14. – 18. мај

ПОНЕДЕЉАК: Радни лист у коме деца имају задатак да споје цртице и на тај начин помогну пчели да дође до цвета, да пронађу разлике између две слике које на први поглед изгледају исто (на сликама су приказане веверице и лешници), деца треба да залепе сличице животиња које живе на фарми на одговарајуће место.

УТОРАК: Идемо у парк, запажамо  које се справе тамо налазе, играмо се на њима, а по повратку у вртић, учимо песмицу:Љуљашка

Љуљашка је зашкрипала

шкрип…шкрип…шкрип

Назебла је ноћас, добила је грип.

Донесите децо чаја да оздрави,

још пре маја и полети лака чила

као што је и пре била.

СРЕДА: Разноврсне материјалеонац, канап, лишће, хеклани материјали, делови слагалица) стављамо испод папира, а потом помоћу воштаних боја наносимо боју на папир и на тај начин добијамо интересантне трагове…

ЧЕТВРТАК: Драматизација приче „Маче које је заборавило мачји језик“ Лили Палмер. Кроз драматизацију деца ће имати прилику да се упознају са догодовштинама једне девојчице, мачета, коња, краве и мачора.

енглески језик: Ice cream times – 9,45 – 10,15

ПЕТАК: Малени становници ливаде инсекти”, кога можемо проинаћи на ливади (пчеле, скакавце, бубамаре, бумбаре, мраве…), разговарамо о њима, како изгледају, чиме се хране….

енглески језик: Friendships – 9,30 – 10

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *