18. – 22. фебруар

МОЈА ПОРОДИЦА

ПОНЕДЕЉАК: Јутарње телесно вежбање

Утврђујемо тему која се бави значењем породице и ко је чини.

Обнављамо песмицу о породици;

Мама има пољубац што лечи,

Тата има смирујуће речи.

Сестра има поглед који блажи,

А брат има загрљај што снажи.

Шта ја имам- богатство највеће,

Много пажње, љубави и среће.

Пуно срце и осмех на лицу

јер ја имам сјајну породицу.

Затим деци показујемо фотографију породице и разговарамо шта они виде на њој. У зависности од њихових одговора, разговарамо на још нека питања: Шта за њих представља породица? Ко је чини? Ко има брата, а ко сестру? Шта ради мама, а шта тата? Шта то има бака, а нема мама? и сл.

Деца добијају рамове за слике, где ће нацртати своју породицу. Правимо изложбу и свако дете представља чланове своје породице.

Прича за поподневни одмор: „Најбољи загрљај на свету“

УТОРАК: Јутарње телесно вежбање

Драмске игре: трудимо се да деца активним учествовањем у неким од драмских игара испољавају своју спонтаност, машту и самосталност. Деца ће имати задатак да имитирају једну породицу. Да би реализовали задатак могу се маскирати у маме, баке, тате, деке, бебе итд. Имитираће их тако што ће нпр: кувати ручак, правити колаче, поправљати ауто и сл. Могу нам представити своје родитеље пантомимом и говором.

Прича за поподневни одмор: „Имала Мара јагње”

СРЕДА: Јутарње телесно вежбање

Музико забавиште: „Садио сам репу“ – 9,20 – 9,40

Ликовно ствралаштво: Дом у којем живим – осликавамо зграду или кућу у којој живимо. Користимо водене боје и папир у боји. Истичемо креативност.

Радни листови: Повежи младунце са својом породицом.

Прича за поподневни одмор: „Иза дуге”

ЧЕТВРТАК: Јутарње телесно вежбање

Моторичке активности: прелажење полигона са лоптом у рукама – провуци се, прескочи, колут напред, баци лопту у кош – савладај дату препреку.

Радни листови: графомоторика

Прича за поподневни одмор: „Тужна жаба“

ПЕТАК: Јутарње телесно вежбање

Пројектне активности; тема “Коњи”

Разговарамо о коњима, бележимо дечје изјаве. – Шта знамо о коњима (изглед, чиме се хране, где живе, младунче коња и слично)? – Користимо енциклопедије, разгледамо и описујемо фотографије.

Радни листови: графомоторика

Прича за поподневни одмор: „Сива гуска и гусан“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *