14. – 18. мај

ПОНЕДЕЉАК: Драматизација приче „Неспоразум“ помоћу лутки на штапу. Водимо разговор о ономе што су чули и упознајемо се са карактеристикама Бубамаре. Усвајамо стихове које говоримо када нам бубамара слети на длан:

Бубамаро лет, лет

у широки лети свет.

Донеси нам писмо

видели се нисмо,

ја и ујка Паја,

од првога маја.

Разговарамо о томе шта би они написали у писму, коме би га послали итд.

УТОРАК: Децу делимо у групе. Прва група добија задатак да од црвеног и црног папира направи бубамару. Друга група добија сунђере, црвену и црну темперу. Четкицом наносе црвену боју, а затим црном тачке и главу бубамаре. Отискују на папир. Трећа група црта бубамару црвеним и црним тушем. Четврта група помоћу фломастера црта бубамару. Анализирамо радове и излажемо их на пано.

Радимо задатке у часопису Крцко.

енглески језик: Ice cream times -14,45 – 15,15

СРЕДА: Читамо басну „Цврчак и мрав“. Након разговора о басни пред децу постављамо апликације цврчка и мрава. Истичемо њихове карактеристике. Деца усвајају пословицу „Вредан као мрав.“ Истичемо њен значај.

Боравак деце у природи. Уочавамо да ли има мравињака, како изгледају, шта мрави чувају у њима…

ЧЕТВРТАК: Играмо игру улога. Помоћу разбрајалице бирамо четворо деце. Поделићемо деци рајфове са антенама (црвчку зелени и гитару од картона, а мравима црни рајф). Троје деце ће глумити мраве, а једно ће бити цврчак.

Деца ће покушати да импровизују текст басне „Цврчак и мрав“ уз нашу помоћ. Проверавамо децу колико су запамтили басну. Док цврчак прилази мравима, остала деца опонашају звуке у природи. Након тога, понављамо представу, са следећа четири детета. Мењамо крај басне, показујемо како су мрави могли да помогну цврчку, нпр. да му дају да једе…

музичко забавиште: Коло у мају – 10 – 10,30

енглески језик: Ice cream times -14,45 – 15,15

ПЕТАК: Играмо уз различите дечје песмице. Буба Мара, Зум, зум. Пуштамо различите звуке инсеката, а деца их именују. Покушавамо да искомпонујемо неку мелодију за песмицу, сви заједно је певамо уз смишњену мелодију, и притом  пратимо покретима дешавања која се спомињу у песми („пробудило сунце цврчка“ – будимо се из сна, трљамо очи; „цврчак се травом брчка“ – чучнемо и лупкамо рукама о тепих; „љубичица плава скаче“ – скакућемо у месту; цврчак се смеје, шеће“ – ухватимо се за бокове и шетамо у круг…

 

Пробудило сунце цврчка

Па се цврчак травом брчка.

Сасвим тихо ал’ се чује

Нову песму компонује.

Љубичица плава скаче

Па га моли „Певај јаче“

А цврчак се смеши, шеће,

Срећан што је пролеће.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *