29. јануар – 2. фебруар

ПОНЕДЕЉАК: радни лист Полазим у вртић, деца треба да обоје лутке од најмање (црвеном бојом) до највеће (плавом бојом), уочавају који је најмањи, а који највећи од три предмета.

музичко забавиште: израда звечки – 10 – 10,30

УТОРАК: Боје су свуда око нас, деца ће учити боје, тако што ће решавати различите задатке. Играће игру ко пре дохвати жуту, црвену, зелену, плаву коцку. Потом ће у више скупова додавати играчке одређене боје. Да ли имате нешто жуто, црвено, зелено или плаво на себи?

СРЕДА: Ритмичка обрада бројалице Сео слон у балон, да се вози у Лондон, користећи дланове и музичке инструменте обрадићемо поменуту бројалицу

ЧЕТВРТАК: Тајанствена слика – испод пуно малих слика крије се једна велика. Уколико деца тачно одговоре на постављено питање, поље се отвара и имају могућност да погађају која се слика крије. Кроз ову активност деца уочавају однос делова и целине.

енглески језик: Domestic animals – 9,30 -10

ПЕТАК: Лопта, каквог је облика (лоптастог), да ли може да се котрља (може), тражимо што више примера из свог окружења (кликер, лопте за различите спортове, поморанџа). Играмо игре користећи лопту, уочавамо њене карактеристике, упоређујемо је са осталим геометријским телима

енглески језик: Domestic animals10,30 – 11

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *