12. -16. новембар

УТОРАК: јутарње петоминутно вежбање.

предшколска група: идемо у посету једном родитељу на његово радно место. Током шетње разговарамо са децом о томе где људи раде (посматрамо радње на које наилазимо), зашто раде, да ли ће и они радити,итд.? При доласку до радног места родитеља он се представља, укратко објашњава чиме се бави и затим обилазимо оно са чим се родитељ сусреће током радног времена. Захваљујемо се на гостопримству и враћамо се  у вртић. Решавање задатака у часопису Крцко.

млађа група: организујемо радионицу за израду накита за одрасле: правимо огрлице, наруквице, минђуше од фолије, перлица, пластелина, семенки, макарона, итд.

Енглески језик: In the kitchen – 12 – 12,30

СРЕДА: Јутарње петоминутно вежбање.

предшколска група: разговарамо о утисцима и о прославама и баловима за младе. Закључујемо заједно да без знања корака за плес не можемо отићи на бал. Зато учимо неке основне кораке Бечког валцера (прилагођене њиховом узрасту) и као једну од бржих игра учимо Ча-ча-ча.

млађа група: Пуштамо музику где деца плешу. Додајемо балоне између деце. Кад завршимо плес задајемо да балон баце што даље. Посматрамо шта се дешава и затим експетиментишемо са разним материјалима како би упоредили брзину кретања са брзином кретања балона. Бацамо предмете од дрвета, пера (лоптица за багминтон), папирне авионе и др. Утврђујемо материјале од којих су предмети направљени и повезујемо  са брзином кретања. Посматрамо и начине кретања у зависности од облика: лопта се покреће на додир, котрља се за разлику од коцке. Бацамо лист папира, примећујемо да неће летети, за разлику од папирног авиона који такође правимо.

ЧЕТВРТАК: Јутарње петоминутно вежбање.

предшколска група: Усвајање стихова песме „Кад порастем шта ћу бити“. Попуњавамо радне листове из света око нас: занимања одраслих људи; лепимо слику одрасле особе у животном циклусу човека. Изводимо језичку игру. Од гласа до слова Г (тражимо предмете, имена, животиње које почињу и које се завршавају на слово Г. Тражимо слово Г у средини речи). Попуњавамо радне листове из говора.

млађа група: Говоримо о свим добима чланова њихове породице. Задајемо им задатак да нацртају чланове своје породице. Отискујемо шаку испод детета, а остали чланови породице на дечјем раду исто то чине и потом враћају рад.

музичко забавиште: Имитирање животиња уз музику и покрет – 9 – 9,30

енглески језик: In the kitchen – 12 – 12,30

ПЕТАК: Јутарње петоминутно вежбање.

предшколска група: организујемо игру „У продавници“ где  купујемо материјал за шивење гардеробе за одрасле. Постављамо велико парче „купљеног“ материјала  на сто. Деца  сунђере (које смо предходно исекли и залепили на дрвене штапиће) умачу у боју и шарају материјал. Њега користимо за шивење хаљине за одрасле. Како бисмо били сигурни меримо дужину уз помоћ траке, шака, штапа. Меримо дужину хаљине. Упознајемо децу са појмом 1м. Меримо сто, дужину просторије. Попуњавамо радне листове из математике: мерење дужине.

млађа група: доносимо гардеробу за одрасле. Распоређену гардеробу деца користе како би се по сопственој жељи обукла у одраслу особу. Организујемо модну ревију. Скинуту гардеробу постављамо на под, а затим преко ње стављамо дечје ствари. Упоређујемо рукаве, ногавице, појас на панталонама, итд. Закључујемо да је одећа одраслих шира и дужа од дечје одеће. Решавање задатака у часопису Крцко.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *