12. – 16. март

ПОНЕДЕЉАК: Једнакобројни и неједнакобројни скупови – уз помоћ обручева и играчака правимо скупове. Скупови ће садржати исте или различите елементе, акценат се ставља на број елемената у скупу. Формирањем појма једнакобројних и неједнакобројних скупова подстичем децу на бројање.

УТОРАК: Обрада слова Ж – подстицати децу да наброје животиње, имена, воће, поврће… које почињу и које се завршавају на слово Ж. Играмо игру „На слово, на слово Ж.“ Замислићемо предмет, животињу… којој ћемо открити неку битну карактеристику и покушаћемо да погодимо оно што смо замислили. На изрезаном слову Ж лепимо слике предмета, животиња, поврћа… 

музичко забавиште: Ритам и темпо – 10 – 10,30

СРЕДА: Јутарња гимнастика – вежбе за развој свих мишићних група. Елементарне игре прецизности – Деца стоје у кругу и један другоме додају лопту котрљањем. Изван круга је дете ловац коме је циљ да ухвати лопту. Ако је ухвати, одлази на место оног коме је лопта била намењена, а то дете постаје ловац. Лопту треба да котрљају што брже, да би ловцу било теже да је ухвати. Игру понављамо неколико пута.

ЧЕТВРТАК: Обрада песме уз инструменталну пратњу: „Изгубњено пиле“

Имали смо пиле, мало пиле,

једно мало пиле од по киле.

Али пиле нестаде, иди па га тражи.

Можда ће се јавити: дај му шаку ражи.

Имали смо коку, малу коку,

једну малу коку, златооку.

Али кока нестаде, иди па је тражи.

Можда ће се јавити: дај јој шаку ражи.

енглески језик: Spring flowers – 9 – 9,30

ПЕТАК: Задаци у радним листовима: Запажање детаља који недостају на слици.

енглески језик: Spring flowers – 10 – 10,30

ликовно стваралаштво: Расцветана грана – 14,45 – 15,15

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *