26. – 30. новембар

ПОНЕДЕЉАК: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска група: Постављамо точак са пословима које људи раде током четири годишња доба. Децу су у кругу. Дете које има лопту има задатак да говори о месецима које обухвата то годишње доба и шта оно тад ради. Игра се завршава кад сва деца дођу на ред. Деца, подељена у пет група добијају апликације са месецима. Задатак је да распореде месеце по реду, уз обавезно именовање: јануар је први, фебруар је други… На четири папира цртају зиму, пролеђе, лето и јесен и смештају месеце на одговарајуће годишње доба.

Млађа група: доносим кутију са деловима гардеробе. Замолим децу да је распореде на основу тога шта би зими носили. Деца прилазе, узимају по једну ствар. Говоримо да је пре пролећа било најхладније годишње доба – показујем деци слику парка у зиму.

Прича пред спавање: „Вук у јагњећој кожи“

УТОРАК: јутарње петоминутно вежбање

Предшколска група: Разговарамо о зими као годишњем добу. Истичемо када она почиње и када се завршава. Објашњавамо како настаје снег и где он оде када се отопи. Постављамо питалице везане за зиму из књиге „Логопедове питалице за причалице“. Решавамо задатке у радном листу- свет око нас.

Млађа група: разговарамо о променама које се дешавају у парку током годишњих доба. У завршном делу изводимо игру „Узми праву ствар“. Децу делимо у две групе. Испред њих на одређеној раздаљини постављамо кутију са гардеробом и даровима које нам доноси свако годишње доба (јесењи плодови, цвеће, воће, поврће, зимница) као и одређени предмети који су карактеристични за свако годишње доба (наочаре за сунце, кишобран, шешир, кабаница, Деда Мраз). Деца имају задатак да на задато годишње доба стигне што пре до кутије и узме нешто од предмета или ствари везано за њега.

Прича пред спавање: „Зашто тигар има пруге“

Енглески језик: In the bathroom – 12 – 12,30

СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска група: упознајемо се са стиховима песме „Први снег“. Од гласа до слова Ђ (тражимо предмете, имена, животиње које почињу и које се завршавају на слово Ђ. Тражимо слово Ђ у средини речи). Попуњавамо радне листове из говора – изговарамо и исписујемо почетно слово.

Млађа група: правимо асоцијацију о зими помоћу слика. Решење је зима (санке, снешко белић, капа и шал). Истичемо карактеристике зиме као годишњег доба.

Прича пред спавање: „Два човека и медвед“

ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање

Музичко забавиште: „Где је онај цветак жути“ – 9 – 9,30

Предшколска група: на шпер плочу постављамо лепак направљен од брашна. Деци доносимо вуницу, гранчице зимзеленог дрвећа. Групним радом деца покушавају да прикажу зиму као годишње доба. Решавање задатака у часопису „Крцко“.

Млађа група: постављамо полигон са чуњевима и обручевима. Деца вежбају провлачење, обилажење и пребацивање обруча са руке на руку.

Прича пред спавање: „Жабино краљевство“

Енглески језик: In the bathroom – 12 – 12,30

ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање

Предшколска група: одлазимо у парк. Постављамо полигон. Имитирамо како је медвед отишао до пећине да утоне у зимски сан. Газимо на прстима, затим широким раскорацима, провлачимо се испод дрвећа и одлазимо до жбуња које представља пећину. Наглашавамо који је „меда“ био најспретнији.

Млађа група: Усвајање стихова песме „Падај, падај снеже“. Решавање задатака у часопису „Крцко“.

Прича пред спавање: „Старац и злато“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *