1. – 5. април

ПОНЕДЕЉАК: Упознавање околине: Календар – усвајамо појам календара, уочавамо дане у календару исписане црном и црвеном бојом, учимо да ,,читамо“ календар;

Развој говора: Рецитација ,,Пролеће“ В. Царић

енглески језик: Describing people – 13 – 13,30

УТОРАК: Упознавање околине: Годишња доба – проширујемо знања о годишњим добима, њиховим карактеристикама, променама на биљкама и животињама и редоследу смењивања и трајању годишњих доба;

Решавамо задатке у часопису ,,Крцко“

Ликовно стваралаштво: „Змај добрица“ – 14,45 – 15,15

СРЕДА: Упознавање околине: Ветар – ,,Шта је ветар, како настаје ветар? Које су врсте ветрова?“ Читамо причу ,,Ветар и Сунце“ – разговарамо о причи и уочавамо карактеристике и врсте ветрова;

Графомоторички задаци у радном листу;

музичко забавиште: Пролећно коло – 10 – 10,30

енглески језик: Describing people – 13 – 13,30

ЧЕТВРТАК: Развој говора: На слово, на слово.… Ћ; Усвајамо и записујемо симбол новог слова, вежбамо правилан изговор гласа;

Игра ,,Додај слово, па ћеш добити реч“ – на исписаним речима изостављено је једно слово. Анализом гласовне структуре речи уочавамо које слово недостаје и уписујемо га. Затим усложњавамо задатак, па је потребно заменити дато слово и направити нову реч (КаЋА-КиЋА-КуЋА)

Читамо причу из одабране дечије литературе;

ПЕТАК: Почетни математички појмови: Упоређивање бројева до 5; Усвајамо појам једнако и неједнако, мање и веће;

Решавамо задатке у радном листу из математике;

Читамо причу из одабране дечије литературе;

Ликовно стваралаштво: „Ја путујем на Месец“ – 14,45 – 15,15

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *