16. – 20. јула

ПОНЕДЕЉАК:

Јутарње петоминутно вежбање.

Децу делимо у три групе. Свака група ће добити кутију коју деца треба да украсе, али тако да могу да препознају кутију за папирну, стаклену и пластичну амбалажу. Након тога у сваку кутију ћемо разврстати одређено смеће (папир, стакло и пластику) које смо донели.

УТОРАК:

Јутарње петоминутно вежбање.

Изводимо интерактивну причу „Природа деци приповеда.“ На средину собе постављамо велики папир обојен у плаво који представља језеро. Деца седе у кругу око језера, а васпитач сугерише ток догађаја.

енглески језик: Are you ready to make an order? – 14,45 – 15,15

СРЕДА:

Јутарње петоминутно вежбање.

Говоримо о томе шта је земљиште и како би га описали. Деца наводе које све биљке расту у земљишту и које животиње живе у њему. Затим објашњавају шта морамо урадити пре него што једемо поврће и воће и зашто. Наглашавам деци да ћемо извести два огледа, а да они пажљиво посматрају шта ће се десити.

Оглед са перјем: у воду сипамо мало уља. Деца добијају перо да га провуку кроз воду. Посматрају шта се дешава са пером. Уочавају да је перо лепљиво и масно. Подстичемо их да замисле шта се деси са птицама које се хране рибом ако уље плива по води.

Оглед са мастилом: у воду сипамо мало мастила и стављамо један цвет, после неког времена посматрамо шта се десило са цветом. Разговарамо о томе да се на исти начин различити отрови растворени у води унесу у биљку. Питамо децу ко се све храни биљкама. Деца уочавају да се људи и животиње хране биљкама. Закључујемо да загађење воде утиче на сав живи свет.

ЧЕТВРТАК:

Јутарње петоминутно вежбање.

Говорно стваралаштво: Деци се каже неколико парола – да нема смећа, биће више цвећа, Не бацај смеће, јер неће расти цвеће, Кад је река чиста, тада вода блиста. Потом деца сама осмишљавају пароле заштите животне средине и на свој начин илуструју поруке. Потом се пароле у виду цртежа лепе на заједничко еко – дрво и разговарамо о томе ко је шта осмислио.

енглески језик: Are you ready to make an order? – 14,45 – 15,15

ПЕТАК:

Јутарње петоминутно вежбање.

Деца имају за задатак да поделе папир и нацртају угрожену планету и планету која је еколошки заштићена и без загађивача. Завршене радове лепимо на хамер и разговарамо о радовима, посебно о томе које су боје деца користила за приказивање које планете.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *