10. – 14. септембар

ПОНЕДЕЉАК: Опажање и схватање простора и просторних релација – релација положаја горе-доле. Шта се налази горе и доле у односу на њих, у односу на предмете у соби, у односу на друга и шта се у природи налази горе или доле. Са децом организујем игру „Горе је…горе је.“ Када кажем горе је… горе је небо – деца скачу на ноге и подижу руке. Када кажем горе је… горе је трава деца чучну и спусте руке доле. Такмичимо се, дете које погреши испада из игре.

музичко забавиште: Песме о јесени – 9,30 – 10

УТОРАК: Обрада басне: „Лав и миш“. Разговарамо о лаву и мишу, о њиховим карактеристикама, ко је јачи, а ко слабији, ко је крупнији и ко је коме помогао у овој басни. Акценат стављамо на то да и слабији могу помоћи јачима у невољи.

ликовно стваралаштво: Разнобојна киша – 14,45 – 15,15

СРЕДА: Промене у природи после лета. Какво је време, шта раде људи на селу.

ЧЕТВРТАК: Јесење поврће (купус, паприка, кромпир, кукуруз) Разговарамо о сваком поврћу посебно. Након разговора делим децу на групе, спајамо делове слика, од пластелина правимо поврће, добијени цртеж лепе уз помоћ колаж папира и лист купуса шарамо темпером и отискујемо на папир.

енглески језик: Aunts and uncles – 9,45 – 10,15

ПЕТАК: Рад у радним листовима. Оцртавамо своју шаку. Чиме се црта?

ликовно стваралаштво: Зимница – 14,45 – 15,15

енглески језик: Aunts and uncles – 9,30 – 10

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *