22. април – 3. мај

ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање.

Предшколска и млађа група: изражајно читамо „Пролећну песму“ и водимо разговор о њој. Истичемо шта животиње раде у пролеће. Бројалицом одабирамо два детета која стоје једно наспрам другог држећи се за руке, руке су у узручењу. Једно дете је „медвед“, а друго „лептирић“. Остала деца певају песму и провлаче се испод њихових руку. Када се песма заврши руке се спуштају, а дете које буде ухваћено бира да ли ће стати иза „медведа“ или „лептирића“. На крају се екипе надвлаче. Екипа која прва пређе линију је изгубила у игри. Подсећам децу и на текст песме „Ласте проласте“.

Прича пред спавање: „Мало јагње“

УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање.

Предшкоклска и млађа група: Упознајемо се са Ускрсом као празником. Разговарамо о обичајима које тада спроводимо. Усвајамо стихове песме „Ускршње јутро“:

Ускршње јутро кад се јави

сваком на лицу осмех заблиста.

Данас је празник, данас се слави

дан васкрсења Исуса Христа.

Шарена јаја на столу стоје

у исплетеној корпи од прућа,

свако од нас ће добити своје,

остаће једно – наш чуваркућа.

Поздравимо спаситеља,

његова је била жеља

да нас води љубав, вера, нада.

Човечанство нека цело

Исусово следи дело.

Прича пре спавања: „Супер робот“

Енглески језик: This is may best friend Easter is coming – 12 – 12,30

СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање.

Предшколска и млађа група: Пред децу доносимо различите врсте сатова. Разговарамо о њиховим карактеристикама и истичемо зашто је добио такав назив. Истичемо важност мерења времена. На часовнику покажемо како се одређује колико је сати. Објаснимо малу и велику казаљку. Покажемо секундару. На неколико примера покажемо деци време на сату. Помогнемо деци која желе да наместе казаљке на неко изабрано време. Вежбамо.

Свако дете добије папир на коме је нацртан часовник. Задатак му је да одреди време за нешто што воли (цртани, шетња, игра са другом…). Учиниће то тако што ће нацртати малу и велику казаљку. Након тога, свако покаже свој цртеж и објасни колико је сати на његовом сату и шта он у то време воли да ради.

Прича пре спавања: „Уображена врана“

ЧЕТВРТАК:Јутарње петоминутно вежбање.

Музичко забавиште: Другарство – 9 – 9,30

Предшколска и млађа група: помоћу шарених трака и црног хамера правимо ускршњег зеца. Решавамо задатке у часопису Крцко.

Прича пре спавања: „Веверица Наца нема реп“

Енглески језик: Easter is coming – 12 – 12,30

ПЕТАК: Велики петак – нерадни дан

ПОНЕДЕЉАК: Васкршњи празник – нерадни дан

УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање.

Припремна и млађа група: вршимо драматизацију приче „Сунце и Месец“ помоћу апликација. Деци кажем одређено доба дана и прозовемо дете које ће опонашати неку радњу коју тада изводи. За свако доба дана (јутро, подне, вече) по двоје-троје деце опонаша по једну радњу, а да се не понављају. Показујем слике чији је редослед промењен. Деца имају задатак да логички распореде слике онако како радње обављају у току одређеног дела дана (логички след).

Прича пре спавања: „Нерасположена овца“

СРЕДА И ЧЕТВРТАК: Првомајски празници – нерадни дани

ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање.

Припремна и млађа група: изводимо кратку драматизацију „Живот пре човека“ и разговарамо. Истичемо шта је прошлост, садашњост и будућност. Деца седају у полу круг. Бирамо дете бројалицом. Задајемо му да изговори једну ситуацију, деца погађају да ли се она десила у прошлости, садашњости или будућности. Игру завршавамо када сва деца дођу на ред.

Прича пре спавања: „Зец и његови пријатељи“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *