8. – 12. април

ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска и млађа група: полигон спретности, вежбамо проблачење, пузање, поскоке. Обилазимо чуњеве и упознајемо се са фудбалом као спортом.

Прича пред спавање: „Мало јагње“

УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска и млађа група: Доносимо макету телевизора. Када „укључимо“ телевизор, читамо временску прогнозу. Водимо краћи разговор. Пустамо снимак временске прогнозе која се емитује на радију, покажемо где се у новинама налази временска прогноза, покажемо на телефону тако да сва деца виде.

Показујемо им симболе временских прилика, наводимо их да нам објасне шта они значе. Показујемо им илустрације временских симбола (облачно, кишовито, сунчано, претежно сунчано, снег, умерен и јак ветар). Изводимо децу у двориште вртића. Играмо се игре улога „Ми смо метеролози“. Процењујемо какво ће бреме бити, са које стране дува ветар, какве је јачине, да ли има сунца и облака. Наравно на основу виђеног деца прогнозирају какво ће време бити сутра.

Прича пред спавање: „Лав кукавица“

Енглески језик: This is may best friend – 12 – 12,30

СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска група: Од гласа до слова С (тражимо предмете, имена које почињу и које се завршавају на слово С. Тражимо слово С у средини и на крају речи). Попуњавамо радне листове из говора.

Млађа група: разговарамо како се облачимо када излазимо у двориште да се играмо у пролеће. Доносимо различите делове гардеробе упознајемо се са релацијом уско, широко.

Прича пред спавање: „Баш такав какав си“

ЧЕТВРТАК:Јутарње петоминутно вежбање

Музичко забавиште: Пролеће у шуми – 9 – 9,30

Предшколска група: На зид поставља хамер на коме је нацртана земљина кугла. Разговарамо о количини воде на нашој планети. Васпитач постави постер на коме је приказано кружење воде у природи. Подстиче децу да посматрањем закључе шта се дешава са водом. Објашњава им фазе кружења воде у природи.

Децу делимо у четири групе. Свака група добија један већи лист белог папира, апликације: сунце, облак, дрвеће, цвеће – све направљено од тањег картона. Задатак за све групе је да помоћу добијеног материјала представе кружење воде у природи. Фломастерима светло плаве боје треба да доцртају капљице воде која испарава, одлази на небо и формира облаке, а фломастерима тамно плаве боје капљице кише које се враћају на Земљу. Процењује се успешност реализације задатака, дају сугестије за евентуалне корекције и допуне.

Прича пред спавање: „Летење у балону“

Енглески језик: This is may best friend – 12 – 12,30

ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска и млађа група: Сви треба удобно да се сместе, легну на под и затворе очи. Васпитач каже деци да два до три пута отворе и затворе очи. Учимо боје светлости. Деца добијају слагалицу на којој се налази дуга. Читамо причу о дуги, показујемо призму.

Задајемо задатке по групама: Прва група – прави дугу од колаж папира. Друга група – слика дугу полукружним потезима слажући боје једну испод друге (темпера).

Васпитач узме други папир и отискује га на претходни. Поступак понавља све док темпера

може да осликава дугу на други папир. Трећа група – боји цртеж дуге, тако да редослед

боја буде правилан. Четврта група – свако доцрта дугу на другом крају призме.

Прича пред спавање: “Лисац и колачи”

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *