23. -27. април

ПОНЕДЕЉАК: Упознајемо децу са појмом воћњака. Доносимо различите слике и ослањамо се на лична искуства деце. Запажамо какав је воћњак у пролеће и које воће стиже у пролеће. Поред трешње, вишње, јабуке истичемо карактеристике јагоде и где она расте. Показујемо плодове и разговарамо о њиховом изгледу и деловима.

Дом културе: Цврле, никад не летиш сам – цртани филм – 16 – 17,30

УТОРАК: ликовна активност: Децу делимо у четири групе. Првој групи задајемо да од хамера у браон боји у облику ролнице, тањирића, конца у зеленој боји, дугмића у црвеној боји направе зрело дрво трешње. Друга група од хамера, тањирића, колажа праве зрело дрво вишње. Трећа група добија пластелин од ког праве рано воће. Четврта група добије пресечену јабуку. Осликавају јабуку помоћу темпере на папир.

енглески језик: Short, tall, happy, sad, tinny, fat -14,45 – 15,15

Мали концерт у Градском парку: фрула Милош Томић – 10 часова

СРЕДА: Гуча – посета музеју трубе

ЧЕТВРТАК: Како би код деце подстицали развој говора изводимо различите језиче игре. Позовемо једно дете да дође до нас и шапнемо му рано воће, а његов задатак је да што боље, речима објасни о ком воћу је реч, а да не спомене име воћа.

Другу игру изводимо тако што се деца затворе очи, а дете које је изабрано бројалицом сакрива одређено воће. Након тога деца крећу да га траже, а скривач их наводи објашњавајући како је воће отпутовало. Нпр: Отишло је котрљајући се до стола, ударивши у ногар није знало где ће, па се подвукло ту у близини. Дете које пронађе воћку може се надовезати на причу, шта се десило док је чекало да га нађу и сл. Мењамо имена воћу на основу испричане приче, нпр. јабука котрљуша, подвлакуша и сл.

Мали концерт у Градском парку: труба Марко Станојевић 10 часова

музичко забавиште: народне песме и игре 10 – 10,30

енглески језик: Short, tall, happy, sad, tinny, fat -14,45 – 15,15

ПЕТАК: Деци доносимо свеже опрано рано воће. Бројалицом бирамо дете и дајемо му да проба (затворених очију) одређену воћку. Поред тога што ће именовати воћку, потребно је објасни каквог је укуса, шта осећа док је једе. Децу делимо у четири групе. Свака група добија име по једној од раних воћки. Задајемо да сваки члан групе приђе и затворених очију проба воће. Победник је онај ко има највећи број погодака.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *