7. – 11. јануар

БАЈКЕ“

ПОНЕДЕЉАК: Божић

УТОРАК: јутарње телесно вежбање

Упознавање са бајкама. Развијамо код деце позитиван однос и љубав према књигама.

Обрада бајке „Пинокио“; читамо бајку, описујемо ликове, односно њихове карактерне особине. Извлачимо поуку да не треба лагати, јер то не може да нам донесе добро у животу.

Радни листови.

Прича за поподневни одмор: „Чаробни пасуљ”

СРЕДА: јутарње телесно вежбање

Обрада бајке у којој се помињу животиње као главни ликови „Три прасета“. Читамо бајку, разговарамо са децом, постављамо им питања:

– Колико је било прасића? Од чега су биле њихове кућице? Коју кићицу вук прво руши? Коју није могао да сруши? Коју песмицу певају прасићи? Како је ушао вук у трећу кућу? Ко је победник?

На крају радимо илустрацију бајке.

Прича за поподневни одмор: „Мали зелени трактор”

Музико забавиште: „Преко брда, преко брега“ – 9,20 – 9,40

ЧЕТВРТАК: јутарње телесно вежбање

Обрада народне бајке „Чардак ни на небу ни на земљи“. Пажљиво читамо, упознајемо се са непознатим речима (чардак, опута, буздован, стурити, вранац, јасле, ђогат, кулаш, итд.). Разговарамо са децом, постављамо им питања: Колико деце је имао цар? Ко је отео девојку? Како замишљате змаја? На шта су браћа наишла? На који начин ће се попети у чардак? Зашто су желели да се попну на чардак? На који начин се најмлађи брат попео на чардак? Како је брат успео да савлада змаја? Заједно извлачимо поруку.

Илустрација бајке „Чардак ни на небу ни на земљи“

Радни листови.

Прича за поподневни одмор: „Авантуре златне рибице“

ПЕТАК: Јутарње телесно вежбање

Деца ће по жељи, од куће донети своју омиљену бајку или сликовницу.

Испричаће осталим другарима зашто им је она омиљена, препричаће причу и издвојити омиљеног јунака. Док једно дете прича, остали га пажљиво слушају.

Радни листови.

Прича за поподневни одмор: „Леденица“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *