15. – 19. април

ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска и млађа група: Постављамо деци загонетке о тешким и лаким предметима. Показујемо перо, лопту, балон, коцке, столицу и сл. Рукама процењујемо који су тешки, а који лаки предмети. Старија деца експериментишу који прeдмети пливају, а који тону. Решавамо задатке у радном листу из математике.

Прича пред спавање: „Човек који никада није лагао“

УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање помоћу реквизита (обручеви, лопте)

Предшколска група: Од гласа до слова Т (тражимо предмете, имена које почињу и које се завршавају на слово Т. Тражимо слово Т у средини и на крају речи). Попуњавамо радне листове из говора.

Млађа група: Решавање задатака у часопису Крцко и Ја у вртићу.

Прича пред спавање: „Крај Кануто“

Луткарска позоришна представа у вртићу „Три прасета“

Енглески језик: Perfect birthday presents – 12 – 12,30

СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска и млађа група: пуштамо звуке временских појава (падање кише, грмљевина, ветар). Деца имају задатак да их препознају. Двоје, троје деце нека исприча када су видели нешто: кишу, олују, јак ветар, грмљавину… Показујемо деци апликације временских прилика. Разговарамо о ономе што видимо на слици. Децу делимо у групе.

Прва група – вата, лепак, папир и браон темпера. Темперу наносе на шаку. Од трагова остављених на папиру сликају дрво са гранама. Наносе лепак и лепе вату (или беле салвете) и тако стварају снег. Друга група – штапићи за уши, плави фломастер и папир. Задатак им је да нацртају облак и залепе штапиће за уши исечене на краће делове и тако осликају кишу. Трећа група – колаж папир жуте боје, лепак и скица Сунца. Деца имају задатак да исцепкају колаж папир на комадиће и залепе их тако да испуне контуре Сунца. Четврта група – папир, жути фломастер, плава

темпера и лепљива трака. Деца залепе траку у облику грома на средини папира. Плавом темпером обоје остатак папира.

ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

Музичко забавиште: Пролеће у шуми – 9 – 9,30

Предшколска и млађа група: подсећамо се временских појава након чега постављамо загонетке деци. Цртамо на папиру сунце, облак са громом, облак са снегом, кишу и ветар. Изводи дете које извлачи једну апликацију коју поставља испод одговарајуће временске појаве. На апликацијама је приказано како временска прилика утиче на човека. Водимо разговор. Након тога децу делимо у три групе. Свака група добија већи папир и фломастере. Прва група црта ствари којима се чувамо од сунца. Друга група црта ствари којима се чувамо од хладноће. Трећа група црта свари којима се чувамо од кише.

Прича пред спавање: „Икс означава место“

Енглески језик: Perfect birthday presents – 12 – 12,30

ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска и млађа група: деци читамо песму „Јесен“ М. Стефановића и постављамо деци допуњалке и питалице. Како тачно одговоре разговарамо о понашању наведене животиње у јесен. Играмо игру где дете опонаша једну шумску животињу. Остала деца покушавају да погоде о којој је животињи реч и кажу шта ради она у јесен, како се припрема за зиму.

Прича пред спавање: „Јела“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *