30. јули – 3. август

ПОНЕДЕЉАК: Разговарамо на тему: Лепо понашање. Шта је то лепо, а шта ружно понашање? Подстичемо децу на машту и креативност. Причам догагађај између мене као мале девојчице и мог друга Петра: када сам била врло мала девојчица имала сам једног друга звао се Петар који се није баш лепо понашао према мени. Чупао ме је за кикице, плашио ме, отимао играчке, итд. Касније када смо мало прорасли Петар ми се извинио и поклонио ми је књигу који ја још увек чувам. То је ова књига, Бонтон. Показујем књигу, објашњавам значење речи бонтон и о чему говори ова књига.

Деца имају задатак да свако од њих смисли и исприча по један догађај лепог и ружног понашања.

УТОРАК: Обрада рецитације: „Четири чаробне речи“ по NTC-u.

Еколошка радионица, Регионални центар.

енглески језик: Five busy bees – 14,45 – 15,15

СРЕДА: Утврђујемо стихове рецитације: „Четири чаробне речи“, затим делим деци сличице са разним облицима понашања. Свако дете види сличицу опише је и ставља на одређени пано у зависности да ли је на слици приказано лепо или ружно понашање. Из кутије лепих речи извлаче речи које ће рећи другу до себе, а затим ће сви поновити. Вежба одређених гласова.

Луткарска радионица, Регионални центар

ЧЕТВРТАК: Ликовна активност: Правимо пано правила понашања наше групе. Разговарамо о правилима понашања наше групе, подсећамо се правила и утврђујемо их. Сецкамо различите шаблоне сличица које одговарају правилима наше групе, бојимо их и лепимо на хамер који ћемо окачити на зид собе. 

Еколошка радионица, Регионални центар

енглески језик: Five busy bees – 14,45 – 15,15

ПЕТАК: Гледамо снимак Бранко Коцкица „Лепа реч гвоздена врата отвара“. Разговарамо о томе и покушавамо да глумимо.

Правимо семафор: Моје понашање. Три велика круга од хамера жути, зелени и црвени. На зеленом кругу је смајлић који се смеје са поруком „Поносни на тебе“ на жутом смајли који је озбиљан са поруком “Размисли о свом понашању“ и на црвеном смајли који је тужан са поруком „Разочарало ме је твоје понашање“. Штипаљке  за веш ћемо да украсимо и  налепимо имена деце из групе. Семафор ће да буде окачен на видно место у соби. Штипаљке са именима ћемо да качимо на кругове тј. на смајлиће који одговарају понашању детета. Сваки дан ћемо се освртати на наш семафор и разговарати о датој ситуацији на семафору. 

Луткарска радионица, Регионални центар

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *