25. фебруар – 1. март

БАСНЕ

ПОНЕДЕЉАК: јутарње телесно вежбање

Обрада басне „Лав и миш“. Развијање мотивације за читање басне. Препознавање туђих потреба и јасна свест о својим потребама у циљу решавања неспоразума међу друговима.

Разговарамо са децом кроз следећа питања: -Ко су главни ликови у басни? – Шта је једног дана радио лав?-Шта се лаву десило док је спавао? -Ко је спасао лава? -Зашто је миш спасао лава? -Како се лав осећао када се уплео у мрежу? -Лав је био неопрезан и упао у мрежу. Опиши нам пример када си ти био неопрезан. Илустрација басне.

Прича за поподневни одмор: „Мали Ђура мамац“

УТОРАК: јутарње телесно вежбање

Обрада и илустација басне „Коњ и магарац“ читамо басну, извлачимо поуку . Разговарамо са децом кроз следећа питања: -Какав је коњ у овој басни, а какав магарац, особине. -Ко је носио више терета коњ или магаре? -Шта је магаре тражило од коња? -Шта се догодило са њим? Итд…

Радни листови

Прича за поподневни одмор: „Најбољи улов данас“ ”

СРЕДА: Јутарње телесно вежбање

Музичко забавиште: У Будиму граду – 9,20 – 9,40

Математика; Бројање предмета и њихово повезивање са бројевима.

Радни листови;

Музико забавиште:

Прича за поподневни одмор: „Мали најмањи паук”

ЧЕТВРТАК: јутарње телесно вежбање

Деца ће од куће донети по једну басну по свом избору. У кратким цртама препричати другој деци, а затим заједно извлачимо поуку.

Листамо књиге, чувамо их, позајмљујемо једни другима.

Радни листови; графомоторика

Прича за поподневни одмор: „Зашто лисица има црвено крзно“

ПЕТАК: Јутарње телесно вежбање

Пројектне активности; „Коњ“

Израђујемо потковице од глине; украшавамо их штапићима, боцкамо, правимо разне шаре.

Радни листови- графомоторика

Прича за поподневни одмор: „ Човек из дивљине“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *