листови: графомоторика

Прича за поподневни одмор: „Од Краљева до Ваљева“

ПЕТАК: Јутарње телесно вежбање

Разгледање енциклопедије

Бележимо дечије изјаве „каква вода може бити“

Радни листови.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *