8. – 12. април

ПОНЕДЕЉАК: јутарње телесно вежбање

Обрада песмице ,,Зрно“

Свака травка, цвет ил’ дрвце, на почетку буде зрнце.

Кад у земљу оно доспе, кад се на њега киша проспе,

тад се деси чаролија, мало зрно тад проклија.

У земљи се корен шири, а из земље лист провири,

па се свету тад насмеје, док га сунце с’неба греје.

Зрно-дрво тад порасте, до облака и до ласте.

Зрно-жбун, тад шири гране, овде, онде на све стране.

Зазелени, зрно-трава, замирише зрно-цвет,

ето тако и настаде овај дивни биљни свет.

Прича за поподневни одмор: „Сарина лутка“

Радни листови.

Филм ,,Дамбо“ – Дом културе 16:00 часова

УТОРАК: јутарње телесно вежбање

Усвајање знања о биљкама и деловима биљке, развијање правилног односа према начину одгајања биљке. Посматрамо плакат о развијању биљке (цвета) I фаза-семе; II фаза- корен; III фаза-клица; IV фаза-стабљика; V фаза-лист; VI фаза-цвет. Учимо шта је све потребно за успех семена (вода, одговарајућа температура, земља, минерали, светлост…)

Обнављање песмице

Прича за поподневни одмор: „Меда ми узео кревет“

Радни листови

СРЕДА: јутарње телесно вежбање

Музико забавиште: Пролеће у шуми – 9,20 – 9,40

Ликовно стваралаштво – цртамо настанак једне биљке од семена до цвета – дрвеним бојицама

Обнављање песмице

Прича за поподневни одмор: „Сима и Неца“

Радни листови.

ЧЕТВРТАК: јутарње телесно вежбање

Посадићемо биљке и пратити њихов развој док не постану одрасли цвет. Свако дете ће имати своју биљку о којој ће бринути у наредном периоду. Стварамо осећај одговорности.

Обнављање песмице.

Прича за поподневни одмор: „Гусеница и Лала“

Радни листови.

ПЕТАК: Јутарње телесно вежбање

Идемо у посету Институту за воћарство (научно истраживачка институција у области воћарства, заштите биља). Разговараћемо како они брину о биљкама, како им помажу да опстану и шта све користе. Показаће нам просторије, њихову опрему, воћњаке, итд.

Обнављање песмице

Прича за поподневни одмор: „Шарени шешири“

Радни листови

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *