11. – 15. фебруар

ПОНЕДЕЉАК: Развој говора: На слово, на слово, рецимо Н; Речи које почињу датим гласом; Уочавамо глас на почетку, у средини и на крају речи; Записујемо симбол у свескама, украшавамо слово;

Решавамо задатке у часопису ,,Крцко“

енглески језик: Comparison of Adjectives – 13 – 13,30

УТОРАК: Упознавање околине: Научне играрије – Светлост – природни и вештачки извори светлости, како настаје светлост, где је све има;

Задаци у радном листу из Упознавања околине на 70.страни.

Графомоторички задаци у радном листу ,,Могу лепо да пишем“

Читамо причу из одабране дечије литературе.

Ликовно стваралаштво: Вила – чаробњак – 14,45 – 15,15

СРЕДА: Пројектна активност: Прича за учење – ,,Све је наопачке“ – присећамо се почетка наше приче – одраза деце у стаклу док смо били на зимовању. На иницијативу деце, трагамо за новим предметима у којима можемо видети свој одраз. Уочавамо да су неки одрази реални, а неки искривљени. Истражујемо како се то дешава. Сазнајемо шта је огледало. Гледамо краткометражну научну емисију на тему ,,Зашто можемо да се видимо у огледалу“

Гледамо филм о настанку стакла дувањем;

Решавамо задатке у радном листу ,,Логика“ и ,,Боје и облици“;

Mузичко забавиште: слушање музике – Сметана “Влтава” – 10 – 10,30

енглески језик: Comparison of Adjectives – 13 – 13,30

ЧЕТВРТАК: Почетни математички појмови: Геометријски облици – (троугао, правоугаоник, квадрат и круг) уочавамо и именујемо називе геометријских облика, уочавамо њихове карактеристике – број углова и страница;

Задаци у радном листу из математике;

Читамо причу из одабране дечије литературе.

ПЕТАК: Државни празник: Дан државности Републике Србије

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *