5. – 9. новембра

ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање.

Предшколка група: разговоромо о томе како деца започињу дан, како изгледа њихов пут до вртића и o томе које просторије користимо у вртићу. Дајемо деци задатак да драматизују једну ситуацију која показује лепо понашање за столом, а затим једну која није примерена. Подсећамо децу да је здраво појести воће, као што и ми чинимо сваки дан. Посматрамо посуђе (лонце, шерпе, ванглице, итд.). Говоримо о њиховој дубини и величини. Они су различите запремине јер у посуде можемо сипати различите течности. Пресипамо течност из једне у другу посуду и уочавамо шта се дешава. Исто то поновљамо и са флашама и чашама различитог облика, а исте запремине. Попуњавамо радне листове из математике: појам запремине.

Млађа група: разговарамо о стварима које деца воле да раде у вртићу, које игре. Изводимо покретну игру „Зауставите миша“. Деца формирају круг са раширеним ногама тако да им се спољни део стопала додирује. У средини круга налази се дете са лоптом у рукама миш. Дете у кругу настоји да котрљајући лопту протури између ногу неком од деце која формирају круг. Дете према коме је усмерена лопта настоји рукама да је заустави. Уколико не успе, одлази у средину круга. Играмо игре које деца желе.

УТОРАК: Јутарње петоминутно вежбање.

Предшколска група: дан започињемо слушањем школских песмица: Кад у школу кренем – Дечји хор „Рибњачки“; Граја у школском дворишту – Драган Лукић; Ау што је школа згодна – Колибри; Кад школско звоно звони – Ти и ја. Облачимо децу и одлазимо у школу Вук Караџић. Током шетње говоримо о учионици на отвореном. Присећамо се са децом приче о Ивици и Марици. Како су они спознали пут којим су већ прошли. Посматрамо стазу којом идемо, каква је (права-крива), а затим заједно се крећемо замишљеном кривом линијом формирајући возић чија је станица школска клупа. Седамо и попуњавамо радне листове из говора: дуге и кратке речи.

Млађа група: разговарамо о детињству. Упознајемо децу и са школским добом кроз које дете пролази. Доносимо неке ђачке ствари које распоређујемо на столове. Деца прилазе и посматрају их. Упознајемо се са појмом скупа.

Енглески језик: In the kitchen – 12 – 12,30

СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање.

Предшколска група: време посвећујемо да се деца упознају са песама о детињству. Усвајамо стихове песме „Кад би ми дали један дан“. Попуњавање задатака у радном листу Логика: вежбе за повезивање објекта са циљем.

Млађа група: говоримо деци о вршњацима, другарству и учимо их стихове песме „Добар друг

ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање.

Предшколска група: изводимо покретне игре у дворишту вртића: „Ласте проласте“, „Топло, хладно, вруће“, „Хоки-поку“. Решавање задатака у часопису „Крцко“.

Млађа група: Цртамо један дан нашег детињства. Излажемо их и анализирамо. Сечемо човечуљке од папира и ређамо у низ како бисмо украсили собу.

Енглески језик: In the kitchen – 12 – 12,30

ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање.

Предшколска група: од гласа до слова В (тражимо предмете, имена, животиње које почињу и које се завршавају на слово Б. Тражимо слово В у средини речи). Попуњавамо радне листове Могу лепо да пишем.

Млађа група: узимамо дечије свеске. Посматрамо фотографије деце у њима. Разговарамо како су изгледали кад су били мали, како изгледају сад. Записујемо дечје исказе о томе шта највише воле да раде у свом детињству. Правимо пано са одговорима.

Музичко забавиште: „Једног дана решио мој тата“ – 9,30 – 10

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *