25. – 29. марта

ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе за стопала.

Предшколска и млађа група: постављамо хамер подељен на пола. Пола хамера је беле боје, друга половина црне боје. Насумично делимо деци апликације тако да свако добије по једну. Заједно правимо слику дана и ноћи. Помажемо деци да залепе апликације тако да добијемо слику дана и слику ноћи. Старијој групи објашњавамо ротацију Земље око своје осе. Деци се покаже где је сунце када је ноћ на тачки на којој ми живимо, а где је када је дан на тачки на којој живимо. Играмо игру дан и ноћ. Решавање задатака у радном листу из Света око нас.

Прича пред спавање: „Пепељуга“

УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање, вежбе за стопала.

Предшколска група: Од гласа до слова Р (тражимо предмете, имена која почињу на слово Р, тражимо слово Р у средини и на крају речи). Попуњавамо радне листове из развоја говора.

Млађа група: Радимо радни лист Весели вртић и часопис Крцко.

Прича пред спавање: „Лавићев први дан“

Енглески језик: Spring fruit – 12 – 12,30

СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање.

Предшколска група и млађа група: Уз помоћ пригодних илустрација драматизујемо песму „Дани у недељи“ Бранка Коцкице. Усвајамо имена и распоред дана у недељи. Деца се распоређују насумично по соби. Изводимо покретну игру. Свако дете и даље има број који означава који дан у недељи оно представља. Пуштамо музику и затим гласно изговарамо нпр. понедељак. Деца која су тај дан морају да чучну. Ко погреши седа са стране. Изводимо игру све док не остане једно дете.

Прича пред спавање: „Лав и миш“.

ЧЕТВРТАК:Јутарње петоминутно вежбање.

Музичко забавиште: Чајковски „Крцко Орашчић“ – 9 – 9,30

Јутарње петоминутно вежбање.

Предшколска и млађа група: Пројектно планирање – одлазак у ауто школу „Семафор“ како бисмо полагали тестове за вошњу. Упућујују нас шта је још потребно да би деца добила возачку дозволу..

Прича пред спавање: „Лисива и рода“.

Енглески језик: Spring fruit – 12 – 12,30

ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање.

Предшколска и млађа група: интрепетација песме „Дванаест месеци“ Наташе Крижанић. Разговарамо о месецима у години и када су рођендани деце. Делимо их у 12 група и распоређујемо за столове. Свакој групи делимо један већи папир и фломастере. Прва група црта симболе које их подсећају на јануар, друга група на фебруар и тако редом. Поново читамо стихове песме како бисмо их усмерили. Симболе које су нацртали додамо на воз од почетка приче.

Прича пред спавање: „Слон Дамбо“.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *